Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-04-07, 19:47   #1
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17428
Standard

V86 Åby/Solvalla 10/4


Åby
Längd: 1000 m
Bredd: 22,3 m (2140 m), 22,3 m (1640 m)
Upplopp: 180 m
Open stretch: Ja, dubbla
Vinklad startbilsvinge: Nej


Solvalla
Längd: 1000 m
Bredd: 20,7 m (2140 m), 21,7 m (1640 m)
Upplopp: 196 m
Open stretch: Nej
Vinklad startbilsvinge: Nej

Sätt igång med tugget!

Avd1 1640m Auto
Spontant ett väldigt öppet lopp för mig, nu verkar väl Löfqvist form på hästarna sjunkit en del men äntligen ett bra spår för 4 No Comment och jag skulle kunna se att den flyger till spets och ev släpper och plockar ner alla på Open Stretch, trots kusken. Men de kryllar av motbud eller mer sannolika vinnare kanske.
5 Quite a Quality galopperade bort sig på V75 senast, då som stor favorit i Klass II. No Comment har varit ute i Klass I på V75 dock inte som favorit.
10 Run Ceasar Run och 11 Dontbreakthebankås är bra hästar men skulle nog föredra framspår...

Avd2 2140m Auto
1 Hevin Boko är en den snabbaste bakom bilen men här är ett litet fält så det borde lösa sig ok och jag tror det är den bästa hästen i detta fältet.
Främsta motbudet är italienaren Valchiria O.P med Herr Gocciadoro och startsnabba 5 Europhile A.M med Adielsson. Kanske det kan bli dödens på Italienaren och Hevin Boko kan få ett perfekt lopp i kön.

Avd3 3140m Auto
7 Trovatore jagade jag lite sent förra året och nu verkar formen sitta där gjorde en bra insats över samma distans på tungbana senast till en andra plats bakom en smygkörd Legend Brodde. 4 Callmeawinner flyger till spets men är debutant på distansen har inte ens varit ute på 2640m tidigare så detta blir verkligen ett rejält test. 8 Smevikens Cruiser var även han ute på samma tungabana som Trovatore och var knappt slagen till 4:e plats.
11 Tudor Kronos har gjort ett kvallopp innan dess har den vilat i 14 månader, en duglig häst men troligtvis sitter inte toppformen där förens några lopp i kroppen. 2 Inertial har gjort några starter på distansen bl.a. varit 3:a bakom Platon Face och Antonio Trot förra året, pass upp på den!

Avd4 2140m Volt
8 Zenone R.L har ett fin smygläge här men den måste ha en del tur härifrån men får den en lämplig lucka tror jag den plockar ner det här fältet om inte 5 Falcon A.M sitter i spets tidigt och får bestämma hela loppet.
4 My Angel Laday gjorde en rejäl insats det blev skrik på den och den sjönk ordentligt i odds alla trodde på spets och slut men Rikard N Skoglund kunde inte svara upp sitt spår 1 i volten och hamnade rygg ledaren men la sig i dödens efter ett tag och vann tillslut enkelt, men spåret nu. Njae.

Avd5 2640m Auto
7 M.T Nordic Spirit fick äntligen vinna senast jag tror den kan ta sin andra vinst redan här. Favorit just nu 1 Copertino V.W har inte visat någon bländande startsnabbhet och risk för att hamna fast på innerspåret är troligt, årsdebut dessutom. 8 Key West Snapper har tagit 3 raka vinster varav två av de just på Åby. 11 Siberian Justice avslutade bra i sin första start i Sverige senast efter sen lucka.

Avd6 2640m Volt
6 Perfect Dynamite går ner ordenligt i klass till den här starten, men med Ante Lisell åter i vagnen trots ett kuskminus så bör den ha väldigt god chans till vinst här igen. 7 Ragazzo Da Sopra har varit nere o tävlat i Frankrike och gått bra tider där nere och kan möjligen utmana här också. Så som strecken lite just nu (67% mot 2%) så blir det definitivt gardering för mig.
2 Vincent Chase är väl ända motbudet på startvolten men tror inte han håller dessa herrar bakom sig.

Avd7 2140m Auto
4 Nanny Mcphee har gjort två rejäla insatser i Sverige första vanns men måååånga längder senast blev det lite tightare men ändå en ganska säker seger trots en liten tryckare ifrån Lutfi längst med loppet.
Nu tror jag Lövgren styr till spets tidigt och tar tredje raka segern i Sverige.
Med andra ord tror jag inte vi har sett botten på hästens kapacitet ännu.

Avd8 2140m Auto
2 You to Neat är mitt drag i detta loppet, snabb ut men tror inte de kör i ledningen men får ju bra lopp i rygg på ledaren i så fall.
4 Versailles U.S gör årsdebut men är bra för denna klassen.
6 Alone var ute mot Campo Bahia förra året och vi såg ju alla vilken rejäl häst de var i Lördags, ett lopp i kroppen nu då.
14 Ritichie Ås är bra om han får loppet utan att göra för mycket grovjobb.
Gocciadoro kommer ut här med ytterliggaren en från Italien svårbedömt men bra segerprocent i Italien.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8), Dahle (+8), Torstens (+8), Stinsen (+5), asgaya3141 (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-08, 08:28   #2
ab5
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 317
Sharp$: 1248
Standard

Avd 8:
Efter en snabb titt på omgången kan man konstatera att vissa hästar i avd 8 är betydligt mer gynnade propositionsmässigt än övriga. Statistiskt sett brukar spårtrappan fördela vinnarna ganska jämnt mellan spåren till skillnad från ett vanligt auto-lopp. Denna gång har dock de flesta hästar tjänat likvärdigt med pengar så de med bästa spåren borde vara gynnade + hästarna 14,15.

Spårtrappa för hästar som tjänat mellan 200 000 - 600 000 kr.

12 av 15 hästar har tjänat mellan 243k till 337k.

De hästar som står på toppspåren 2 till 5 är därmed (pengamässigt) inte mycket sämre än de hästar som fått dåliga spår som 8,11,12,13.

Ritchie Ås och Vincero Gar på spår 14,15 har dock tjänat mellan 500-540k och står bättre till än de på 8,11,12,13 som har tjänat betydligt mindre, 314k till 337k, men ändå dras med dåliga spår.

Nu återstår bara att analysera hästarna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Cikoran (+5), Tirich (+5)

Senast redigerad av ab5 den 2019-04-08 klockan 09:28.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-08, 09:09   #3
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Vicero' Gar Dominio Totale!

Det var Trotto Webs rubrik efter Vincero Gars vinst i 2700meters loppet i Januari.
Vincero Gar Stod 40 meter tillägg och ledde ändå efter 400m. Förvandlade loppet till en sprintuppgörelse. I de 2 senaste starterna har man slagit Miljonären Vernissage Grif i försök och final. Kanske ännu mer Imponerande var att man slog Ursus Caf i finalen senast. Ursus Caf har 1,4 miljoner på kontot!

Man kan lungt säga att Vincero' Gar går ner i klass på Onsdag. Som vanligt står de utlänska bra inne mot våra hästar och i det här loppet Möter Vincero' Gar klass 1 hästar men är van att slå Silverdivisionsklass på motståndare.

Jag tror loppet blir kört som 2700metersloppet i Januari. Gul kusk kör till man är i ledning och sen är loppet över! Richie Ås i all ära , men skall Richie vinna skall man slå Italienaren från dödens. Vem av 200K hästarna på framspår vågar svara Gul kusk när han kommer ångandes i dubbelt så hög fart i tredjespår?

Det enda som talar emot hästen är om Gocciadoro överforcerar hästen i galopp när man skall ta sig till ledningen.

Nu vet jag inte vart strecken landar men till 22% just nu utnämner jag Vincero' Gar till Omgångens mest spelvärda spik!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+5), ab5 (+5), asgaya3141 (+5)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-08, 09:44   #4
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Valchiria O.P.

Gocciadoros andra häst på V86 är Valchiria O.P. Vann det italienska derbyt 2017 efter ett otroligt smörlopp och ett dramatiskt upplopp där ledaren OCH tvåan galopperade i början på upploppet. En av de mest turliga 3miljonerssegrar jag sett.

se själva

https://youtu.be/HNcMjiVT_rY

Valchiria har efter derbysegern stått hårt inne på pengarna och har haft lite svår att bära sin prissumma. Givetvis är man kapabel att vinna loppet på Onsdag men Vincero' Gar känns som den bästa av Gocciadoros chanser.

Senast redigerad av Basse den 2019-04-08 klockan 22:53.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-09, 12:37   #5
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Förra året gjorde hans hästar rent hus under elitloppshelgen. Som vanligt står de utlänska gästerna bra till mot svensk motstånd.

De Italienska banorna är sämre än våra så man kan nästan dra av 2 sekunder på tiderna de visat på hemmaplan.

några Exempel från förra året:

Zidane Grif hade visat 12,5 ak hemma.
gick 12,6 AM på Solvalla.

Peace of Mind hade visat 12,6 ak hemma
gick 09,7 ak på Solvalla

Volnik du Kras hade visat 13,3 am hemma
gick 11,3 på Solvalla

Virginia Grif hade visat 12,5 ak hemma
gick 10,5 på Solvalla

Von Wise AS hade visat 13,8 ak hemma
gick 11,9 am i Östersund
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5), hammering (+5)

Senast redigerad av Basse den 2019-04-09 klockan 13:06.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-09, 14:37   #6
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Vicero' Gar Dominio Totale!

Det var Trotto Webs rubrik efter Vincero Gars vinst i 2700meters loppet i Januari.
Vincero Gar Stod 40 meter tillägg och ledde ändå efter 400m. Förvandlade loppet till en sprintuppgörelse. I de 2 senaste starterna har man slagit Miljonären Vernissage Grif i försök och final. Kanske ännu mer Imponerande var att man slog Ursus Caf i finalen senast. Ursus Caf har 1,4 miljoner på kontot!

