|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
tog inte med tudor på 6 hästar
|
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Värdelöst! Sätter spiken på Tudor Kronos och åker i övrigt på tre första reserver på de fyra första loppen. Får väl försöka hitta några fler tvillingar.
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Platsspelen går okej idag!
![]() Trovatore @ 4.35 Zenone R.L @ 2.35 Siberbian Justice @ 3.60 (Alla hos 888sport) |
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
Amatörer och voltstart, en dålig kombo.
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Han hann förbi va?
|
|
|
|
#97 |
|
Ante åkte nog dit, vilket inte var speciellt oväntat...
|
|
|
|
|
|
|
#98 |
|
Fan vad kass han är att köra Ante!!! Varför inte bara ta det lugnt i dödens? Nä, han jagar på med pisken med halva loppet kvar...
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Satan nu blev det spännande, på mitt privata lag...
Spik på Lövgrens nu.. Avslutar med 2-4-6-14-15 |
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
Vi spelar på hela ekipaget och att Ante hade 0 av 5 på kusen, är näppeligen en slump...även om det funnits förklaringar till många av förlusterna...
|
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Banned
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2019-04-10, 16:56 Solvalla, Åby Onsdag 2019-04-10 Start: 21:40 Kostnad: 58,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 7, 9 2: 6 Alone 2 x 29,00 kr = 58,00 kr. Totalt: 58,00 kr. |
|
|
|
|
|
#103 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Ditt eviga tjat om reserver är det som är värdelöst. Speciellt när ditt system hade kostat 68890kr att lämna in med reserverna inkluderade. Och du hade fortfarande inte varit kvar...
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Ja jag tog upp det själv, men sen när han var så klar över taktiken att köra fram och pressa för att överta så spikade jag ändå. För hästen är ju så mycket bättre. Men det blir AAAALLTID vingel för såna kuskar, och rätt beslut lyckas de inte ta då heller. Då räcker det inte helt enkelt.
|
|
|
|
|