Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-02-23, 12:07   #91
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: hälsingland
Inlägg: 489
Sharp$: 5
Standard

På banan,,, vindstilla,, rena sommarbanan,, inte ens traktorn värms,,, Jaja kaffe å å koll..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+10), Gotland (+5), Bowery (+10)
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-23, 12:14   #92
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1950
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tycker första avd är vidöppen men spets lär väl Budets Lasse ta och i rygg Ready Lane. Sry såg nu haha att det var voltstart! Kan gå ändå!
Andra häst är för mig Budets Lasse då det är spetsläge den och special major, känslan är att ville släpper om crackajack kommer men han behöver ju inte ha ledningen. Jag tror inte ready lane har något med vinsten att göra värderat hans chanser till under 5
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-23, 12:31   #93
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3179
Standard

Gröna blupparna som försvinner hela tiden. Dom är extra jobbiga nu pga en bugg. Så inget sparas knappt. Under eran kupong, tryck på ny kupong sen kopiera är ett knep så hon på ATG. Det är felanmält.
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Olsson43 (+5)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-23, 12:41   #94
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Bergsåker är min hemmabana(n) trots det har jag lagt ned ett gäng med timmar på att bena ut loppen Tycker främst V4 ser intressant ut men även V75 och V5 ser spelvärt ut på förhand Det känns mycket bra då man är påläst då ler man då experterna kommer med sina drag och då köper man det inte för man har en helt motsatt uppfattning då man gått igenom loppen fram å baklänges....?!

Lycka till med era kuponger/spel idag
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-23, 12:54   #95
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 59
Sharp$: 2671
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Jag har ju Basses 3-lås på tillsammanssidan den här veckan. Så här kommer motiveringarna till de tre 3-låsen.

Lås nr 1 - V75:3 Gulddivisionen

Zenit Brick är favorit , men jag tycker inte hästen är att känna igen. Vart är den sedvanliga vinterformen? Kaj Widell i sulkyn som aldrig kört hästen förut. Zenit har alltid gått bäst för Björn Goop men inte ens BG har lyckats vinna med Zenith på slutet. Örjan körde vid senaste vinsten på Bergsåker men han sitter bakom 9 Erik Sting idag...
Form slår klass. Jag gillar verkligen Zenit men med de senaste insatserna på näthinnan kan jag inte köpa Zenit till över 50% på strecken.

Streckar 3 motbud istället och står över Zenit Brick idag.

1 Elian Webb var före Zenit senast och idag kan man nog spetsa. Ledning eller rygg ledaren borde det bli. - 8 %

4 Queerfish vinner normalt inte i gulddivisionen men som sagt form slår klass och idag kan man få ledningen. - 12%

9Erik Sting Örjan är anlitad för styrningen och det känns lite anmärkningsvärt när just Örjan var den som senast vann med favoriten Zenit Brick! Är det så att Örjan fått välja ?Kaj kan knappast fått välja först iaf...
Erik Sting är i alla fall bevisat i toppform. Kan få rena drömloppet här om min teori att Zenit inte släpps till ledning idag stämmer.

Låser på 1,4,9

Lås 2 -V75:4 Kallblodslopp

6 Smedsbo Faksen blir favorit efter strykningarna - 44% just nu och det kommer nog fortsätta stiga. Jag kan inte stå över favoriten men betalar för 2 motbud.

8 Smedheims Solan vill jag faktiskt ranka först i loppet! Går bra efter vila och är van att möta Månprinsen - vid förra årsdebuten var man slagen av Månprinsen AM med Nos!

10 Tangen Haap är en tanks som kommer hamna i dödens en bit in i loppet. Favoriten Smedsbo Faksen kommer få bekänna färg i ledningen idag. Jag tycker inte det är orimligt att Tangen Haap ska kunna rå på favoriten från dödens, om inte annat bäddar en offensiv styrning för mitt drag Smedhaims Solan.

6 Smedsbo Faksen blir klar favorit då det står spets skrivet i programmet. Kan givetvis vinna men jag hoppas på 8 eller 11

Låser på 6,8,10


Lås 3 - V75:5 Klass2

1 Master Hill blir nog dagens skrik på de aviserade utrustningändringarna. Men var hamnar man från spår 1? Har blivit favorit till 32% och kommer nog stiga till 40%.
Eftersom jag inte tror favoriten spetsar och enligt mig blir överspelad så står jag över och streckar 3 motbut istället.

3 Bon Ego tror jag snuvar favoriten på ledningen och skall därmed räknas med vinstchans. Var nra i combacken senast.

4 MT Master Don rankar jag först i loppet. Från spår 4 kommer man bra på det här.
Hästens fina avslutning kommer bita bra oavsett hur det blir kört men skulle 1&3 köra emot varandra lite för länge i början är man kraftigt gynnad!

