|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
Flera har varit inne på samma spår redan. Det är 6 voltlopp med tillägg, 5 fulla 15-hästarsfält och 14 respektive 11 deltagare i övriga lopp. Och fortfarande inga strykningar. Som om det inte vore nog verkar det inte finnas ett enda lopp där man kan säga att det finns ett par-tre hästar som kan vinna och resten är relativt chanslösa. Helt chanslösa ekipage lyser också ganska starkt med sin frånvaro.
Eventuellt köper jag in mig i ett jätte-bolagsspel, bongar under tusenlappen göre sig icke besvär. Blir det jackpott på femmorna är det bara ni bänkar er framför youtube så ska jag demonstrera hur man tillagar och inmundigar ett par kalsonger. Challenge på Svenska spel är väl den spelformen jag lutar mest åt att spela på lördag. 1 El Fitzgerald ser ut att kunna vara en sund spik i V75-2 och ordentligt kuskstärkte 2 Colonello i V75-6 får bli varningen.
|
|
|
|
#18 |
|
Ser inte ut att bli alltför vedervärdigt väder på lördag, provar kombar på Sahara S(5,50, alla på svs), QoS(4,50), Bellfaks(4,20) o Havbergs K(3,65), spets på första o sista, samt bästa hästen på de andra två, är ju förstås lite rädd för El o Järvsö, men tycker oddsen är "helt tagna"...vi får si...
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
Enligt Hultman ska Sahara sandstorm vara startsnabb, ser inget sånt i lopparkivet i alla fall. 14/10 är mest intressanta
|
|
|
|
|
|
|
#20 |
|
Tar El F till 3,50 på Unibet och hoppas att någon av E o Q vinner detta...imorgon jobb på Umåker och sedan upp till Tornedalen till min gamla mor och "datorfritt land"...lycka till och håll i eran plånbok, pojkar
.
|
|
|
|
|
|
|
#21 |
|
Får väl tacka att Bellfaks "bara" blir spelad 43% än
Senast redigerad av kire1111 den 2019-02-08 klockan 09:50. |
|
|
|
|
|
|
#22 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#23 |
|
Banned
|
6 Havbergs Knight är väl ett anständigt spikförslag i V75:7 - startsnabb och har man vunnit på rikstoton med FBL så måste man vara en kanon...samtidigt, Ajlexes Cubano var riktigt bra sedan och blir nu kuskförstärkt megamega. Har vunnit från dödens när i form. 3%!
Låsa på två? |
|
|
|
|
|
#24 |
|
Drar till med en riktig chanslapp, kuskplus deluxe i sista!!! LYCKA TILL ALLIHOPA
V75 Inlämnat: 2019-02-08, 16:25 Solvalla Lördag 2019-02-09 Start: 16:20 Kostnad: 210,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 15 Hierro Boko (11, 1) 2: 7 Havefunwithme (3, 1) 3: 8, 9, 10, 11 (12, 14) 4: 9, 10, 14 (13, 8) 5: 1, 4, 5, 6, 11, 12, 14 (3, 7) 6: 3, 5, 9, 11, 13 (8, 7) 7: 9 Cantona Mearas (1, 6) 1x1x4x3x7x5x1 = 420 rader. 420 x 1 x 0,50 kr = 210,00 kr. Totalt: 210,00 kr. Rättningskod: |
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+10) |
||
|
|
|
|
|
#26 | |
|
Citat:
men mitt superspik är Ritchie Ås med Anders Eriksson och Erik Adielsson som tränare... Sedan har vi samma spik i Hierro Boko men litar inte på Örjan från bakspår. Mitt andra streck blev struken, hade då där Petit Håleryd med Björn Goop.. |
||
|
|
|
|
|
#27 |
|
I avd 5 har jag noterat 9 Undazzled Eyes som nästagångare, med kommentaren "störd av vinnaren in i sista sväng, tappade längd på denne. Avslutade vasst, vinner utan störningen?" Spår 4 i volten är väl inte optimalt, men till nuvarande 2% är den definitivt streckvärd i alla fall.
|
|
|
|
|
|
|
#28 |
|
Min rådgivare i Finland sa i början av veckan, att jag kan spika 5 Wind of Victory. Nu är hon mest streckad av alla under dagen - 45 %. Björn spikar sig själv. Tråkig men säker spik V75-5 nr 5 Wind of Victory.
För drygt två månader sedan tjatade jag om Queen of Sand som spik från spår 2. Kvitterade tacksamt ut 32 000 bara på V75. I morgon körs hon till spets igen. Kommer ni ihåg hur hon överfölls två gånger i ledningen 24/11. Och vann pisslätt. Samma sak imorgon till 35 %. Spik. Med dessa favoritspikar får man råd att gardera några lopp med skrällar. |
|
|
|
|
|
|
#29 | |
|
Citat:
Jag streckar nog på i det loppet. Thelma, havefunwithme, chapter n deo, hevin boko känns alla spelvärda. Man bör vara lite orolig för skallen på havefunwithme men hästen har ju grym kapacitet och bra läge. 3-4% i nuläget känns på tok för lågt |
||
|
|
|
|
|
#30 |
|
Järvsö Odin och Bellfaks är väl rätt jämnbra. Borde inte Uffe få köra den bästa JO hästen oftast. Form finns ju alltid på JOs hästar oavsett om dem inte startat på flera månader. Skulle inte våga spika Rickard N när Uffe kör andrahandaren som minst är lika bra om inte bättre.
Järvsö slog en häst som B.W. Sture med 5 längder när dem möttes och kolla in resultatraden på den hästen. Varit ute mot Månprinsen oxå men stod 40 meter före och gjorde ett toppenlopp och blev 2a. Nån som vet vem av Bellfaks och Järsvö som är bästa hästen? Är dem jämnbra så måste väl man spika bästa kusken? Lås på båda så går man med blöja. Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-02-09 klockan 01:27. |
|
|
|
|
|
|
|