|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 |
|
Hur det än är med matchning framöver för Gina så säger ju Ebbinges kommentarer en del.
1. Det inte är så påställt med formen 2. De ändå tänker ladda framåt från start. Med tanke på det och vad som sagts från de andra nyckelstallen kan vi väl konstatera att loppet är ganska felstreckat i nuläget iallafall. Jämnt skägg mellan de tre mest spelade med liten fördel Queen Of Sand skulle jag säga vore närmare sanningen. Darling Harbour är ju svår att räkna på, men det är ju stor chans att de duellerar lite där framme och då har hon hygglig chans att ge sig in i leken och ta sig förbi på slutet. Kanske exploderar och vinner med halva upploppet om ändringarna får önskad effekt.
|
|
|
|
#32 |
|
Hittade ett fint H2H på Unibet. Alexia vs A'nana de bohem
Efter 2 strykningar läser jag loppet som så att båda hästarna kommer sitta på innerspår och Alexia kommer sitta minst ett snäpp framför A'nana. Tror även att loppet kommer bli ett sömnpiller med Stars Fighter i spets och fältet bör därmed vara väl samlat i sista sväng, vilket minimerar risken för att A'nana får luckan som krävs för att ta sig förbi Alexia. |
|
|
|
|
|
|
#33 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Skor på och ej den där riktiga toppformen, men det låter ändå rätt bra då Engwerda säger att hästen känns bra och kan vara långt framme. Jag vill se henne i värmning och höra kuskens kommentar därefter innan jag bestämmer hur jag ska göra. Queen Of Sand går en 12-tid säger de. Kanske att Gina matchar det eller går fortare än så utan att vara på topp.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Mina badkarsanalyser innan sista infon
Spoiler:
|
|
|
|
#36 |
|
1 Spår 5 och kul ändringar vill man ha med. Låter väl mer som avslag på
favoriten 2 Spets och slut men 8 har ju styrka att lämna dessa med längder. Men ärligt stig h o Erik med bakspår, jaja åker väl med. 3 Bara ston nu, all krafter kvar senast borde typ ta spets o sen hejdå 4 Hoppas dessa räcker 5 Tycker nog Peter är överspelad, lär få strida om spets nu med o sen dö igen 6 Dyrt lopp, chansar att hästen håller sig i trav o spikar 7 Ja här kan man ju drömma om andra hästar, men orka gardera 8 Häst 12 storfavorit ![]() V86 Inlämnat: 2019-02-20, 18:17 Solvalla, Jägersro Onsdag 2019-02-20 Start: 20:30 Kostnad: 120,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5, 7, 9 (2, 1) 2: 3, 8 (6, 7) 3: 3 Call Me Brodda (5, 1) 4: 3, 5, 6, 11 (7, 8) 5: 3, 4, 7, 8 (5, 1) 6: 9 Magic Cash (3, 10) 7: 1 Ferrari River (5, 2) 8: 3, 4, 5, 6, 12 (9, 7) 3x2x1x4x4x1x1x5 = 480 rader. 480 x 1 x 0,25 kr = 120,00 kr. Totalt: 120,00 kr.
|
|
|
|
|
|
|
#37 |
|
8 Thunderinmyheart blir ju också än mer intressant nu
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+3) |
|
|
|
|
|
|
#38 | |
|
Citat:
Senast redigerad av mikaels den 2019-02-20 klockan 19:12. |
||
|
|
|
|
|
#39 |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Grymt lite drag i tråden än så länge! Samtidigt behöver vi fler andelar sålda för att Sharps Snackisar ska bli av! Dags att det systemet genererar lite cash nu nämligen och för det ökar ju chansen om det blir ett system.
|
|
|
|
|
|
#40 |
|
Länge sen jag spelade på trav nu. Lade en DD för ett par veckor sen som gick plus minus noll, tänkte jag kan lika gärna göra av med det saldot.
![]() Avd 1: 2, 5, 7 Avd 2: 3 Dardanos Avd 3: 1, 6, 8 Avd 4: 5 Alexia Avd 5: 2, 4, 7 Avd 6: 3, 4, 11 Avd 7: 4, 6, 8 Avd 8: 4 Simb Ratita Vad händer annars med travet? Antar att vi hatar ATG fortfarande? EDIT: Hur länge varar barfotaförbudet? Senast redigerad av james_bohlinger den 2019-02-20 klockan 19:22. |
|
|
|
|
|
|
#41 |
|
1: 5 Queen of Sand (7, 9)
2: 8 Tobias del Ronco (3, 6) 3: 1, 3, 6, 8, 10 (5, 2) 4: 7, 8 (11, 3) 5: 7 Baxo Epice (4, 8) 6: 2, 6, 7 (9, 3) 7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 (1, 5) 8: 3, 4, 5, 6 (12, 9) |
|
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Citat:
![]() Kommer med mina Valladrag: V86:2 3 Dardanos ser ut att vara en bra SOS vinnare 8 Tobias Del Ronco vågar jag dock inte ta bort, rikast i loppet- Italenare som gör sverigedebut, de kan vara ruskigt bra. Liksom Stekel tycker jag det känns bra med lås på 3 & 8 V86:4 Öppet med lärlingar med 3 som jag känner lite extra för är: 3 A`nane De Bohem - vann trots galopp sist, Ida Reistrer i form 5 Alexia - trolig ledare och ledaren vill man alltid ha med 8 Thunder in My Heart - Anders Eriksson!! Kusken behöver inte bästa hästen för att vinna, AE är överlägset bästa kusken i loppet. V86:6 9 Magic Cash - känns som överlägset bästa hästen och jag chansspikar till vettig streckprocent. Kastrerad och spåret bör hjälpa till felfritt lopp. felfri vinner 9 V86:8 Favoriten har spår 12 över 1640a. Statistiken visat att därifrån vinns 3% av 1640a loppen på Solvalla... Bäst spår över distansen är 5, därifrån startar motbudet 5 Vellum Paper. Jag chansspikar 5 Vellum Paper i sista. Hästen var riktigt rejäl vid skrällsegern senast. Från bösta spåret kommer man bra på det här. Hoppas på 2:a ut och avgöra på speed över upploppet. Finns flera fördelaktiga scenarier från spår 5. Att spika favoriten från spår 12 känns uteslutet. Chansspik 5 eller ganska bred gardering. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+3) |
||
|
|
|
|
|
#43 |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Sharps Snackisar behöver i nuläget exakt sju köpare till om det ska bli ett system där! 20.10 är sista köptid. Flyttar fram den tio minuter!
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Magic Cash borde haft minst dubbelt så mycket pengar på kontot utan sina galopp. Gör andra start efter kastration och dags att leverera. Lång distans passar perfekt. Hoppas bara Jorma tar det lite lugnt och låter hästen trava in sig, då blir det inte hårt i mål.
Jag spikar |
|
|
|
|
|
|
|