Man kan lungt säga att Vincero' Gar går ner i klass på Onsdag. Som vanligt står de utlänska bra inne mot våra hästar och i det här loppet Möter Vincero' Gar klass 1 hästar men är van att slå Silverdivisionsklass på motståndare.

Jag tror loppet blir kört som 2700metersloppet i Januari. Gul kusk kör till man är i ledning och sen är loppet över! Richie Ås i all ära , men skall Richie vinna skall man slå Italienaren från dödens. Vem av 200K hästarna på framspår vågar svara Gul kusk när han kommer ångandes i dubbelt så hög fart i tredjespår?

Det enda som talar emot hästen är om Gocciadoro överforcerar hästen i galopp när man skall ta sig till ledningen.

Nu vet jag inte vart strecken landar men till 22% just nu utnämner jag Vincero' Gar till Omgångens mest spelvärda spik!
Hmmm man kanske ska börja jobba som ”influencer”

Kul att Andreas Stenberg läser på sharps

Han tippar åt travstugan och skrev detta idag ( 1 dag efter mitt inlägg här)

”Avd8

2140M Auto

Dags för sista avdelningen och här selas en mycket spännande häst ut från Alessandro Gocciadoro. 15 Vincero´ Gar och jag kommer faktiskt skrika ut den som OMGÅNGENS BÄSTA SPIK! Anledningen är rätt så enkel. Vicero' Gar Dominio Totale! Det var Trotto Webs rubrik efter Vincero Gars vinst i 2700meters loppet i Januari. Då stod man på hela 40 meters tillägg och ledde ändå efter ca. 400M. Man kommer hit till Sverige nu efter att ha slagit storstjärnan Vernissage Grif i försök och final i dom två senaste starterna. Jag anser att man verkligen går ner i klass på Onsdag och ser det här som en toppchans. Vincero' Gar möter här klass 1 hästar, men är van att slå Silverdivisionsklass på motståndare.
Jag tror att Gocciadoro kör till från början och man söker sig till ledningen omgående, sen är loppet över! Värsta motståndaren lägger jag på 14 Rithice Ås, men då ska den slå min etta ifrån dödens som jag läser loppet. Hur ska det
gå till? ”




Någon annan än jag som ser likheter?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+5), eveton (+10), AmaerildeRimfrost (+7), plumpi (+2)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-09, 14:53   #7
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 871
Sharp$: 37877
Standard

Angående Gocciadoro så värmer han upp på Solvalla ikväll med två stora favoriter i bägge DD-loppen. Jag tror att han har väldigt bra segerchans även med Valchiria i morgon. Verkar som han tar spets och jag är sugen på att singla om inte spelet vänder och han blir stor favorit eller något annat framkommer som talar emot.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-09, 14:55   #8
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Hmmm man kanske ska börja jobba som ”influencer”

Kul att Andreas Stenberg läser på sharps

Han tippar åt travstugan och skrev detta idag ( 1 dag efter mitt inlägg här)

”Avd8

2140M Auto

Dags för sista avdelningen och här selas en mycket spännande häst ut från Alessandro Gocciadoro. 15 Vincero´ Gar och jag kommer faktiskt skrika ut den som OMGÅNGENS BÄSTA SPIK! Anledningen är rätt så enkel. Vicero' Gar Dominio Totale! Det var Trotto Webs rubrik efter Vincero Gars vinst i 2700meters loppet i Januari. Då stod man på hela 40 meters tillägg och ledde ändå efter ca. 400M. Man kommer hit till Sverige nu efter att ha slagit storstjärnan Vernissage Grif i försök och final i dom två senaste starterna. Jag anser att man verkligen går ner i klass på Onsdag och ser det här som en toppchans. Vincero' Gar möter här klass 1 hästar, men är van att slå Silverdivisionsklass på motståndare.
Jag tror att Gocciadoro kör till från början och man söker sig till ledningen omgående, sen är loppet över! Värsta motståndaren lägger jag på 14 Rithice Ås, men då ska den slå min etta ifrån dödens som jag läser loppet. Hur ska det
gå till? ”




Någon annan än jag som ser likheter?
Haha, vilken pajas. Tyvärr är det väl så att det mycket följa john inom travtipsen och de gånger jag har läst på riktigt mycket så märker jag direkt om någon annans tips är pålästa på riktigt eller om man bara vill verka påläst. Men jag läser eller lyssnar mycket sällan på vad andra tycker, åtminstone inte innan jag själv redan har lämnat in. Brukar bli bäst att inte påverkas utan gå på egna intryck av vad man sett i lopparkivet.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5), MikaF (+10)
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-09, 16:00   #9
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4384
Standard

Får väl tacka att JOYRIDE CANE bara är 9 % just nu, rätt snabb ut och bra tid möt rätt bra motstånd o spår 5. Kusken o tränare? Men med den % chansspik nån gång ska det väl vända. Nr 6 fattar jag inte alls som favorit, spela mer på den tack kollektivet
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sjukstuga (+5)
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-09, 18:14   #10
Rob
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 946
Sharp$: 3081
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Hmmm man kanske ska börja jobba som ”influencer”

Kul att Andreas Stenberg läser på sharps

Han tippar åt travstugan och skrev detta idag ( 1 dag efter mitt inlägg här)

”Avd8

2140M Auto

Dags för sista avdelningen och här selas en mycket spännande häst ut från Alessandro Gocciadoro. 15 Vincero´ Gar och jag kommer faktiskt skrika ut den som OMGÅNGENS BÄSTA SPIK! Anledningen är rätt så enkel. Vicero' Gar Dominio Totale! Det var Trotto Webs rubrik efter Vincero Gars vinst i 2700meters loppet i Januari. Då stod man på hela 40 meters tillägg och ledde ändå efter ca. 400M. Man kommer hit till Sverige nu efter att ha slagit storstjärnan Vernissage Grif i försök och final i dom två senaste starterna. Jag anser att man verkligen går ner i klass på Onsdag och ser det här som en toppchans. Vincero' Gar möter här klass 1 hästar, men är van att slå Silverdivisionsklass på motståndare.
Jag tror att Gocciadoro kör till från början och man söker sig till ledningen omgående, sen är loppet över! Värsta motståndaren lägger jag på 14 Rithice Ås, men då ska den slå min etta ifrån dödens som jag läser loppet. Hur ska det
gå till? ”


Någon annan än jag som ser likheter?
Pinsamt gjort av honom, sjukt genomskinligt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Rob är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-09, 20:34   #11
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5430
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Hmmm man kanske ska börja jobba som ”influencer”

Kul att Andreas Stenberg läser på sharps

Han tippar åt travstugan och skrev detta idag ( 1 dag efter mitt inlägg här)

”Avd8

2140M Auto

Dags för sista avdelningen och här selas en mycket spännande häst ut från Alessandro Gocciadoro. 15 Vincero´ Gar och jag kommer faktiskt skrika ut den som OMGÅNGENS BÄSTA SPIK! Anledningen är rätt så enkel. Vicero' Gar Dominio Totale! Det var Trotto Webs rubrik efter Vincero Gars vinst i 2700meters loppet i Januari. Då stod man på hela 40 meters tillägg och ledde ändå efter ca. 400M. Man kommer hit till Sverige nu efter att ha slagit storstjärnan Vernissage Grif i försök och final i dom två senaste starterna. Jag anser att man verkligen går ner i klass på Onsdag och ser det här som en toppchans. Vincero' Gar möter här klass 1 hästar, men är van att slå Silverdivisionsklass på motståndare.
Jag tror att Gocciadoro kör till från början och man söker sig till ledningen omgående, sen är loppet över! Värsta motståndaren lägger jag på 14 Rithice Ås, men då ska den slå min etta ifrån dödens som jag läser loppet. Hur ska det
gå till? ”




Någon annan än jag som ser likheter?
Vilken idiot!
Han borde uppge att det är ett plagiat istället för att stilla!
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-09, 21:53   #12
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Min lilla genomgång:

V86-1
Om det inte varit på Åby hade jag dissat favoriten 6 Quite A Quality i första, men nu får jag väl säga att det är rätt tipsetta. Chansen att han hittar till ledningen ökar naturligtvis ganska mycket i och med open stretch. 8 Jetaime Lucky som vann från vinnarhålet sist är spelad, det hoppar jag gärna över. Goops häst 2 Earn n Burn också som nog inte är rapp nog att hamna så bra på det trots spår långt in. Några bra på bakspår men det ska mycket till att plocka ner alla där framme. Gardering med 1,3,5 ska räcka, de är bra och bör få fina löpningar på innerspår.


V86-2
Kass favorit i 1 Hevin Boko som inte är speciellt startsnabb och knappast kan hålla upp någon ledning. Rankar istället 5 Europhile Am etta, den kan gott leda hela vägen. Heltäckt på de fem mest lirade.


V86-3
Dunkel form hos stall Bergh (18 raka utan seger) och bakspår och första loppet på över ett år med favoriten 11 Tudor Kronos. Om de går ut och säger att det ska köras försiktigt kanske jag inte ens plockar med den. Har svårt att se 4 Callmeawinner bomma ledningen här och det är förstastrecket. Många bakom, kanske speciellt 2 Inertial som borde få en fin löpning. Viktigt att få gå spårsnålt över lång distans!


V86-4
Låg klass, volt och favoriten 5 Falcon Am har inget roligt spår. Allt detta skriker att det är läge för breeed gardering. 3,10,12 hoppar jag nog över ändå.


