Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-02-12, 20:19   #46
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 134
Standard

Känns som att CE provocerade Capture ganska rejält. Vad vinner man på det?
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-12, 20:19   #47
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 628
Sharp$: 22674
Standard

Nej, det vill sig inte. CE får Capture fint iväg, men hästen är totalt värdelös
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-12, 20:24   #48
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4919
Standard

"LIVE på ATG Sport: Roma-Porto och Man U PSG". Jag klickar på info och hamnar för första gången på sportsajten. Hur ser man matcherna? Menar de "livebetting" med LIVE och inte att de streamar matcherna blir jag helt fridolin.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-12, 20:25   #49
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 628
Sharp$: 22674
Standard

Capture kommer inte på min lapp mer. Startar den så kommer jag hoppa över den.
Ingen idé att jaga osäkra skithästar.
Surt var inne på favoriten i monté och Velegance med (bike o bra kusk) men nej jag skulle gå på Capture. Usch vad trött man blir på skiten ibland.
Om man haft 10% av flytet på den oflyt man har så många ggr, då hade man haft massor med högvinster. Tyvärr det är 99% åt fel håll
Irriterande
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-12, 20:32   #50
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 134
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Nej, det vill sig inte. CE får Capture fint iväg, men hästen är totalt värdelös
Tycker han provocerar genom att köra in den bland galopperande hästar och hästar som går ner på den. Kändes som onödig positionskörning när hästen är så nervig.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-12, 20:37   #51
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 628
Sharp$: 22674
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Tycker han provocerar genom att köra in den bland galopperande hästar och hästar som går ner på den. Kändes som onödig positionskörning när hästen är så nervig.
Jag tyckte det var helt onödigt men hästen behöver inte mycket för att hoppa
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-12, 20:59   #52
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 125
Sharp$: 56795
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shizznit Visa inlägg
"LIVE på ATG Sport: Roma-Porto och Man U PSG". Jag klickar på info och hamnar för första gången på sportsajten. Hur ser man matcherna? Menar de "livebetting" med LIVE och inte att de streamar matcherna blir jag helt fridolin.
Tror inte atgs sportavdelning har budget att köpa sändningsrättigheter till Champions leauge . Grymt spännande match i Manchester . Halvtid nu.
Köp viaplay. Inga bindningstider. 400 kr för en månad.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-12, 22:10   #53
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4919
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
Tror inte atgs sportavdelning har budget att köpa sändningsrättigheter till Champions leauge . Grymt spännande match i Manchester . Halvtid nu.
Köp viaplay. Inga bindningstider. 400 kr för en månad.
Nej, uppenbarligen inte. Det var bara ett dåligt ordval av dem som fick mig att klicka på länken, man är ju van vid att bettingsajter kör streamar. Jag kollade Roma - Porto på tv istället.
400 kronor när man redan betalar över tusenlappen i månaden för olika tv-paket (inkl viaplay basic, men inte hela)... njae. Och jag prioriterar allsvenskan och handboll
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td