Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-04-27, 08:18   #61
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Att Harran Boko vann på en låg 12-tid över 2140 medel volt är ju ruggigt imponerande. Kanske till och med tar spets. Cobys O va ju inte i närheten av Harran sist. 11% bara i nuläget. Nu har ju Cobys O framspår men jag kommer inte ihåg startsnabbheten hos honom.. någon som vet om han är snabb ut?

Även Vlad kan göra sig gällande här om dem kör mot varandra vilket så ser ut att bli när Lugauer är med från dåligt utgångsläge. Måste ju köra framåt
Pappersfacit från det där loppet räcker inte, du måste se det för att göra en ok bedömning. Cobby kan lägga iväg rätt bra, nästan garanterad en bra resa från det där läget med hygglig startsnabbhet.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 08:40   #62
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Pappersfacit från det där loppet räcker inte, du måste se det för att göra en ok bedömning. Cobby kan lägga iväg rätt bra, nästan garanterad en bra resa från det där läget med hygglig startsnabbhet.
Håller totalt med! Såg nu att Markus kör och har ju dessutom spår 7. Cobys körde väl inte ihjäl hästen heller i det loppet med tanke på bakspår på Jägersro.
Cobys va ju riktigt bra när han vann på Valla. Tror han spetsade rätt enkelt då från spår 4 eller 5 och mosade alla. Lås 4,5,10 kanske? Hoppa över Harran nu när inte Conrad kör. Tror väl inte så mycket på Gina faktiskt även om hon är bra.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 08:57   #63
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Man tycker ju att nån från 40m borde vinna avd 1. Bara 4 hästar på mellanvolten. Dem från 40m borde komma fram som en armada och köra över dem på första volten. 10,11,13.
11 går ju ner rejält i klass i vad han har mött hittills.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 09:01   #64
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 354
Sharp$: 1035
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Ang VINCERO' GAR har säkert fel som vanligt å alla andra rätt

Slutar folk tänka bara för hästen har många 1 tor å vann överlägset sist mot skit i spårtrappa. 600 lax på kontot och brons där spika sällan är klokt.. Lägg gärna till regn å hård bana...

Är inget fan till F B Larsson men 1% lika så nr 4 2%. Å haran Boko lär ju inte lägga sig ner å dö trots kusken, behöver man knappast va raktforskare att räkna ut.. Samt va kan nr 9... Känns som här finns det fynd på rea
Eller Så tittar man på lopp arkivet...

Senast 3 loppen, innan han vann Mot skit i spårtrappa.

http://webtv.awsteleippica.com/index...-napoli-240219 (kom först i mål och även om det var nära, ingen dålig häst som kom 2a och den är betydligt bättre än många hästar i Sverige)

http://webtv.awsteleippica.com/index...-napoli-240219

http://webtv.awsteleippica.com/index...-milano-180119

Allt kan hända inom trav, men att gå ut med att folk bara ser 1or, som om att hans vinster varit enkla är att ta i lite
Ceezy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 09:06   #65
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Harran har ju knappt förlorat felfri och med framspår sätter jag den före framför bakspårshästarna som är lika mycket spelade. TÄNKTE jag säga, men ser nu att jag räknat med fel kusk, trodde det var Marc som körde! Waldmüller kör väl ca 1 rikstotolopp per år. Nej då luktar det desto mer vingel!

Vevade igenom Ginas lopp nu och jag tror väl inte riktigt på att hon har den rätta udden att vinna ett stenhårt bronsförsök från bakspår, har nog kommit till sin klass lite. Och kusken är bra, men det är ingen Goop-klass liksom som kan ge det där lilla extra.

Jag landar nog i Staro Leonardo som tredjeval i loppet! Pållen kan lägga iväg bra, är jämn och säker och kommer få en bra löpning garanterat utan tokkörning för Lövgren kör gärna lite avvaktande med denna. Tror kanske inte ens han tillhör de 5 bästa hästarna i loppet, men de flesta andra har handikapp på den i och med förutsättningarna och harn ligger bara på 4%.