V86-5
1 Copertino VW som årsdebutant från innerspår köper jag inte alls! 6 Kennedy är väl överlägsen om han går felfritt. Öppet spår en bit ut och lång distans sätter jag upp som plustecken och han ska vara förstahäst som icke-favorit! Strecka så långt det går, men 2,12 kan man hoppa över.


V86-6
Omgångens megafavorit 6 Perfect Dynamite är igång igen. Har tagit nästan 700k de senaste sex starterna med proffskuskar. 4: 3-1-0 på V75. Ante Lisell provade lyckan fem gånger före det i lägre klasser. 0 segrar, 2 andraplatser och 2 galopper fick han till. Den här gången möter han inte proffsen, men kuskarna bakom de bästa motståndarna är ändå bättre än han. Christer Nyström är klar för ledningen med 2 Vincent Chase på startvolten och han är 100-procentig med hästen efter två starter. Min tipsetta! Men det finns flera streckvärda här. 4 Sir QC har den överlägset bäste kusken och hästen är bra för klassen.


V86-7
Den här storfavoriten rör jag inte! 4 Nanny Mcphee spikade jag även senast och här är förutsättningarna likartade. Det är en stabil vinstmaskin och att loppet går på Åby ökar chansen att han får komma till ledningen och dirigera loppet. Bergh är ett litet wild card här med 10 Dallas As eftersom det är en hygglig häst och Robban ibland kan vara ganska offensiv. Men övriga kommer bara vinka fram Lövgren här och Berghs häst gör årsdebut så han rättar nog också in sig i ledet den här gången och nöjer sig med en trudelutt till slut.


V86-8
15 Vincero Gar har vunnit årets tre starter och kusken är offensiv så risken för passiv styrning är låg. Därmed borde det vara toppchans här mot beskedligt motstånd. Det brukar ändå vara lite vinna eller försvinna över Gocciadoros hästar/styrningar dock, så det är rätt att han inte är jättefavorit (även om han nog klättrar till minst 40% imorrn). Ändå klar tipsetta och spikbud om man går kort! 14 Ritchie Ås har gjort det bra, men tidsmässigt är han ju inte bättre än flera hästar som står med framspår. Blir nog svårt att klå alla och överstreckad här precis som näst senast då han också hade halvtaskiga förutsättningar som jättefavorit. 4 Versailles US och 6 Alone sticker ut som ekipage med stam, kunnande och kuskar. De har även fått fina lägen! Med dokumenterad form skulle jag kanske sätta någon av dessa först. Vi får se i förhandssnacket vad tränarna säger om formen och höra om kuskarna verkar vilja tävla. Resten av gänget borde inte räcka till, antingen är hästarna för dåliga eller så är kuskarna det.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-09, 22:20   #13
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

För er som läser aftonbladet så se upp med en felaktighet där i deras analys. Hästen var spelad till 89ggr i PDL, inte 9ggr som de skriver. Det står fel i startlistan.

"Valchiria O.P. är okänd på våra breddgrader, men senast var hon ute i Prix du Luxembourg på Vincennes. Spelad till knappt nio gånger pengarna mötte hon ­hästar som Cleangame, Dijon och Day or Night In."
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 06:20   #14
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Tycker att 1 ynka % på 2 Floats Cesna är larvigt. Vann på en bra tid sist. Bra läge och bra kusk. Låg klass. Ston. Skräll.

9 Darshana jagar sin första seger!
10 Dallas As har nog bäst kapacitet men saknar lopp men kan nog vinna ändå.
1 WhiteStripedMade är rätt kvick ut och får en fin resa.
5 Miss Duffy räknas ( Barfota runt om ffg)
13 Party Lane och 14 Vichy Griff har båda chans vid lite tempo.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 06:49   #15
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Valchiria O.P.

Gocciadoros andra häst på V86 är Valchiria O.P. Vann det italienska derbyt 2017 efter ett otroligt smörlopp och ett dramatiskt upplopp där ledaren OCH tvåan galopperade i början på upploppet. En av de mest turliga 3miljonerssegrar jag sett.

se själva

https://youtu.be/HNcMjiVT_rY

Valchiria har efter derbysegern stått hårt inne på pengarna och har haft lite svår att bära sin prissumma. Givetvis är man kapabel att vinna loppet på Onsdag men Vincero' Gar känns som den bästa av Gocciadoros chanser.
Fick en bra resa! Ingen bakifrån tar på henne på upploppet och hon kanske hade slagit ledaren ändå med tanke på att den kan ha galopperat för att den var slutkörd?
Så tur va det inte. Det var bara det att den hade alla krafter kvar efter en bra och sparsnål resa. Lite tur då
Vet inte om jag tror så mycket på den ändå.. tror mer på 4 Catch My Love

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-04-10 klockan 06:54.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 10:48   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Undrar om Ante o PD(0 av 5 tillsammans) blir den mest överstreckade(78% nu) hästen i historien?...det positiva(?)som kan hända, är att "alla" kommer på det och vinnaroddset går upp i över 3ggr hos bolagen, samtidigt som strecken rasar till 50%...vi får si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 11:30   #17
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 871
Sharp$: 37877
Standard

Först så tänkte jag ta tre streck i sjätte loppet: Vincent Chase som man är väldigt nöjda med, Sir Q.C. som älskar lång distans och favoriten Perfect Dynamite. Andra tanken var att nöja mig med Vincent och Dynamite, men varför ska man gardera Perfect Dynamite och ta dubbel kostnad? Ante kör till och blir antingen släppt till spets eller knäpper Vincent utvändigt. Det känns som galopp emot. Att Ante inte vunnit med hästen tar jag inte så hårt på. Han känner sin pålle. Första starten de gjorde tillsammans var en årsdebut från tillägg. Andra starten gick han från åttonde auto i ett tufft lopp. Därpå två gungor i följd för att i femte starten för Ante bli tvåa från elftespår efter It's Showtime Zaz. Den här gången sätter han sig upp bakom en häst i toppform och som aldrig varit bättre. Spik!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 11:38   #18
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Först så tänkte jag ta tre streck i sjätte loppet: Vincent Chase som man är väldigt nöjda med, Sir Q.C. som älskar lång distans och favoriten Perfect Dynamite. Andra tanken var att nöja mig med Vincent och Dynamite, men varför ska man gardera Perfect Dynamite och ta dubbel kostnad? Ante kör till och blir antingen släppt till spets eller knäpper Vincent utvändigt. Det känns som galopp emot. Att Ante inte vunnit med hästen tar jag inte så hårt på. Han känner sin pålle. Första starten de gjorde tillsammans var en årsdebut från tillägg. Andra starten gick han från åttonde auto i ett tufft lopp. Därpå två gungor i följd för att i femte starten för Ante bli tvåa från elftespår efter It's Showtime Zaz. Den här gången sätter han sig upp bakom en häst i toppform och som aldrig varit bättre. Spik!
Jo, det återstår ju en hel "v75:a" ändå...men VC 9% som spetsare mot 77% på Ante bakifrån känns som enorm slagsida på strecken, får se hur det landar i slutändan, men lär ju jämnas ut en heldel...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 11:46   #19
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 159
Sharp$: 1303
Standard

Har fått för mig att run Cesar run kan vara en kantboll i förts
Tror även brosa am kan skrälla
magohl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 11:50   #20
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 022
Sharp$: 14821
Standard

V86 Jackpot Solvalla/Åby
2019-04-10 10:42
Ska gå igenom mina spikar och några roliga drag.

Spikförslag: Avdelning 1, 6 Quite a Quality som jag tror bara är bästa i första , var favorit sist på v75 men hoppade då. Alltid skönt och inleda med spik. Men finns ett par roliga motbud också, främst 5 Joyride Cane som kommer ta spets och säkert släppa till favoriten när den kommer och får en bra resa. Andra spikförslaget: Lite mer chansning , avd:5. 7 M.T.Nordic Spirit som vann direkt i första starten efter vila. Och som gillar den långa distansen, tror den kan komma till spets om den troliga favoriten 6 Kennedy hoppar annars får man nog plocka med Kennedy. Sista spikförslaget: Är i sista avd:8 15 Vincero Gar som nog är överlägsen om han går direkt mot spets!! Gocciadoro har vältränat och bra hästar som står sig bra i dem svenska loppen när han hälsar på.

Dragen: 6 Rasmus Raz avd:4, som har springspår och en offensiv kusk i Claes Sjöström kan va spets och slut ! 2 Vincent Chase avd:6 som var riktigt bra sist och tror den kan utmana storfavoriten!
zimonzzon85 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 11:58   #21
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Perfect D stärker såklart sina aktier lite i och med Lisells uttalande om hur han tänker köra. Släpper de med Vincent blir det ju inget lopp. Nyckelfrågan är om de gör det eller om de svarar...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 12:22   #22
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 871
Sharp$: 37877
Standard

No Comment ska köra 1.11 hela vägen enligt Löfqvist. Vi får se, vi får se ...
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 12:25   #23
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 871
Sharp$: 37877
Standard

Valchiria O.P. inte i hundraprocentig form säger stallet och låter inte jätteoptimistiska. Det gjorde det hela lite värre.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+2)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 12:33   #24
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Lägger en komb på Quite a Quality (4,25) o Nanny Mcphee(2,35) till 9,99 på Unibet...kompletterade med No Comment(16ggr) o Nanny till 37,60 ifall Löfgren har rätt...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 12:39   #25
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 871
Sharp$: 37877
Standard

De ligger lite lågt på Vincero' Gar också. Bäst i främre träffen även om den är van tuffare motstånd.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 12:40   #26
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4384
Standard

