|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Om borde kräva fram idag så kommer jag nog tänka om med tangen haap. Björn har sagt att hästen inte trivs med brodern fram.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
|
|
|
|
|
|
#32 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
Ja, det där med brodd kan ju ha direkt avgörande utfall. Mycket större än skor eller barfota. Ett färskt exempel är ju Global Trust som vann på Kalmars sommarbana igår. Var ju en helt annan häst än på Rommes broddbana starten innan. Stor anledning till att jag undviker spel på banor som Bollnäs idag. Det blir helt enkelt för mycket att gissa på prestationer på sådana banunderlag som dagens. Nurmos har väl förresten någon betrodd häst idag som troligen aldrig tävlat broddat tidigare.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Måste nämna Fairplay Pellini i avdelning 6.
Jag rankar den först här. ”Bara löss” på startvolten så Jorma har bra chans att tidigt ( i illa fall före Importedfromdetriot) få överta täten. Bra insats senast och t.ex Einstein Sisu var chanslös mot Fairplay Pellini. Importedfromdetroit vann på V75 sist men vart framdragen hela vägen ända fram till mållinjen, fick segern turligt då ledaren galopperade 30m före mål. jänkarbike sist och det blir det väl inte med spår 2 i voltstart idag? Med Fairplay Pellini i ledningen kommer Importedfromdetroit få vinna den tunga vägen idag, inte många andra som kommer sätta upp farten i dödens så favoriten får göra jobbet själv idag. Kan förstås vinna från dödens, men om mitt badkar har rätt hur loppet blir kört så rankar jag 10 först i avdelning 6 |
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#37 | |
|
Citat:
Basse (+4) |
||
|
|
|
|
|
#38 |
|
Tack hammering för värmningsninfo! Följt den där philströmhästen sedan dom op bort en knöl i halsen. Du han in och se din värmningsinfo precis innan LD.
|
|
|
|
|
|
|
#39 |
|
Hmm! Enligt Björn Karlsson så går det utmärkt att gå utan brodd fram. Då borde det ju gälla även Queer Fish.
|
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Tangen Haap broddfri fram säger Björn i intervjun nu.
|
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
Snöar ymnigt... Jorma värmde Cactus fort såg fin ut
Sweet survivor,, positivt intryck |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
Basse (+2) |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Såg West Wing på Bollnässändningen o det var en läcker värmning, spik för mig med RNS i sulkyn
|
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
V75:5
4 Titan Journey var favorit mot 8 Global Utopia sist, med galopperade och kom tillbaka starkt. När de möts igen idag har Global Utopia blivit favorit trots sämsta startspåret. Ser ingen anledning till varför inte Titan Journey borde vara favorit i dag igen och kommer spika idag |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|