Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-04-16, 19:48   #16
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Där satte man en 1%-are... tråkigt man inte överlevde andra och tredje avdelningen utan hade de som förstareserver! Jaja... som sagt, bara nya tag och inte ens fyra rätt blir det cash på när man spelat V6
Som ett elitlag som tappat formen, receptet är "tillbaka till grundspelet", så kommer den tillbaka...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-16, 19:50   #17
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Som ett elitlag som tappat formen, receptet är "tillbaka till grundspelet", så kommer den tillbaka...
Det skulle Djurgården behöva nu! Om ni lirar DD idag glöm inte Marjons Ivory i andra, märkligt lite spelad idag!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-16, 19:59   #18
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Som ett elitlag som tappat formen, receptet är "tillbaka till grundspelet", så kommer den tillbaka...
Rankingen är relativt bra sett över tid! Även idag blev det helrätt att plocka "samtliga" i Sevillas lopp. Men det behövs lite jävla stolpe in när man skjuter ibland också. Men skjuter man tillräckligt ofta så händer väl det också och inte bara stolpe ut som det känns just nu.

Lätt hänt att jag tänker "gör jag det för svårt nu", "letar jag efter chanslösa som inte kan vinna", men jag kan ju inte påstå det efter att Dumas Sand nyss vunnit. Det blev ju helrätt där. Men visst, ännu mer irriterande med facit i hand om jag spikat Ludde i första och sen dubblat andra med 1 och 5 för att åka på förstareserven i tredje...

Nya tag! Back to basic!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-16, 19:59   #19
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Jobbigt när man har stallorder på att köra till spets och Johnny sitter där och har fått feeling. Där såg man efter några 100 körda vem som skulle vinna, synd man inte får lira då.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-16, 20:17   #20
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 133
Standard

Varför vill Ingves ha 3e inv med frontrunnern Biggarå? Har jag missat någon intervju?
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-16, 20:20   #21
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Med en ultimat uppbyggnad idag hade det krävts 490 rader för att jag skulle pricka rätt på dagens rad. Nej, inte helt rätt på det men irriterande när man garderar och får med 1%. Nu ska jag ta fram trollspöet!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-16, 20:31   #22
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Fy fan va enkelt egentligen! Vart vinner Ludde och vart vinner Adrian och vart vinner Christoffer bara räkna ut det så har man fyra spikar med tanke på att Zima Axe va en solklar spik men fegade och tog mini Ludde oxå. Kim typiskt skräll kusk som kör två 8or ikväll. Tänk om man såg det på det sättet.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td