V86
Inlämnat: 2019-04-10, 13:39
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-04-10
Start: 20:30
Kostnad: 105,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 4, 5 (3, 6)
2: 1, 3, 4, 5, 6 (8, 2)
3: 3 Royal Baby (4, 11)
4: 5, 6, 11 (4, 8)
5: 1, 4, 6, 8, 9, 10, 11 (7, 3)
6: 6 Perfect Dynamite (2, 4)
7: 7 Got You B.R. (14, 10)
8: 6, 15 (2, 4)

2x5x1x3x7x1x1x2 = 420 rader.
420 x 1 x 0,25 kr = 105,00 kr.
Totalt: 105,00 kr.
Rättningskod:
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 13:12   #27
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 871
Sharp$: 37877
Standard

Här var det lite andra tongångar från samma stall:

Stall Gocciadoro: ”Har blivit helt fantastisk”
- 6 Valcyria O.P. (V86-2) är derbyvinnare i Italien så hon är en väldigt bra häst. Men hon har hela tiden fått starta mot de bästa i de stora loppen, för det är svårt att hitta vanliga lopp åt en häst som har tjänat så mycket pengar. Därför har vi tagit hit hästen, så att hon kan starta mot märrar. Hon är ganska startsnabb men jag har svårt att bedöma formen eftersom hon inte har startat på ett tag och varit lite sjuk. Hon känns i alla fall helt okej i träningen, säger Anu Niskanen i stall Alessandro Gocciadoro (bilden).
- 15 Vincero’ Gar (V86-8/DD-2) har blivit helt fantastisk efter kastrering. Jag tror att han kommer att göra väldigt bra ifrån sig här.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 13:17   #28
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Känns som att det kan bli rena rama "informationsyran" ikväll, gäller att kunna ställa sig en liten bit ifrån och ha ett nyktert fågelperspektiv till det hela...lättare sagt än gjort, men går ju att börja träna på det, inför framtida liknande situationer...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 13:33   #29
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

BUSY DOIN' NOTHING gjorde topplopp senast och fick stryk på målfoto mot Vincent chase.

Fattar inte hur det kan vara sån skillnad på streck 1% mot 9%
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 13:42   #30
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Hmmm man kanske ska börja jobba som ”influencer”

Kul att Andreas Stenberg läser på sharps

Han tippar åt travstugan och skrev detta idag ( 1 dag efter mitt inlägg här)

”Avd8

2140M Auto

Dags för sista avdelningen och här selas en mycket spännande häst ut från Alessandro Gocciadoro. 15 Vincero´ Gar och jag kommer faktiskt skrika ut den som OMGÅNGENS BÄSTA SPIK! Anledningen är rätt så enkel. Vicero' Gar Dominio Totale! Det var Trotto Webs rubrik efter Vincero Gars vinst i 2700meters loppet i Januari. Då stod man på hela 40 meters tillägg och ledde ändå efter ca. 400M. Man kommer hit till Sverige nu efter att ha slagit storstjärnan Vernissage Grif i försök och final i dom två senaste starterna. Jag anser att man verkligen går ner i klass på Onsdag och ser det här som en toppchans. Vincero' Gar möter här klass 1 hästar, men är van att slå Silverdivisionsklass på motståndare.
Jag tror att Gocciadoro kör till från början och man söker sig till ledningen omgående, sen är loppet över! Värsta motståndaren lägger jag på 14 Rithice Ås, men då ska den slå min etta ifrån dödens som jag läser loppet. Hur ska det
gå till? ”




Någon annan än jag som ser likheter?
Tycker du ska kontakta Travstugan och kräva ersättning för plagiatet. Det är ju en text tagen rakt av från dig. Du hade sannolikt även vunnit en rättslig process där. Jag hade kokat inombords när någon stjäl en text sådär rakt upp och ner!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pojmonen (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 14:12   #31
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 646
Sharp$: 22772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Här var det lite andra tongångar från samma stall:

Stall Gocciadoro: ”Har blivit helt fantastisk”
- 6 Valcyria O.P. (V86-2) är derbyvinnare i Italien så hon är en väldigt bra häst. Men hon har hela tiden fått starta mot de bästa i de stora loppen, för det är svårt att hitta vanliga lopp åt en häst som har tjänat så mycket pengar. Därför har vi tagit hit hästen, så att hon kan starta mot märrar. Hon är ganska startsnabb men jag har svårt att bedöma formen eftersom hon inte har startat på ett tag och varit lite sjuk. Hon känns i alla fall helt okej i träningen, säger Anu Niskanen i stall Alessandro Gocciadoro (bilden).
- 15 Vincero’ Gar (V86-8/DD-2) har blivit helt fantastisk efter kastrering. Jag tror att han kommer att göra väldigt bra ifrån sig här.

Tycker det ser upplagt ut för Jorma med Hevin Boko.
Startsnabb, bra spår, Jorma är grym o hålla rätt tempo från spets, spets o slut
Spik nr.1
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
plumpi (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 14:26   #32
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Tycker det ser upplagt ut för Jorma med Hevin Boko.
Startsnabb, bra spår, Jorma är grym o hålla rätt tempo från spets, spets o slut
Spik nr.1
Hevin är väl inge direkt startsnabb
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 14:37   #33
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 871
Sharp$: 37877
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
Hevin är väl inge direkt startsnabb
Europhile Am verkar vara spetshästen i loppet, om inte Alessandros är kvickare ut, vilket är svårt att veta.

Senast redigerad av Shooter den 2019-04-10 klockan 14:42.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 14:42   #34
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Europhile Am verkar vara spetshästen i loppe, om inte Alessandros är kvickare ut, vilket är svårt att veta.
BEAUTIFUL BACARDI spetsar nog i inledningen , men med tanke på formen så blir det nog inge tok-svar
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 14:51   #35
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 646
Sharp$: 22772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ante30 Visa inlägg
Hevin är väl inge direkt startsnabb
Kanske för att de inte brukar ladda med henne riktigt, men inte långsammare än de andra enligt min uppfattning. Risken finns att någon flyger förbi i starten, men jag tror Kontio tar sig ut för att överta. Återstår o se
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 15:09   #36
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Flerbong idag direkt efter strecklistan...

V86
Inlämnat: 2019-04-10, 16:04
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-04-10
Start: 20:30
Kostnad: 0,50 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Quite a Quality (3, 5)
2: 6 Valchiria O.P. (1, 5)
3: 6 Pompano Euphoria (11, 4)
4: 6 Rasmus Raz (5, 11)
5: 6 Kennedy (1, 7)
6: 6 Perfect Dynamite (2, 7)
7: 6 Yaganashi (4, 1)
8: 6 Alone (15, 4)

1x1x1x1x1x1x1x1 = 1 rader.
1 x 2 x 0,25 kr = 0,50 kr.
Totalt: 0,50 kr.
Rättningskod: HZH MZG JZF

Motivation: Jag behöver pengarna.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+1)

Senast redigerad av Grant den 2019-04-10 klockan 15:10. Anledning: Glömde motivationen
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 15:11   #37
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50147
Standard

Jens Sjödén V86 Åby/Solvalla på Service Plays
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 15:11   #38
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Kennedy 5,75 på svs, det måste han få en chans till på...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 15:12   #39
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 870
Sharp$: 101
Standard

Jäklar vad Nätbolagen verka tro hårt på Dream Cash , SvS lämna 2,75
Ante30 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 15:14   #40
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Komben på QaQ(5,40) o Nanny McP(2,55) ger 13,77 på svs...argh, borde väntat, har ju den till 9,99 på uni
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 15:33   #41
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Komben på QaQ(5,40) o Nanny McP(2,55) ger 13,77 på svs...argh, borde väntat, har ju den till 9,99 på uni
Jo, SvS har ofta högre odds är min känsla. Tror det är 85% som går tillbaka från SvS, vet inte vad Unibet ligger på...
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 15:38   #42
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jo, SvS har ofta högre odds är min känsla. Tror det är 85% som går tillbaka från SvS, vet inte vad Unibet ligger på...
Skrev nyss på "din sida", om Kennedy 5,85...det oddset hade inte jag satt...hoppas han kan hålla sig på benen idag...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+2)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 15:41   #43
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 680
Sharp$: 2433
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jo, SvS har ofta högre odds är min känsla. Tror det är 85% som går tillbaka från SvS, vet inte vad Unibet ligger på...

Det ligger oftast mellan 80-82% hos SvSp.

Att få ett fast odds kan lätt vara värt någon enstaka % av den totala återbetalningen för loppet enligt mig.

Men nu med 85% tillbaka i V-poolen kommer åtminstone en del av oddsen att vara hyfsat konkurrenskraftiga. ( Gäller att hänga med när Matteus skriker ut dem!! )
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 15:47   #44
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Det ligger oftast mellan 80-82% hos SvSp.

Att få ett fast odds kan lätt vara värt någon enstaka % av den totala återbetalningen för loppet enligt mig.

Men nu med 85% tillbaka i V-poolen kommer åtminstone en del av oddsen att vara hyfsat konkurrenskraftiga. ( Gäller att hänga med när Matteus skriker ut dem!! )
Kan nog varit i några lopp med färre hästar som jag räknat på det, då blev det 85% men med fler hästar sänker de antagligen återbetalningen.


Kennedy nu sänkt till 4.75 hos SvS... märklig bana, öppnade där på 5.75 och höjs till 5.85 innan den nu "toksänks".
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 16:31   #45
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Jens Sjödén tar tydligen alla utom nr 10 i fjärde avdelningen. Känns lite som spikläge på den hästen - enbart av den anledningen. Han må vara bra på många saker den där Jens men han är nog den mest korkade spelteoretikern på området att ta alla utom en häst - som alltid är väldigt lågt streckad!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 17:05   #46
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Dåligt påläst idag men avd 1 ramon dekkers och no comment är båda väldigt startsnabba. Någon av dessa i ledning/ rygg ledaren borde kunna rinna undan ?
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 17:11   #47
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17428
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jens Sjödén tar tydligen alla utom nr 10 i fjärde avdelningen. Känns lite som spikläge på den hästen - enbart av den anledningen. Han må vara bra på många saker den där Jens men han är nog den mest korkade spelteoretikern på området att ta alla utom en häst - som alltid är väldigt lågt streckad!
ååh fyfan, de är nog bara att spika då.

