Sveriges bästa sportsbettingforum med rekar, spelförslag och bettingtips
Trav och galopp är en av de mest populära hästsporterna i världen och idag ligger Sverige högt bland de ledande länderna inom trav. Totospel och odds på trav och galopp har därför blivit några av de största spelen i Sverige. I Sverige drivs det travtävlingar på 33 olika banor som sträcker sig från Boden till Malmö. Den äldsta travbanan ligger i Jägersro strax utanför Malmö och invigdes så tidigt som 1907. Trots att det har gått över 100 år sedan Sveriges första lopp gick av stapeln fortsätter vi att fascineras av denna spännande hästsport. Totospel och odds på trav och galopp har därför blivit några av de största spelen i Sverige.
Gillar du, som många andra, att spela på hästar? Då är du inte ensam. Idag är spel på hästar extremt populärt och spelbolagen är många som erbjuder spel på trav. Sharps forum är platsen där allt inom trav diskuteras. På vårt forum delar både våra egna experter och medlemmar med sig av sina bästa travtips, förslag och rekar. Ta del av andras speltips på trav och galopp eller dela med dig av dina egna rekommendationer. Diskutera tävlingar och lopp med engagerade och kunniga medlemmar för att få mer kunskap och information inför kommande spel. Sharps forum är helt enkelt en plats på nätet där travintresserade får möjlighet att diskutera och utbyta information om allt inom trav.
Bli medlem gratis hos oss och du kommer att få möjlighet att skapa trådar, skriva inlägg, ta del av spel från "procappers" och mycket annat.
![]() |
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
![]() |
#46 |
![]()
Känns som att CE provocerade Capture ganska rejält. Vad vinner man på det?
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#47 |
![]()
Nej, det vill sig inte. CE får Capture fint iväg, men hästen är totalt värdelös
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#48 |
![]()
"LIVE på ATG Sport: Roma-Porto och Man U PSG". Jag klickar på info och hamnar för första gången på sportsajten. Hur ser man matcherna? Menar de "livebetting" med LIVE och inte att de streamar matcherna blir jag helt fridolin.
|
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#49 |
![]()
Capture kommer inte på min lapp mer. Startar den så kommer jag hoppa över den.
Ingen idé att jaga osäkra skithästar. Surt var inne på favoriten i monté och Velegance med (bike o bra kusk) men nej jag skulle gå på Capture. Usch vad trött man blir på skiten ibland. Om man haft 10% av flytet på den oflyt man har så många ggr, då hade man haft massor med högvinster. Tyvärr det är 99% åt fel håll Irriterande |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#50 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#51 |
![]() |
|
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#52 | |
![]() Citat:
Köp viaplay. Inga bindningstider. 400 kr för en månad. |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
#53 | |
![]() Citat:
400 kronor när man redan betalar över tusenlappen i månaden för olika tv-paket (inkl viaplay basic, men inte hela)... njae. Och jag prioriterar allsvenskan och handboll ![]() |
||
![]() |
![]() ![]() |
![]() |
Ämnesverktyg | |
|