Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-03-13, 20:59   #76
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5202
Standard

Ser ut som att Svanstedt Jr sitter bakom en T72a när luckan uppenbarar sig på upploppet. Och förflytta en stridsvagn i rak sidled är ju inte helt enkelt....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
coolmanriver (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-13, 21:40   #77
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiritus Visa inlägg
När blev det Wild Loves likör att kliva runt grabbarna i andraspår med skor på alla fyra?

Om hon får gå på rulle barfota runt om i ett stolopp, då kan man vänta sig en vass prestation.
Grabbarna?? 1 grabb 2 gubbar och 7 ston hehe

Dessutom gjorde hon 12,8 med skor sist. Kommer inte ihåg hur loppet blev kört? Kanske fick en drömresa och flög med. Men har ju tiderna i kroppen.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-03-13 klockan 21:43.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-03-14, 09:52   #78
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 733
Sharp$: 37600
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jamie Oliver väntar jag ut. Han står ju bra inne när det är spårtrappa. Remarkable Feet har jag som motbud. Däremot är jag inte lika inne på Örjans häst som är favorit just nu. Ile Saint Louis har jag som spikbud och är rätt säker på att de drar skorna när den också har fint spår. Staro Leonardo vinner säkert sitt lopp, men blir också omgångens största favorit som det verkar. Så vi har uppenbarligen hittat (delvis) samma hästar den här gången.
Rätt spikar. Tyvärr så får de ingen ordning på Jamie, Remarkable ströks och Örjans blev bara trea. God spelform, men det räckte ändå inte igår.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td