Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Stängt ämne

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-01-26, 13:22   #1
Administrator

Reg.datum: feb 2017
Sharp$: 6371
Standard

Veckans Spelförslag från Sharps Travexperter

Då var det dags igen för V75 och det är Viking som skrivit tipsen idag!

Lycka till!

V75 Kalmar 26 Januari

Avd I 2140m Autostart
Bronsdebut för 7 Illuminati och det snackas om att detta blir en riktigt klassklättrare, men spår så långt ut på vingen som 7 kan ju alltid ställa till det. Trots det är den en klar A-häst för mig.

Garderar upp med 3 hästar. 9 Minnestads Ecuador som är en bra häst men som nog kunde haft mer pengar på sig med en annan kusk i vagnen. 11 Legend Brodde har Jepson upp kan avsluta bra om det blir lite fart på loppet, 3 Copimade är rysaren som har kapacitet med lite oviss form.

Rank: A: 7 C: 9-11-3

Avd II 2140m Autostart
Öppet lopp i min mening, jag gör det enkelt och väljer att helgardera. 1 Callipygian står ju perfekt inne i loppet. Men spår 1 kan bli en fälla och man riskerar fastna på innerspåret. Minus på kusken denna gång dessutom.

5 Sobel Photo är ganska snabb ut och tror den får överta ledningen ganska tidigt då min tanke är att den kommer före 3 Majestic Wine till tät då blir den svårslagen.

Rank: A: 5 B: 3-11 C: 1-7-10-9-2-8-4-6-12

Avd III 2140m Autostart
Här spikar vi Skäggets kärlek och visst gjorde den en väldigt fin debut i guld senast. Blev 4 med krafter kvar senast och det är inte tuffare motstånd idag. Hittar Kim bara ner i andra spår 2/3 utvändigt tror jag hästen gör skäl för sitt namn och ”speedar” ner dom på det långa upploppet.

Rank: Spik 4 Speedy Foxy Vicane

Avd IV: 2140m Voltstart
Här blir Basses drag för omgången klar A-häst. 12 Ritz Guinnes har även den mycket bra speed som den kan utnyttja på detta upploppet. Men jag väljer att gardera med 2 hästar. 10 Marjons Ivory har två raka vinster nu mot helt okej motstånd. 3 My Liberty kan felfri bli svår att slå. Har galopperat bort mängder med pengar trots det har den bara 5000kr tillgodo för att få stå på första volten.

Rank: A: 12 B: 10-3

Avd V 1640m Autostart
Sprinterdistans i klass 1, här kan det hända grejer då favoriten 5 Kaiser Håleryd mycket möjligt kan få svar i spetsstriden och det skulle öppna upp loppet avsevärt.

Kan 12 Niras Bumblebee lifta med i andra spår och tempot får vara högt kan dunderskrällen vara ett faktum. Jag går på helgardering och hoppas på skräll här.

Rank: A: 5 C: 6-1 C: 9-10-4-12-3-2-7-8-11

Avd VI 2640 Voltstart
Voltstart över långdistans är alltid spännande. 6 Capture var heroisk senast på nyår då man galopperade tidigt i loppet, blev sist i kön bakom de hästar som startade 20m bakom, vilade lite i kön men på sista bortre la den en riktigt fin speed tog sig till ledningen med många längder. Men stumnade lite på den tunga banan och fick se sig slagen på upploppet. Höll dock starkt till andra plats.

Duon Jepson/Dahlén ska man ju aldrig missa nu ställer de upp med 8 The Real Star i detta loppet höll hyggligt näst senast bakom Illuminati där även dagens motståndare 11 Invincible H.C blev tvåa.

Rank: A: 6 B: 8-5 C: 11-15-1

Avd VII 1640m Autostart
1 Global Trust är farlig men frågetecken på om den lyckas hålla upp ledningen från spår 1 plus att det finns en viss galopprisk om den laddas rejält en klarar den av dessa två utmaningar är chansen stor att en ny segerrad påbörjas.

Nu när 5 Uppohoppa blev struken får 6 Master Crowe ett något bättre utgångsläge samtidigt som den fått två lopp i kroppen nu. Kusken är positiv till chanserna tränaren däremot ligger lite lågt med tanke på att det väntas final nästa veckan som de satsar emot, dock var väl intervjun innan strykningen på Uppohoppa.

Rank B: 1-6

Veckans spelförslag liras som vanligt i vårt tillsammanslag och ser idag ut som följer:

Systemet
I: A: 7 C: 9-11-3
II: A: 5 C: 3-11 C: 1-7-10-9-2-8-4-6-12
III: 4 Speedy Foxy Vicane
IV: A: 12 B: 10-3
V: A: 5 B: 6-1 C: 9-10-4-12-3-2-7-8-11
VI: A: 6 B: 8-5 C: 11-15-1
VII: B: 1-6

Minst 1 max 3 A
Max 2 C

Kostnad: 3222kr

Tråden till dagens omgång hittar ni här:
https://www.sharps.se/forums/trav-ga...kalmar-26-jan/

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+7), coolmanriver (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng
Stängt ämne

td