Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-01-24, 21:29   #76
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Kollar lite just nu parallellt med Chelsea - Tottenham på kanal 9.

Det som oroar lite är om det blir så kallt i Kalmar att banan blir stenhård och kräver brodd. Hästar tränade i Halmstad, på Jägersro och i Kalmar har väl inte ens tränat på sådan balans. Men förhoppningsvis kan dom hålla banan där fri från tjäle. Annars avstår jag spel.

När man tittar på de spelpåverkande experterna i de stora tipstidningarna så skiljer den sig inte mycket åt och det är inget bra tecken för dom som hoppas på bra utdelning . Den är ganska lik mina tankar efter 10 min koll på anmälningslistorna dessutom.

Inte mycket av värde heller vad gäller utrustningsändringar hittills .
Några minusgrader och ingen nederbörd utlovas, vilket innebär att dom fixar till en bra bana som jag ser det...men "vi får si"...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-01-24, 21:33   #77
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 189
Sharp$: 57195
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Några minusgrader och ingen nederbörd utlovas, vilket innebär att dom fixar till en bra bana som jag ser det...men "vi får si"...
Dom brukar vara duktiga på det i Kalmar så det fixar dom säkert då. Är ju inte som i typ Örebro där man knappt ens finner det mödan värt att kolla startlistorna på vintern då banunderlaget alltid är uselt.

Bäst med istrav längst i norr eller broddfria banor längst i söder nu på vintern om man ska minimera slumpfaktorn vad gäller banunderlag.
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td