Inte nog med att bara lämna en häst utanför kupongen när väl den hästen körs av Örjan och tränas av Tarzan känns de beslutet ännu dummare.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 17:16   #48
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Lillsystemet

1:1, 2
2: 1, 6, 8
3: 3, 7, 11
4: 11 Dream Cash
5: 10 Sergent d'Inverne
6: 2, 6, 7
7: 4, 14
8: 6, 15
54 kr

DD: 14 - 6 en femtiolapp

Lycka till!!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 17:16   #49
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4384
Standard

JOYRIDE CANE & GOT YOU B.R. Bara tacka för % på dessa...
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 17:21   #50
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ser det som stor risk/chans till överpace i första, då de fem innersta alla kan lägga iväg bra...kan detta inte duka för QaQ?...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 17:22   #51
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Ser det som stor risk/chans till överpace i första, då de fem innersta alla kan lägga iväg bra...kan detta inte duka för QaQ?...
Då bjuds verkligen Adrian in i matchen med barfota för första gången.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 17:24   #52
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Kanske Anders Svanstedt kan skrälla med 9 Cool McQueen? Har tävlat mot hästar som Campo Bahia och till och med varit före i mål. Kanske inte säger så mycket nu eftersom det var i Aug 2018. Luring?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 17:25   #53
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Då bjuds verkligen Adrian in i matchen med barfota för första gången.
tjaa, eller varför inte Takter med RCR...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 17:28   #54
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
tjaa, eller varför inte Takter med RCR...
Den hade jag med som första streck som kunde utmana 3 och 5 men nu när Adrian ska köra barfota så lär det kunna gå undan till slut för den hästen. Men bägge bör ju passas ja!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 17:44   #55
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17428
Standard

Jag spikar Zenone RL ikväll till den fina siffran av 14%.

Var senast slagen av Load Relief men kunde enkelt spurta till andra priset, både ett bra smygläge och ett halvlurigt läge nu med spår 8 i volten men andra ord rygg på nr 1.
Risken finns givetvis att den kommer sitta fast på innerspåret hela vägen och komma i mål som typ 3:e invändigt med krafter kvar men jag tror Erik A hittar ut i andra spåret nånstans längs loppet och får den bara fritt sista 150m kan den speeda ner alla i detta fältet.


Utöver den så spikar jag Nanny Mcphee som jag tror fortfarande har mycket att hämta!


Lycka till mer era lir ikväll!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 17:49   #56
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Efter en miljon ändringar så blev systemet såhär från mitt håll ikväll!

V86
Inlämnat: 2019-04-10, 18:47
Johan Salomonssons andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-04-10
Start: 20:30
Kostnad: 450,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 5, 10, 11 (9, 1)
2: 5 Europhile Am (1, 6)
3: 3, 8 (2, 11)
4: 1, 4, 6, 7, 10 (11, 8)
5: 6 Kennedy (7, 1)
6: 1, 6, 7 (2, 5)
7: 1, 2, 6, 7, 10, 13 (11, 14)
8: 6, 15 (4, 5)

5x1x2x5x1x3x6x2 = 1800 rader.
1800 x 1 x 0,25 kr = 450,00 kr.
Totalt: 450,00 kr.
Min kostnad: 450,00 kr x 5/22 = 102,27 kr
Rättningskod: GRF KHQ HVC
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 18:08   #57
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50147
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Jag spikar Zenone RL ikväll till den fina siffran av 14%.

Var senast slagen av Load Relief men kunde enkelt spurta till andra priset, både ett bra smygläge och ett halvlurigt läge nu med spår 8 i volten men andra ord rygg på nr 1.
Risken finns givetvis att den kommer sitta fast på innerspåret hela vägen och komma i mål som typ 3:e invändigt med krafter kvar men jag tror Erik A hittar ut i andra spåret nånstans längs loppet och får den bara fritt sista 150m kan den speeda ner alla i detta fältet.


Utöver den så spikar jag Nanny Mcphee som jag tror fortfarande har mycket att hämta!


Lycka till mer era lir ikväll!
Enligt Spelvärde är Nanny Mcphee en av omgångens mest överspelade samtidigt som den har högst segerchans i sitt lopp - de rankar henne fyra.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 18:15   #58
 
Reg.datum: feb 2015
Inlägg: 28
Sharp$: 261
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Jens Sjödén tar tydligen alla utom nr 10 i fjärde avdelningen. Känns lite som spikläge på den hästen - enbart av den anledningen. Han må vara bra på många saker den där Jens men han är nog den mest korkade spelteoretikern på området att ta alla utom en häst - som alltid är väldigt lågt streckad!
Höll på att göra likadant men tog bort Syntax Broline också när man bytte från barfota runt om till skor bak. Blir dyrt i längden att ta med chanslösa hästar.
Carla är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 18:19   #59
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17428
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
Enligt Spelvärde är Nanny Mcphee en av omgångens mest överspelade samtidigt som den har högst segerchans i sitt lopp - de rankar henne fyra.
Så länge hon vinner är jag nöjd
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 18:21   #60
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Funderar på att spika kanariefågeln i bägge, tycker procentsatserna runt 30 är helt ok där många garderar...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 18:27   #61
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 224
Sharp$: 57346
Standard

Lyser inte dubbelrött på Berghs Tudor Kronos pga att senaste starten i raden är ett kvallopp men dom som kollat har nog noterat att den aldrig tidigare tävlat barfota runt om. Den har dessutom vunnit 6 av 7 ggr när den kommit ut efter lång frånvaro så trots spåret intressant info. Men som favorit inget vidare spelobjekt trots allt. Dåligt påläst. Kom hem från jobbet för en kvart sedan och kl 21 är det ju toppmatch i Champions leauge . Slängde in en P76a med Lisells storfavorit som spik men det blir nog svårt att få full pott igen när man inte läst på ordentligt men det sanslösa spelvärdet på deras streckspel gör det svårt att avstå .
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 18:28   #62
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4278
Standard

För er som eventuellt funderar - i avd.2 tar jag ställning för 1 Hevin Boko, vilket med hög sannolikhet betyder att det bara är att spika gul kusk.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 18:31   #63
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 141
Sharp$: 705
Standard

Nr 5 Falcon Am emot... ser inga fler motbud där.
plumpi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 18:33   #64
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4278
Standard

I sista spikar jag däremot gul kusk - varning på den således!
Som bäst målfoto tvåa?
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 18:40   #65
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 224
Sharp$: 57346
Standard

Legolas bet höjde omsättningen med ca 70 tkr idag jämfört med förra veckan. Men en omsättning på 307 tkr när det finns 350 tkr att spela om gör ändå att dom går 43 tkr back. Men det är väl inte så farligt för Rune när dom senaste tiden bara erbjudit spel på trav en gång i veckan och förra onsdagen var vinstpoolerna mer än 100 tkr större än omsättningen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 18:41   #66
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1102
Standard

V86
Inlämnat: 2019-04-10, 19:40
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-04-10
Start: 20:30
Kostnad: 1 260,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 5, 6 (1, 4)
2: 1, 5, 6 (3, 4)
3: 1, 2, 3, 4, 8, 9, 11 (5, 7)
4: 5 Falcon Am (11, 6)
5: 4, 5, 6, 10 (1, 7)
6: 6 Perfect Dynamite (4, 7)
7: 1, 4, 5, 7, 9 (10, 8)
8: 2, 4, 6, 15 (14, 5)

3x3x7x1x4x1x5x4 = 5040 rader.
5040 x 1 x 0,25 kr = 1 260,00 kr.
Totalt: 1 260,00 kr.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 18:59   #67
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

V86
Avd
1: 1, 3, 4, 5, 6
2: 1 Hevin Boko
3: 2, 3, 4, 11
4: 1, 4, 7, 8
5: 1, 4, 5
6: 6 Perfect Dynamite
7: 4 Nanny McPhee
8: 6 Alone

Totalt: 60,00 kr.

chanssystem med potential
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:03   #68
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 871
Sharp$: 37877
Standard

V86
Inlämnat: 2019-04-10, 20:03
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-04-10
Start: 20:30
Kostnad: 245,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 11 (10, 8)
2: 6 Valchiria O.P. (1, 5)
3: 11 Tudor Kronos (8, 3)
4: 4, 5, 6, 11 (8, 9)
5: 1, 4, 6, 7, 10 (8, 5)
6: 6 Perfect Dynamite (2, 4)
7: 1, 4, 5, 7, 9, 10, 14 (11, 8)
8: 15 Vincero' Gar (6, 14)

7x1x1x4x5x1x7x1 = 980 rader.
980 x 1 x 0,25 kr = 245,00 kr.
Totalt: 245,00 kr.
Rättningskod: CQM BHP MNF
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:11   #69
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 540
Sharp$: 5009
Standard

Avd1: Spik 1
Avd2: Spik 1
Avd3: Spik 1

Resten får ni räkna ut själva =)
jeeboy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:12   #70
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1102
Standard

DD
7,9 - 6 får det bli, liten insats.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:25   #71
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3199
Standard

V86
Inlämnat: 2019-04-10, 20:24
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-04-10
Start: 20:30
Kostnad: 640,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 5, 6, 11 (1, 10)
2: 1, 5 (6, 4)
3: 2, 3, 4, 8 (11, 5)
4: 4, 5, 6, 11 (8, 9)
5: 4, 6, 7, 10 (1, 8)
6: 6 Perfect Dynamite (2, 7)
7: 1, 4 (5, 14)
8: 6, 15 (4, 14)

