Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-04-28, 14:31   #211

Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 11975
Standard

Skrev detta nyss på Sverigetravet.se/travbanor, Att besöka Hotingtravet (speciellt på lördagen) är nog kanske den trevligaste travupplevelsen man kan ha i detta land, 3000 personer runt denna lilla travbana (många med picknick-korgarna med sig), lite som att vara på travet på 70-talet.
Ni som vill ha en lite "annorlunda" travupplevelse, åk gärna till Hoting första helgen i travveckan där, går dessutom bra att kombinera med Lycksele som kör v65 dagen innan(fredag)...bägge banorna har fri camping för den som önskar, brukar vara riktigt trevligt där...i Hoting är det dessutom"man ur huse"på lördagskvällen, vilket innebär ett ganska bra drag för alla åldrar på travbanedansen, där jag för övrigt träffade Berith för ett par år sedan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-28, 14:45   #212

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5628
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Lirade med Haparanda, har haft många duster med Tomas Smed, som du nog känner till...Mikael Fjellvind(antiloop) hade vi också i laget, han gav inte Felke o von Essen någon chans när dom kom upp till kebnerundan, själv torskade jag semin mot Essen på en kantboll i avgörande(21-19). Jag är 59:a på "rätt sida"(för dom som inte förstår, så bröts pingisåret vid halvårsskiftet på den tiden)...gissar att du är någonstans i min ålder, då du har plus på JO
Jens o Martin vara duktiga vi umgicks mycket, jag är 59 februari, har spelat några veteran SM, men trappade ner 15 år först,, sen flytten till Västergötland - 89 blev jag spelande tränare för en klubb, vi gick från div 6 till 2: an på lika många år, men nu är det bara spel och trav!
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-28, 15:17   #213

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
Jens o Martin vara duktiga vi umgicks mycket, jag är 59 februari, har spelat några veteran SM, men trappade ner 15 år först,, sen flytten till Västergötland - 89 blev jag spelande tränare för en klubb, vi gick från div 6 till 2: an på lika många år, men nu är det bara spel och trav!
Träffar du Martin, så fråga om han minns en semi i Kiruna i början på 70-talet...min ledare Åke Andersson var galen efteråt, enda gången som han varit med om att det diskuterades om att två B-pojkar skulle kunna diskas...jäklar vad vi psykade och skrek, matchen tog ganska lång tid...
Gammal 2019-04-28, 15:27   #214

Reg.datum: jun 2018
Sharp$: 4532
Standard

Stenklar ! Värmningsvinnare deluxe
Bowery är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-28, 15:28   #215

Reg.datum: feb 2013
Sharp$: 5628
Standard

Haha ska fråga nästa gång!!
jAnman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-28, 15:30   #216

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Bowery Visa inlägg
Stenklar ! Värmningsvinnare deluxe
Tyckte inte Martin såg så vass ut innan och näppeligen skulle han varit så stor favorit, jag var minst lika bra...
Gammal 2019-04-28, 15:55   #217

Standard

Hehe, skulle bara försöka vara lite rolig, Bowery...Caloy satt jäkligt bra...
Svara

td