|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#181 | |
|
Banned
|
Citat:
Så ska ett drag se ut. Snyggt! Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3) |
|
|
|
|
|
|
#182 |
|
Äh den där tänkte man ju ta med på 3 men avstod när det var Jögga själv som körde. Istället valde jag en annan kusk jag inte gillar så värst, Kajsa. Ett rent fegis-val var det väl alltså om man ska vara lite ärlig mot sig själv...
|
|
|
|
#183 |
|
Där rök man på V75.
Provar en V5 med 2 spikar: 4 MT Master Don Och 3 Perfect Dynamite |
|
|
|
|
|
|
#184 |
|
Det är tur att man inte bryr sig om vad Westholm sa i förhandstipsen om Amalia.
|
|
|
|
|
|
|
#185 |
|
Första loppet helgarderat med 2 som första reserv
Andra spik på 12 med 14 som första reserv Blää |
|
|
|
|
|
|
#186 |
|
Kör en liten billig V5:a.
Avd 1: 2 Zenit Brick (9, 1) 2: 6 Smedsbo Faksen (10, 8) 3: 1, 3, 4 (6, 10) 4: 1, 2, 5, 7 (11, 10) 5: 1, 2, 3, 4, 5, 10 (11, 12) |
|
|
|
|
|
|
#187 |
|
Zenit ser jättefin ut före loppet, men var för laddad och hoppade bort sig. Elian Webb såg inte alls rolig ut före loppet, men drar iväg till spets. Trav i ett nötskal.
|
|
|
|
|
|
|
#188 |
|
HÄRLIG STARTBRASA!!! Walk in the park efter det!
|
|
|
|
#189 | |
|
Banned
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
|
|
|
|
|
|
#190 |
|
Så jävla tråkigt när det börjar så bra.
Helvete vad jag hatar trav ibland |
|
|
|
|
|
|
#191 |
|
Nu ångrar jag mig att jag inte fräste på med 2-3 till I kallisloppet. Hade Max kostat 1500.
Jaja vi får se |
|
|
|
|
|
|
#192 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#193 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#194 |
|
Banned
|
|
|
|
|
|
|
#195 | |
|
Citat:
![]() Värde på 1000kr efter tre avdelningar och du har fått med alla 3 vinnare på 12 rader ![]() Hoppas du får in resten med nu när det börjat så bra
|
||
|
|
|
|
|
|