5x2x4x4x4x1x2x2 = 2560 rader.
2560 x 1 x 0,25 kr = 640,00 kr.
Totalt: 640,00 kr.
Rättningskod: Tråkigt system
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:33   #72
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

The Takter is back, välkommen tillbaka!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:34   #73
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4278
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av magohl Visa inlägg
Har fått för mig att run Cesar run kan vara en kantboll i förts
Det var det verkligen
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:39   #74
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 646
Sharp$: 22772
Standard

Alltså vad höll han på med Marc Elias, bjöd Takter på seger eller??
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:39   #75
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 871
Sharp$: 37877
Standard

Surt att ta så många streck och sätta 10:an som första reserv, men inget ovanligt.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:40   #76
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Alltså vad höll han på med Marc Elias, bjöd Takter på seger eller??
Som garderande spelare svor man ju hela vägen över att de körde det rakt i gapet på honom, men lyckligtvis hittade han torsk ändå till slut!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:42   #77
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1102
Standard

Varför galopperar Erik Adielsson med sina hästar hela tiden ??? '

Skulle vilja veta statistik på den biten.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:42   #78
 
Reg.datum: feb 2010
Inlägg: 159
Sharp$: 1303
Standard

Ja roligt att kunna bidra med idéer ibland
magohl är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:43   #79
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 646
Sharp$: 22772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Som garderande spelare svor man ju hela vägen över att de körde det rakt i gapet på honom, men lyckligtvis hittade han torsk ändå till slut!
Tyvärr tog jag bara 3,5,6
10 brukar va bäst i främre träff, men fick loppet på silverfat.
Lycka till
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:44   #80
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50147
Standard

Hevin Boko - TT´s bästa spik.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:44   #81
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 141
Sharp$: 705
Standard

Tack Dahle, jag spikade Hevin Boko, lyssnade på dig. Bara 6 lopp kvar nu......
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
plumpi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:45   #82
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Surt att Kevin körde rätt där i sista sväng, hade han slängt sig ut ivägen för Jorma hade de nog inte hunnit fram.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:45   #83
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 760
Sharp$: 2640
Standard

Dahle brukar leverera bra spikar! Tack!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+5)
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:46   #84
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 871
Sharp$: 37877
Standard

Tyvärr så körde Alessandro bort vinsten för att komma ikapp ledaren, och återigen så vann första reserven och motbudet.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:52   #85
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6219
Standard

Bra henna... pressar i det där tempot
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:57   #86
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 871
Sharp$: 37877
Standard

Fin spik och en liten tvilling i alla fall. Tröstpris.

TVILLING
Inlämnat: 2019-04-10, 20:48
Åby Lopp 7
Onsdag 2019-04-10
Start: 20:52
Kostnad: 40,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
3, 8
Utgångshästar
11 Tudor Kronos

2 x 20,00 kr = 40,00 kr.
Totalt: 40,00 kr.
Rättningskod: GXM FHW KNG
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:57   #87
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Han kan väl inte vara helt ok hästen när han går och nickar loppet igenom på det där sättet?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:57   #88
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4278
Standard

Tudor Kronos travar som ett kallblod, men tuffar på och vinner klart!
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 19:59   #89
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 141
Sharp$: 705
Standard

Såg ju hemsk ut hela vägen. Vann ändå märkligt nog. Grym häst denne Tudor Kronos.
plumpi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:00   #90
 
Reg.datum: jan 2014
Inlägg: 330
Sharp$: 1953
Standard

Jag gjorde en liten tidig analys av lopp1.

1.5%
2.3%
3.16%
4.0%
5.18%
6.33%
7.0
8.5%
9.0
10.12.5%
11.5%

sedan så spelade jag ändå inte till 28 ggr
pelleplutt är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:02   #91
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Stockholm
Inlägg: 760
Sharp$: 2640
Standard

tog inte med tudor på 6 hästar
heddari är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:07   #92
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 871
Sharp$: 37877
Standard

Värdelöst! Sätter spiken på Tudor Kronos och åker i övrigt på tre första reserver på de fyra första loppen. Får väl försöka hitta några fler tvillingar.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:19   #93
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17428
Standard

Platsspelen går okej idag!

Trovatore @ 4.35
Zenone R.L @ 2.35
Siberbian Justice @ 3.60

(Alla hos 888sport)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:19   #94
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Vackert, Adrian!
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:28   #95
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4278
Standard

Amatörer och voltstart, en dålig kombo.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:33   #96
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Han hann förbi va?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:34   #97
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ante åkte nog dit, vilket inte var speciellt oväntat...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:35   #98
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4278
Standard

Fan vad kass han är att köra Ante!!! Varför inte bara ta det lugnt i dödens? Nä, han jagar på med pisken med halva loppet kvar...
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:35   #99
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17428
Standard

Satan nu blev det spännande, på mitt privata lag...

Spik på Lövgrens nu..
Avslutar med 2-4-6-14-15
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:35   #100
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 871
Sharp$: 37877
Standard

Rak DD: 5-15.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:36   #101
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av eveton Visa inlägg
Fan vad kass han är att köra Ante!!! Varför inte bara ta det lugnt i dödens? Nä, han jagar på med pisken med halva loppet kvar...
Vi spelar på hela ekipaget och att Ante hade 0 av 5 på kusen, är näppeligen en slump...även om det funnits förklaringar till många av förlusterna...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:37   #102
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1102
Standard

DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2019-04-10, 16:56
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-04-10
Start: 21:40
Kostnad: 58,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7, 9
2: 6 Alone

2 x 29,00 kr = 58,00 kr.
Totalt: 58,00 kr.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:38   #103
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17428
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Satan nu blev det spännande, på mitt privata lag...

Spik på Lövgrens nu..
Avslutar med 2-4-6-14-15
Och givetvis på Gotlands Lilla på Sharpsombudssid, grym spik på Ragazza da Sopra!
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:38   #104
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Värdelöst! Sätter spiken på Tudor Kronos och åker i övrigt på tre första reserver på de fyra första loppen. Får väl försöka hitta några fler tvillingar.
Ditt eviga tjat om reserver är det som är värdelöst. Speciellt när ditt system hade kostat 68890kr att lämna in med reserverna inkluderade. Och du hade fortfarande inte varit kvar...
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:39   #105
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Vi spelar på hela ekipaget och att Ante hade 0 av 5 på kusen, är näppeligen en slump...även om det funnits förklaringar till många av förlusterna...
Ja jag tog upp det själv, men sen när han var så klar över taktiken att köra fram och pressa för att överta så spikade jag ändå. För hästen är ju så mycket bättre. Men det blir AAAALLTID vingel för såna kuskar, och rätt beslut lyckas de inte ta då heller. Då räcker det inte helt enkelt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:39   #106
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17428
Standard

Vafan! Skojar dom? Dom måste väl ha en reserv för att köra bilen?

Detta påverkar ju spelet en del....
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
plumpi (+4), plumpi (+4), plumpi (+4)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:40   #107
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 646
Sharp$: 22772
Standard

Lycka till Gotland
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:44   #108
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 769
Sharp$: 8980
Standard

Nu blir det allt lite spännande!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:45   #109
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 141
Sharp$: 705
Standard

Jaja, jag fick ju lite spänning en stund iaf...


Synd för dig, Viking.
plumpi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:46   #110
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17428
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Nu blir det allt lite spännande!

Lycka till för fasen!

(Pinsamt att jag missade köpa en andel, som jag brukar)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:47   #111
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1102
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Nu blir det allt lite spännande!

Vad har du i sista? Lycka till
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:48   #112
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 769
Sharp$: 8980
Standard

V86
Inlämnat: 2019-04-10, 20:05
Västertorps Spel & Tobak, Gotlands Lilla V86s andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-04-10
Start: 20:30
Kostnad: 667,80 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 6, 10, 11 (8, 2)
2: 1, 3, 4, 5, 6 (8, 2)
3: 2, 3, 4, 7, 8, 11 (5, 1)
4: 4, 5, 8, 11 (6, 9)
5: 6 Kennedy (1, 7)
6: 7 Ragazzo da Sopra (6, 2)
7: 4, 5, 14 (1, 7)
8: 15 Vincero' Gar (6, 4)
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+88), trance_error (+55), eveton (+50), Basse (+8), Protesgoran (+100), gertove65 (+10), SH (+50), xanathaar (+50), V75fahlle (+200)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:49   #113
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Bålgetingen med 15 Vincero Gar i sista för full pott på Gotlands lilla system! Såklart köpte jag man ingen andel i det systemet denna gång, brukar ju runda av kontot där ganska ofta annars
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:50   #114
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Lycka till Gotland
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:50   #115
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 141
Sharp$: 705
Standard

Wow, Gotland! Det där ser bra ut!!!!!
plumpi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:51   #116
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 141
Sharp$: 705
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Vafan! Skojar dom? Dom måste väl ha en reserv för att köra bilen?

Detta påverkar ju spelet en del....
Du skulle inte få 4 sharps x 3, men det hakade upp sig, så bara att tacka.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+8)
plumpi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:53   #117
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 769
Sharp$: 8980
Standard

Såja!!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+50)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:53   #118
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 645
Sharp$: 3199
Standard

Grattis Gotland. Du spikade en världsstjärna
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:53   #119
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1102
Standard

Grattis Gotland!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:54   #120
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Snyggt Gotland o herreminskapare vilken kuse!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:54   #121
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Överlägsen! Storslam, grattis Gotland och ni som var med!!!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:54   #122
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4278
Standard

Inget snack - SMACK!
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:54   #123
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 141
Sharp$: 705
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
V86
Inlämnat: 2019-04-10, 20:05
Västertorps Spel & Tobak, Gotlands Lilla V86s andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-04-10
Start: 20:30
Kostnad: 667,80 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 6, 10, 11 (8, 2)
2: 1, 3, 4, 5, 6 (8, 2)
3: 2, 3, 4, 7, 8, 11 (5, 1)
4: 4, 5, 8, 11 (6, 9)
5: 6 Kennedy (1, 7)
6: 7 Ragazzo da Sopra (6, 2)
7: 4, 5, 14 (1, 7)
8: 15 Vincero' Gar (6, 4)
STOOOORT GRATTIS!

