|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#106 |
|
Banned
|
Utgår från att spelarkollektivet är helt ute i kallblodsloppet. Enbart 10 hästar i fältet måste gynna norrmännen på tillägg, 8 SMEDHEIM SOLAN och 12 INGBEST, kanske även 10 TANGEN HAAP. Tar dessutom med 2 ELDVIN som matchar samtliga om vaknat på rätt sida och om kusken kör med insidan för en gångs skull.
|
|
|
|
|
|
#107 |
|
Prince hall nej nej,, Castor ute nu,, inte imponerar den på mej,,
|
|
|
|
|
|
|
#108 |
|
Disobey am värmer fort,, skitfin,, på en 50 oddsare. Castor värmde lite fortare ser väl sisådär ut, jaja rätt ok
|
|
|
|
|
|
|
#109 |
|
Banned
|
Bara att spika 2 Zorro Swing i sista.
Perfect Dynamite 69% är ju enbart löjligt. Hade inte visat ett skit inför de två senaste starterna, blir ordentligt uppskruten efter spetsvinsten på tungt innerspår senast, har två galopper på 5 senaste...går inte att köra snyggt med så JensE lär få luckan in på upploppet. Precis det lopp som den behöver. 6%! |
|
|
|
|
|
#110 |
|
Tinas odin ser jättefin ut
|
|
|
|
|
|
|
#111 |
|
Felfri Spang victor är å räkna med,, fin i värmningen
|
|
|
|
|
|
|
#112 |
|
Livi mistress ser bra ut kuskförstärkt de lux
|
|
|
|
|
|
|
#113 |
|
Elsaonvacation från vinterbana till sommarbana,, ser rätt bra ut
|
|
|
|
|
|
|
#114 |
|
Börje andersson skryter upp Castor brick på värmningstips tv,,,
Highsuprice laday ute,, kanonfin |
|
|
|
|
|
|
#115 |
|
V4
Inlämnat: 2019-02-23, 14:41 Bergsåker Lördag 2019-02-23 Start: 14:45 Kostnad: 300,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 5 Staro in Fact (6, 9) 2: 2, 9, 10, 13, 14 (7, 6) 3: 2, 5, 6, 9, 13, 14 (15, 10) 4: 1, 3, 6, 8, 10 (11, 9) 1x5x6x5 = 150 rader. 150 x 1 x 2,00 kr = 300,00 kr. Totalt: 300,00 kr. Rättningskod: Vänder på fjongen
|
|
|
|
#116 |
|
Upps,, börjar regna
|
|
|
|
|
|
|
#117 | |
|
Citat:
Samtidigt lyfter jag ner 2 Eldvin då Jörgen, trots bra spår och troligt med rygg ledaren, inte låter särskilt inne på vinstchans
|
|
|
|
|
#118 |
|
Ett lätt duggregn faller över banan,, ingen tragedi än så länge,, bara det inte tilltar
|
|
|
|
|
|
|
#119 |
|
10.Tangen Haap V75-4 - Björn Karlsson (Kar Bj)
- Han fick ett tuffare jobb i tisdags och lite lättare i torsdags. Hästen känns pigg och fin och jag har honom där jag vill. Tycker du att strykningen av Storm Odd försämrar för oss? Nja, jag är nog inne på att det kan vara en fördel. Jag tror inte att Westholm vill släppa med Eldvin, han brukar ha hästarna bra i ordning efter vila, men blir det Smedsbo Faksen i ledningen och lågt tempo kommer han att få Tangen Haap på utsidan efter 500 meter. Då tar jag en lugn dödens och trycker till i sista sväng. Jag tror inte att Smedsbo Faksen har slagit min häst en enda gång och har inte kunnat stå emot tidigare. Jag har faktiskt mer respekt för Smedheim Solan och Ingbest. Eventuellt sätter jag på ett halvstängt huvudlag och vad jag förstått kommer banan bli kanonbra, säger Björn Karlsson.
|
|
|
|
#120 | |
|
Citat:
"Han kan öppna snabbt, men galopprisken ökar om man laddar på honom och jag vill köra felfritt i första hand. Han går bra i ledningen och det är närmaste vägen till mål, man jag kommer inte låsa mig vid någon taktik och vill inte vara med i någon tokkörning"
|
|
|
|
|