|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#76 |
|
Gav faktiskt 5,50 på bet365 också. Men du har rätt i att svs som regel verkar ha ännu lite bättre odds.
|
|
|
|
#77 |
|
Snygg start av alla som spikade
|
|
|
|
|
|
|
#78 |
|
Där flög jag! Man vet ju att Örjan alltid hittar ett läge att lifta med perfekt och ändå låser man på 2 istället för 3...
|
|
|
|
#79 |
|
Ribbes i första skulle vara i 95 % form, det var hon knappast. Bra i alla fall att Örjan fick upp värdet lite i andra.
|
|
|
|
|
|
|
#80 | |
|
Banned
|
Citat:
Tack för kaffet! |
|
|
|
|
|
|
#81 | |
|
Citat:
Sen tänkte jag 5 tar spets o släpper till 3, lucka för femman och den blir farlig. Så bytte jag 6 mot 5. Så jävla dumt. Stanna kvar vid första tanke. Uschh vad tråkigt
|
||
|
|
|
|
|
#82 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#83 |
|
Wooow
|
|
|
|
#84 |
|
När Peter är så där positiv så kan man ge sig fan på att han vinner också.
|
|
|
|
|
|
|
#85 | |
|
"Man får vara tacksam för det hårda tempot" säger Peter.
Ja, det kan du tacka din son för
|
|
|
|
|
#86 |
|
Bäste kusken var det någon som sa, och svårare än så var det visst inte!
|
|
|
|
#87 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#88 |
|
Intressant förresten att man inte kunde hittade en enda intervju med TV-paret Paula/Pers om deras hästs chanser...
|
|
|
|
#89 |
|
Hur fan kunde denna tvilling ge 64 i odds???
TACKAR!!! TVILLING Inlämnat: 2019-02-20, 20:26 Solvalla Lopp 8 Onsdag 2019-02-20 Start: 21:03 Kostnad: 30,00 kr Vadet gäller startnummer Hästar 6, 8 1 x 30,00 kr = 30,00 kr. Totalt: 30,00 kr. Rättningskod: JCN BTG RBG Solvalla Lopp 8 Onsdag 2019-02-20 Start: 21:03 Kostnad: 30,00 kr 68 VINSTBERÄKNING Rätt kombination Odds 6/8 64,33 Summa: 1 929,00 kr |
|
|
|
|
|
|
|