Vilken häst, denne VG
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
plumpi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:55   #124
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Vilken jävla prestation!!!! Grymt bra!
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:56   #125
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
V86
Inlämnat: 2019-04-10, 20:05
Västertorps Spel & Tobak, Gotlands Lilla V86s andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-04-10
Start: 20:30
Kostnad: 667,80 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 6, 10, 11 (8, 2)
2: 1, 3, 4, 5, 6 (8, 2)
3: 2, 3, 4, 7, 8, 11 (5, 1)
4: 4, 5, 8, 11 (6, 9)
5: 6 Kennedy (1, 7)
6: 7 Ragazzo da Sopra (6, 2)
7: 4, 5, 14 (1, 7)
8: 15 Vincero' Gar (6, 4)
nice ser ut o bli bra pengar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:56   #126
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Kobolt?
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:57   #127
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Vincero Gar vat i en klass för sig!

Vann lätt trots en otrolig strulig start, hade galopperande hästar i knät vilket håll han än styrde.


Grattis Gotland
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:57   #128
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6219
Standard

Mer såna hästar som AG vincero gar, då är trav lätt. Inga smygresor å skit, lopp i draget bla bla. Bara bomba på å vinna med 50 meter.

En sån i varje lopp. Som aldrig galopperar. Sen flerkupong easy
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:58   #129
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1102
Standard

630k
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 20:59   #130
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Stort grattis Gotland både till cashen men också för ett vrålsnyggt system!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 21:00   #131
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Intressant! Dem 4 första i mål på dd1 är utlandsfödda. Endast Dallas As som fattas som 5a
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 21:01   #132
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6219
Standard

Johnny b Karlsson borde släppt till perfekt dynamite, så hade han fått bli 2.å

Men men, körorder å spelfusk ������
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 21:01   #133
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Om jag räknat rätt:

730 138 kr
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 21:02   #134
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 317
Sharp$: 6219
Standard

Vilken spik iofs. Ragazzo grattis
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 21:03   #135
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 769
Sharp$: 8980
Standard

52k per andel för 50kr.

Hyfsad kväll!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
plumpi (+5), xanathaar (+50), Helgesson (+50), joppe59 (+5), Torstens (+10), Grant (+111), V75fahlle (+200), fetmats69 (+10)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 21:06   #136
 
yoozoos avatar
 
Reg.datum: maj 2012
Inlägg: 2 142
Sharp$: 8103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
52k per andel för 50kr.

Hyfsad kväll!

Hehe det kan man lugnt påstå, grattis alla som vann själv gick man på fel andel denna gången, men det bevisar faktiskt att det krävs inga monstersummor för att pricka rätt gäller att hitta rätt idéer och gå rakt ut på dessa!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
yoozoo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 21:14   #137
 
Reg.datum: sep 2018
Inlägg: 18
Sharp$: 220
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
52k per andel för 50kr.

Hyfsad kväll!

Grymt spelat!!! Grattis!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
Cikoran är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 21:14   #138
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 141
Sharp$: 705
Standard

Wow, grattis igen!

Nästa gång någon vinner, vill jag också vara med.......!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
plumpi är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 21:16   #139
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Vicero' Gar Dominio Totale!

Det var Trotto Webs rubrik efter Vincero Gars vinst i 2700meters loppet i Januari.
Vincero Gar Stod 40 meter tillägg och ledde ändå efter 400m. Förvandlade loppet till en sprintuppgörelse. I de 2 senaste starterna har man slagit Miljonären Vernissage Grif i försök och final. Kanske ännu mer Imponerande var att man slog Ursus Caf i finalen senast. Ursus Caf har 1,4 miljoner på kontot!

Man kan lungt säga att Vincero' Gar går ner i klass på Onsdag. Som vanligt står de utlänska bra inne mot våra hästar och i det här loppet Möter Vincero' Gar klass 1 hästar men är van att slå Silverdivisionsklass på motståndare.

Jag tror loppet blir kört som 2700metersloppet i Januari. Gul kusk kör till man är i ledning och sen är loppet över! Richie Ås i all ära , men skall Richie vinna skall man slå Italienaren från dödens. Vem av 200K hästarna på framspår vågar svara Gul kusk när han kommer ångandes i dubbelt så hög fart i tredjespår?

Det enda som talar emot hästen är om Gocciadoro överforcerar hästen i galopp när man skall ta sig till ledningen.

Nu vet jag inte vart strecken landar men till 22% just nu utnämner jag Vincero' Gar till Omgångens mest spelvärda spik!
Hoppas det här inlägget hjälpte någon till vinst ikväll

Själv spikade jag men kom helt fel på de i flera andra lopp.

Så kvällens enda fullpott för mig var 1/1 tips rätt i V86 tråden
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+15)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 21:17   #140
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 158
Sharp$: 1255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
52k per andel för 50kr.

Hyfsad kväll!

Helt fantastiskt kul att komma till hotellrummet efter en god middag och rätta Gotlands rad

Tack o bock!
Sanslöst bra system
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+8), Gotland (+8)
big_dunder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 21:18   #141
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av big_dunder Visa inlägg
Helt fantastiskt kul att komma till hotellrummet efter en god middag och rätta Gotlands rad

Tack o bock!
Sanslöst bra system
Grattis
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 21:20   #142
 
bokis29s avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 401
Sharp$: 1372


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Underbar kväll ������ tack Gotland ������
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
bokis29 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 21:21   #143
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Wow bara att bocka och buga Ett riktigt kioskvältarsystem där kunde ni blivit ensamma med minsta lilla tur...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 21:21   #144
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Efter en miljon ändringar så blev systemet såhär från mitt håll ikväll!

V86
Inlämnat: 2019-04-10, 18:47
Johan Salomonssons andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-04-10
Start: 20:30
Kostnad: 450,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 4, 5, 10, 11 (9, 1)
2: 5 Europhile Am (1, 6)
3: 3, 8 (2, 11)
4: 1, 4, 6, 7, 10 (11, 8)
5: 6 Kennedy (7, 1)
6: 1, 6, 7 (2, 5)
7: 1, 2, 6, 7, 10, 13 (11, 14)
8: 6, 15 (4, 5)

5x1x2x5x1x3x6x2 = 1800 rader.
1800 x 1 x 0,25 kr = 450,00 kr.
Totalt: 450,00 kr.
Min kostnad: 450,00 kr x 5/22 = 102,27 kr
Rättningskod: GRF KHQ HVC
Som jag skrev...

Citat:
Skrällsystemet blev som följer till sist. Jag tror jag är riktigt bra på det idag, sen är frågan om det blev rätt spikar eller inte. Det var åtminstone noll feghet i systemet. Med reserver får vi åtta prickar, det tror jag. Eller är vi helt fel på det och Nanny Mcphee vinner enkelt samt QaQ i första. Men det är värt ett försök att gå för de större pengarna.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 21:21   #145
 
Reg.datum: feb 2012
Inlägg: 328
Sharp$: 3016
Standard

Tack som fan Gotland. Mycket välkommet tillskott till kassan. Ren tur jag köpte andel idag, ville vara med på nåt litet som sällskap till loppen. Inte kunde man ana att den 50-lappen skulle bli 52 152 kronor...

Grymt spelat idag!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
xanathaar är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 21:21   #146
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 511
Sharp$: 1533
Standard

Grattis Gotland!
Snyggt system.
Lycka till med sömnen brukar vara si och så efter en go vinst.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
Helgesson är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 21:25   #147
 
Reg.datum: feb 2013
Ort: Skövde
Inlägg: 238
Sharp$: 5430
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
52k per andel för 50kr.

Hyfsad kväll!

Det där var underbart spelat Gotland!
Både med spelvärde och analys!
Sån gillar jag.
Grattis till dig och ni som var med på bongen!!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 21:27   #148
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 158
Sharp$: 1255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Grattis
All cred till systemmakarna och ni som lägger ner tid och kraft med analyser för oss alla andra

Sedan jag hittade hit har jag inte tvekat en sekund på att återbäringen skulle komma.

Alltid en fröjd att läsa inlägg och kommentarer

Keep up the good work!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+100)
big_dunder är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-10, 21:28   #149
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 122
Standard

Ruggigt bra spelat ikväll Gotland
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 06:35   #150
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 5 382
Sharp$: 4406
Standard

Stort grattis Gotland och köpare !

Jag brukar rygga det där systemet , denna gång missade jag/glömde bort haha

Grymt jävligt snyggt system hur som helst för så liten kassa, creed!!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 10:08   #151
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 871
Sharp$: 37877
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Ditt eviga tjat om reserver är det som är värdelöst. Speciellt när ditt system hade kostat 68890kr att lämna in med reserverna inkluderade. Och du hade fortfarande inte varit kvar...
Ha ha ha! Snacka om värdelösa inlägg. Du har uppenbarligen stora problem. Sök hjälp!

Två spikar åkte jag på målfoto mot mina första reserver och i första loppet där jag tog sju hästar åkte jag på första reserven. Resten satt. Att du inte fattar är dock inte så svårt att förstå. Det är det där med att inte vara skarpaste kniven i lådan.

