Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-04-19, 13:58   #31

Reg.datum: mar 2014
Sharp$: 1145

Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Vad händer med SS Challange nu - är det någon idé att spela?
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-19, 14:01   #32

AmaerildeRimfrosts avatar

Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Björnland Visa inlägg
Då är ju Odessa ännu klarare så den logiken förstår jag inte. Det är ju vinnarna vi spikar.
Ja, om man vill få återbetalt 50% av sina insatser och är nöjd med det i långa loppet så är det ju bara att spika Odessa Celeber!

Jag spelar för att få tillbaka mer än det jag stoppar in i potten men vi har alla olika taktik vad gäller spel!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-19, 14:05   #33

Reg.datum: jul 2010
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Ja, om man vill få återbetalt 50% av sina insatser och är nöjd med det i långa loppet så är det ju bara att spika Odessa Celeber!

Jag spelar för att få tillbaka mer än det jag stoppar in i potten men vi har alla olika taktik vad gäller spel!
Ok om jag har en spik & värsta motståndaren stryks så fortsätter jag & spika.

Säkert helt fel.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-19, 14:06   #34
Super Moderator

Skaeggets avatar

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 9034
Standard

Citat:

Säkert helt fel.
Problemet är ju att nästan hela insatsen nu landar på det som var din fina andrahandar-spik. Den tappar ju helt värdet då.

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-19, 14:09   #35

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Problemet är ju att nästan hela insatsen nu landar på det som var din fina andrahandar-spik. Den tappar ju helt värdet då.
Men man kan ju inte styra värdet själv det är ju problemet.

Lycka till på er nu.
Gammal 2019-04-19, 14:09   #36
ab5

Reg.datum: feb 2010
Sharp$: 1263
Standard

Citat:

Säkert helt fel.
Ja det är fruktansvärt fel i detta fallet. Hevin Boko var streckad på 70% och många satt med spik. Så dessa strecken landar på Odessa Celeber istället, då den automatiskt är satt som reserv.

V75 är ett streckspel och det handlar inte om att hitta den häst med högst vinstchans. Man ska istället spela på hästarna där man värderar vinstchansen högre än vad den är streckad till, då blir man en vinnare.
ab5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-19, 14:09   #37

Reg.datum: sep 2010
Sharp$: 61674
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Eldorado B ska alltså bara gå ut o vinna nu i 1640 på 10 tid, spelvärde kan konsten att ta ner månen.
Du har nog inte riktigt förstått hur dom rankar loppen men tänk på namnet på deras sida.

Man blir ingen vinnare i längden på att bara spela dom som på förhand har högst vinstchans i ett poolspel för dom är ju också överlägset mest spelade.

Spelvärde rankar den etta på att dom i längden anser att det är större chans i längden att vinna pengar på en 4 procentare med spetsläge som ska tävla barfota runt om ffg än på en 75 procentare med störst chans att vinna loppet. Det är därför dom rankat 1an först.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-19, 14:10   #38

Standard

Citat:

Förstår vad du menar men man kan inte jaga spelvärde i alla lopp - har man en Järvsöfaxliknande spik (eller som man i alla fall tror så mycket på, oavsett %) så finns det ju ingen anledning att gardera denna... Bättre att då stå över...
Gammal 2019-04-19, 14:10   #39
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Citat:
Men man kan ju inte styra värdet själv det är ju problemet.

Lycka till på er nu.
Nej, men du kan agera på det....

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gammal 2019-04-19, 14:11   #40

Reg.datum: okt 2014
Sharp$: 3039
Standard

OJA MÅSTE ju köra i spets nu väl?

Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-19, 14:11   #41
Super Moderator

Skaeggets avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Förstår vad du menar men man kan inte jaga spelvärde i alla lopp - har man en Järvsöfaxliknande spik (eller som man i alla fall tror så mycket på, oavsett %) så finns det ju ingen anledning att gardera denna... Bättre att då stå över...
Fast nu strök de ju Järvsöfaks.....

Gammal 2019-04-19, 14:12   #42
GGS

Reg.datum: okt 2016
Sharp$: 2897
Standard

Nu vore det bra att veta vem som var mest spelad av WHITE LIGHTNING och GUN PALEMA fram till strykningen? Det finns nog en hel del kuponger även med två hästar i första AVD.
GGS är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-19, 14:13   #43

Reg.datum: jul 2013
Sharp$: 3431
Standard

11.Ritchie Ås tar jag bort på min kupong efter denna intervju.

Allt verkar okej, men det är en väldigt svår uppgift idag och jag är nöjd om han får med sig liten slant. Det är tveksamt om han får godkänt för senast, visst formen är kanske inte helt på topp, men frågan är om han är bättre än så. Han är nyttig, men inte särskilt märkvärdig och jag tycker spelarna övervärderar honom varje gång. Jag tror som sagt inte på någon vinstchans idag utan är till och med inne på att det kanske kan bli svårt att få med sig en peng ens. Vi testar däremot att rycka skorna runt om och fungerar det är det säkert ett plus. Jag vill ändå poängtera att jag ligger lågt och jag gör så inte bara för att jag ska göra det utan för att jag tror det blir svårt. Förutom barfota blir det inga ändringar, vanlig vagn och öppet huvudlag, säger Hans Adielsson.
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-19, 14:13   #44

Standard

Citat:
Nej, men du kan agera på det....
Förstår hur ni tänker dock. Brukar spika Propulsion för att jag tror den vinner, hade dock inte gjort det förr, då garderade jag alltid Victory Tilly m.m.

Lycka till.
Gammal 2019-04-19, 14:19   #45

Standard

Citat:
Fast nu strök de ju Järvsöfaks.....

Hehe, jag menade om att du tror stenhårt på en kuse så får % inte alltid styra. Du måste ju ha spikar och man kan inte jaga spelvärde i ALLA lopp. Tror du hårt på en kuse och den råkar vara en smula överspelad, så inte fasiken byter jag spik eller dubblar systemet för den skull... Säkert inte helt efter statistikers och spelteoretikers heliga bok... ;-)

Du måste trots allt ha spikar i något/några lopp och hellre spika de du tror på än att hänga upp sig på några ynka %. Nu är ju detta ett annat scenario, men men. Blir kanske lite väl stor favorit nu - finns ju trots allt motstånd i detta exempel. Odessa favorit, men ej stenklar, så då förstår jag dilemmat!

Svara

td