6 Okashi Cheri är det roliga draget. Visade upp en grym avslutning i femtespår senast i loppet som Copitex vann. Okashi satt kvar lite för länge i en dålig rygg och satt nästan sist i mitten på sista sväng. Klev ut i femtespår och avslutade bäst av alla. Man hadr spår 12 då och dagens 6:e spår är betydligt bättre. Faktum är att spår 6 vinner ovanligt ofta över just 1640a på Bergsåker. Spår 4&5 är överlägset bäst men sedan kommer faktiskt spår 6 & 1 på en delad tredjeplats om man kollar de 185 lopp som körts över 1640a på Bergsåker de 3 senaste åren.

Låser på 3,4,6


spikarna

Man behöver ju spikar på V75 också och jag har hittat en rolig och en trolig

Spik 1

V75:2

12 Mountain Cleaver är klart tuffaste hästen i loppet. Över 3km skiljs agnarna från vetet och bästa hästen borde vinna. Man går ner i klass i dag och det här göngen ska man käka upp!. Om man vill gardera så tycker jag de på dubbla tillägg skall streckas först.

Spik 2

V75:7

3 Perfect Dynamite kan jag inte gå emot även om jag inte gillar att spika en storfavorit i sista avdelningen. Jag spikade redan förra loppet och det loppet var minst sagt imponerande. Perfect Dynamite var den enda som klarade av att vinna från leningen på Solvallas usla innerspår sist. Man inte bara vann- man utklassade de övriga!
Efter uppvisningen senast borde det knappast vara någon som ens funderar över att svara ledningen när Perfect Dynamite kommer fram. Det blir ledning och ingen i fältet slår denna häst från dödens med den form favoriten visat upp.


Så grunden i mitt system Basses 3-lås blir

Avd1) Många
Avd2) 12 Mountain Cleaver
Avd3) 1,4,9
Avd4) 6,8,10
Avd5) 3,4,6
Avd6) Många
Avd7) 3 Perfect Dynamite
Mountain Cleaver borde vara en bra spik, men kusken? Detta loppet kommer garanterat gå i lustempo. Kihlström är ju inte direkt offensiv. Tror tyvärr det blir helt händelselöst lopp och måste ta med spetskandidaterna.
Spik på 3 eller 4 i avd. 5 just nu. Frågan är vilken.
flaquelg är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-23, 12:54   #96
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

V75 ser jädrigt favoritbetonad ut. Sätter mig med en V4 och funderar en stund.

Avd
1: 6, 9, 11 (5, 8)
2: 6, 7, 9, 11 (2, 3)
3: 2, 10, 13 (15, 6)
4: 3, 11 (8, 10)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-23, 13:03   #97
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: hälsingland
Inlägg: 489
Sharp$: 5
Standard

Lite v-4 värmningstips.. Paradis D'inverne ser inte ut å trivas på banan... ...det gör Easy Morique däremot att göra, fin häst ,,
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-23, 13:04   #98
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 458
Sharp$: 17411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hammering Visa inlägg
Lite v-4 värmningstips.. Paradis D'inverne ser inte ut å trivas på banan... ...det gör Easy Morique däremot att göra, fin häst ,,
Härligt att du är igång med värmningstipsen, kör en V4 baserade på dina intryck idag
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-23, 13:05   #99
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: hälsingland
Inlägg: 489
Sharp$: 5
Standard

Julian bore springer å bryter,
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-23, 13:09   #100
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

På papperet ser IMPORTEDFRMDETROIT ut som en spelvärd spik. Kuskförstärkt deluxe, sitter i andraspår direkt, även om den väl inte är någon blixt ut. Kanske kan få glida fram för att få överta, beroende på om Klantio prickar starten eller inte - för inte bråkar väl Djuse/Pöllänen? 15% är helt ok.

Bedövaren i loppet - och som absolut åker med på min tvilling - är 8 Hagentoy. Ok trea efter Disco Volante och Erik Sting i början av januari, två raka vinster därefter. Ryggar startsnabb häst idag och med lucka 250 kvar så kanske t o m Wäjersten kan få till det? 2%.

Weekend Fun 3%? Klart understreckad.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-23, 13:10   #101
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: hälsingland
Inlägg: 489
Sharp$: 5
Standard

Skriver bara ut hästnamn,, utan urskiljning,, Could it be magic värms lungt.. Okalina Grazia,, Lauren bacall ute nu ,, värms lugnt,,
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-23, 13:11   #102
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: hälsingland
Inlägg: 489
Sharp$: 5
Standard

Andra varvet på Lauren bacall,, den ser gåvillig ut,
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-23, 13:12   #103
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: hälsingland
Inlägg: 489
Sharp$: 5
Standard

Victor frontline ser tråkig ut,,, Bw sessa jättefin,,
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-23, 13:15   #104
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: hälsingland
Inlägg: 489
Sharp$: 5
Standard

Fick tips på Castor brick, har ej sett den tyvärr... Operation day z nja i låga farter ser den inte ut som vinnaren
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-02-23, 13:16   #105
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: hälsingland
Inlägg: 489
Sharp$: 5
Standard

Bw sessa inne på tredje varvet uffe gasa,, klockren i travet,,
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td