Senast redigerad av Shooter den 2019-04-11 klockan 11:01.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 10:09   #152
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 871
Sharp$: 37877
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
V86
Inlämnat: 2019-04-10, 20:05
Västertorps Spel & Tobak, Gotlands Lilla V86s andelsspel
Solvalla, Åby
Onsdag 2019-04-10
Start: 20:30
Kostnad: 667,80 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 6, 10, 11 (8, 2)
2: 1, 3, 4, 5, 6 (8, 2)
3: 2, 3, 4, 7, 8, 11 (5, 1)
4: 4, 5, 8, 11 (6, 9)
5: 6 Kennedy (1, 7)
6: 7 Ragazzo da Sopra (6, 2)
7: 4, 5, 14 (1, 7)
8: 15 Vincero' Gar (6, 4)
Grattis Gotland! Snyggt spelat.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 11:32   #153
 
Reg.datum: maj 2013
Inlägg: 4 038
Sharp$: 2231
Standard

Grymt tippat Gotland! Grattis!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+8)
coolmanriver är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 14:15   #154
 
Reg.datum: okt 2016
Inlägg: 1 077
Sharp$: 103
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Ha ha ha! Snacka om värdelösa inlägg. Du har uppenbarligen stora problem. Sök hjälp!

Två spikar åkte jag på målfoto mot mina första reserver och i första loppet där jag tog sju hästar åkte jag på första reserven. Resten satt. Att du inte fattar är dock inte så svårt att förstå. Det är det där med att inte vara skarpaste kniven i lådan.
Personligen tycker jag att det är stor skillnad på att kritisera inlägg och att gå till personangrepp på det sätt som du väljer att göra. Men det är klart att när de sakliga argumenten tar slut kanske det är det enda som finns kvar att göra. Själv kommer jag aldrig att sänka mig till den nivån. I sak kan jag bara säga att ditt påstående att du hade Ragazzo da sopra som förstareserv är en ren lögn. Och reserver finns inte på systemet av en anledning, man har själv valt att lämna de utanför, ibland av kostnadsskäl ibland för att man helt enkelt tror väldigt mycket på sin spik.

Med det så lämnar jag diskussionen och forumet för gott. Eftersom jag ej är den skarpaste kniven i lådan så lär det bara vara positivt för er andra.

Edit: Grymt tippat gotland och stort grattis till ännu en storvinst. Väldigt imponerad av det systemet!

Senast redigerad av travanalys den 2019-04-11 klockan 14:17.
travanalys är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 14:48   #155
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 646
Sharp$: 22772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg

Med det så lämnar jag diskussionen och forumet för gott. Eftersom jag ej är den skarpaste kniven i lådan så lär det bara vara positivt för er andra.

Edit: Grymt tippat gotland och stort grattis till ännu en storvinst. Väldigt imponerad av det systemet!
Tjenare!!
Bara för att ni två inte kommer överens ser jag inte som orsak att lämna forumet.
Gillar ni inte varandras inlägg så behöver ni inte läsa dessa, bara skita i (blocka).
Tycker själv att båda ni bidrar på sitt sätt att forumet växer, så jag hoppas du ändrar ditt beslut.
P.S
All kritik är bättre än ingen kritik alls. Gäller bara att se det på rätt sätt
på er båda
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
sigh (+5)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 16:05   #156
 
Reg.datum: jan 2017
Ort: Karlstad
Inlägg: 29
Sharp$: 999

nöje
Stats: 29 - 33 - 0
ROI: 103.31%
Vinstprocent: 46.77%

Standard

Grymt Gotland, tackar för det
fetmats69 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 17:01   #157
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 871
Sharp$: 37877
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av travanalys Visa inlägg
Personligen tycker jag att det är stor skillnad på att kritisera inlägg och att gå till personangrepp på det sätt som du väljer att göra. Men det är klart att när de sakliga argumenten tar slut kanske det är det enda som finns kvar att göra. Själv kommer jag aldrig att sänka mig till den nivån. I sak kan jag bara säga att ditt påstående att du hade Ragazzo da sopra som förstareserv är en ren lögn. Och reserver finns inte på systemet av en anledning, man har själv valt att lämna de utanför, ibland av kostnadsskäl ibland för att man helt enkelt tror väldigt mycket på sin spik.

Med det så lämnar jag diskussionen och forumet för gott. Eftersom jag ej är den skarpaste kniven i lådan så lär det bara vara positivt för er andra.

Edit: Grymt tippat gotland och stort grattis till ännu en storvinst. Väldigt imponerad av det systemet!
Finns ingen anledning för mig att acceptera skitsnack. Kör du den stilen så får du räkna med svar på samma nivå, så du får gärna lämna forumet så trivseln ökar.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 17:04   #158
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 871
Sharp$: 37877
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Tjenare!!
Bara för att ni två inte kommer överens ser jag inte som orsak att lämna forumet.
Gillar ni inte varandras inlägg så behöver ni inte läsa dessa, bara skita i (blocka).
Tycker själv att båda ni bidrar på sitt sätt att forumet växer, så jag hoppas du ändrar ditt beslut.
P.S
All kritik är bättre än ingen kritik alls. Gäller bara att se det på rätt sätt
på er båda
Personligen så hoppar jag aldrig på någon med fula inlägg, utan är respektfull mot folk, men jag tar det inte heller.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 17:25   #159
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4384
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Personligen så hoppar jag aldrig på någon med fula inlägg, utan är respektfull mot folk, men jag tar det inte heller.

Finns bittra människor över allt, vill väl ta ut sin ilska på någon över travspelet som gick åt skogen. Hade man själv fått va ilsken varje gång o skällt ut folk till höger å vänster, då hästarna aldrig springer som man vill. Skriv på om reserver och annat dyl, någon gång ska bollen studsa rätt för oss också
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Shooter (+20)

Senast redigerad av kire1111 den 2019-04-11 klockan 17:29.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 19:07   #160
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 680
Sharp$: 2433
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Om jag räknat rätt:

730 138 kr

Massor av pengar i absoluta mått mätt....


Men var det ens nära att vara vettigt betalt på det utfallet?


Den här gången går det inte att härröra till "sena spelet". Sena spelarna var ruggigt snett på det igår. Det som svämma över i vinstlistan är ombudstillsammans&butiksandelar.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 19:26   #161
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Strappa71 Visa inlägg
Massor av pengar i absoluta mått mätt....


Men var det ens nära att vara vettigt betalt på det utfallet?


Den här gången går det inte att härröra till "sena spelet". Sena spelarna var ruggigt snett på det igår. Det som svämma över i vinstlistan är ombudstillsammans&butiksandelar.
Inget som ger något att analysera ändå va? Förutom lite onödigt smolk i bägaren för de som satte den då.

Men om jag ska våga mig på en liten killgissning så skulle mönstret att högsta startspåret vann i samtliga tre spårtrappeloppen ha spelat in i det hela. Finns säkert någon som spelar konsekvent efter det, kanske flera till och med.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 19:45   #162
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 680
Sharp$: 2433
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Inget som ger något att analysera ändå va? Förutom lite onödigt smolk i bägaren för de som satte den då.

Men om jag ska våga mig på en liten killgissning så skulle mönstret att högsta startspåret vann i samtliga tre spårtrappeloppen ha spelat in i det hela. Finns säkert någon som spelar konsekvent efter det, kanske flera till och med.

Vinstlistan går att analysera/läsa av. Svårare än så behöver det inte vara ibland.

Att antalet 8or skulle ha dubblerats av att högsta startnumret vann spårtrappeloppen håller jag för högst osannolikt. Det var helt enkelt ett gäng system med ( mestadels ) systemstorlek långt över medel som trålade in en kombo av 3 mellanskrällar. Normalt sett ska det tillsammans med att största favven bränner ge BRA utdelning. Men ombuden var ruggigt rätt på det igår.

Inget som går att göra något åt på förhand. Det som skulle behövas i såna fall är att ombudstillsammans&butiksandelarna blir publika så att man ser vilka rader man "ska undvika". ( Igår hade det såklart slagit toksnett. Men det gör det ju om man inte får ens nära korrekt betalt för sitt lilla och fina system. )
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 20:09   #163
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Varför är det osannolikt? Bara för att det är stora system behöver det inte betyda att spelarna som gjort dem inte varit såna spelare som alltid ser till att passa höga numren i spårtrappor.

Hittade ett till mönster förresten, alla tre spårtrappevinnare är födda i i Italien. Av bara 5 hästar i hela omgången. Det kan ha spelat in. Men det vet vi inte med mindre än att intervjua större delen av vinnarna, eller iallafall se deras system.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-11, 20:34   #164
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 680
Sharp$: 2433
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Varför är det osannolikt? Bara för att det är stora system behöver det inte betyda att spelarna som gjort dem inte varit såna spelare som alltid ser till att passa höga numren i spårtrappor.

Hittade ett till mönster förresten, alla tre spårtrappevinnare är födda i i Italien. Av bara 5 hästar i hela omgången. Det kan ha spelat in. Men det vet vi inte med mindre än att intervjua större delen av vinnarna, eller iallafall se deras system.

Osannolikt eftersom det i princip aldrig är någon större del av förklaringen andra ggr när finns ordentligt fler allarättsrader än förväntat.

Men det är naturligtvis inte absolut omöjligt. Allt är möjligt

Det som man däremot nästan alltid ser när det inte ger så bra utdelning som det borde är att antingen det finns mångflervarvade system med i vinstlistan eller många andelsspel eller många trendhästar i vinnarraden. Att det ibland finns andra möjliga mönster stämmer nog bra.

Vi får nog följa upp det där med högsta startnumret i spårtrappor leder till underbetalda rader innan vi drar några djupare slutsatser av det.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td