Angående Cobbys kollade jag precis Uhrbergs blogg för att se så han inte lämnar något avslag eller är inne på att hitta på någon tokig. Men det låter väl inför:

"V75-6: 10 Vlad del Ronco var överlägsen senast i V75-finalen och jag tror att Åby-hästen blir svårstoppad igen. 5 Vincero´Gar lär bli hårt streckad, dock inte min 4 Cobbys Olifant men jag tycker att han är minst lika bra som dem jag nämnt så jag andas optimism. Fem streck här."
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 09:07   #66
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 021
Sharp$: 14797
Standard

Väldigt fin och spelvärd omgång men fina lopp rakt över. Proppen (Favohästen) går ut i sista bara sitta och njuta när Olympiatravet går igång.

Bästa spiken: Avd:7. 7 Propulsion i Olympiatravet . Tror han vinner hur den än kör i loppet. Bara njuta framför tv i avslutningen av omgången.

Spelvärda spiken: Avd:5. 4 Valchiria O.P. som jag tror sitter i spets efter ett tag och med en favorit som gör årsdebut nu så tycker jag detta är en väldigt fin spelvärd spik till runt 25-30 %.

Chansspiken: Avd:1 11 Elliot Coger som verkligen går ner i klass , varit ute i guld ett par lopp och gjort det bra! Hade mycket krafter kvar sist.

Miljondraget: Avd:4 9 Winner Bac en riktigt stark häst som trivs på distans och ska rycka skorna för första gången, kommer bli super intressant , glöm inte den till 5-6 %.

Senast redigerad av zimonzzon85 den 2019-04-27 klockan 09:08.
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 09:09   #67
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 295
Sharp$: 1095
Standard

Får man bra plats odds på Handsome Brad tycker jag man kan lira, allt över 3 är värt.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 09:19   #68
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Dibaba i årsdebut från bricka 12 står i 9%, har jag missat något scoop där? Eller är folk bara så korkade att de streckar på prissumman, Örjan och att de minns att de var en kulltopp för 2 år sen??? Samtidigt står Normandie Royal i samma lopp i ynka 1%!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 09:20   #69
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Harran har ju knappt förlorat felfri och med framspår sätter jag den före framför bakspårshästarna som är lika mycket spelade. TÄNKTE jag säga, men ser nu att jag räknat med fel kusk, trodde det var Marc som körde! Waldmüller kör väl ca 1 rikstotolopp per år. Nej då luktar det desto mer vingel!

Vevade igenom Ginas lopp nu och jag tror väl inte riktigt på att hon har den rätta udden att vinna ett stenhårt bronsförsök från bakspår, har nog kommit till sin klass lite. Och kusken är bra, men det är ingen Goop-klass liksom som kan ge det där lilla extra.

Jag landar nog i Staro Leonardo som tredjeval i loppet! Pållen kan lägga iväg bra, är jämn och säker och kommer få en bra löpning garanterat utan tokkörning för Lövgren kör gärna lite avvaktande med denna. Tror kanske inte ens han tillhör de 5 bästa hästarna i loppet, men de flesta andra har handikapp på den i och med förutsättningarna och harn ligger bara på 4%.

Angående Cobbys kollade jag precis Uhrbergs blogg för att se så han inte lämnar något avslag eller är inne på att hitta på någon tokig. Men det låter väl inför:

"V75-6: 10 Vlad del Ronco var överlägsen senast i V75-finalen och jag tror att Åby-hästen blir svårstoppad igen. 5 Vincero´Gar lär bli hårt streckad, dock inte min 4 Cobbys Olifant men jag tycker att han är minst lika bra som dem jag nämnt så jag andas optimism. Fem streck här."
När du rullar Ginas lopp bör du tänka på att hästen inte gått barfota runt om i år. Bara barfota bak en gång. Idag aviseras barfota runt vilket varit ett jätteplus tidigare . Men ännu mer intressant är att tränaren i intervjun med spelvärde pratar om jänkarvagn för första gången någonsin . Du bör alltså tänka på att det idag kan bli helt annan utrustning än vad du baserar dina slutsatser på och således en helt annan prestation . Har du inte den infon är det lätt att du blir lurad av senaste loppen. Men var inte helt bestämt med första jänkarvagn så du bör hålla koll på den infon under dagen. Sen är vädret fortfarande ett frågetecken också. Har regnat mycket i Malmö i natt och på förmiddagen men ännu inte nått Göteborg tydligen.
olle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 09:29   #70
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 99
Sharp$: 1496
Standard

Det ljusnar över västra Göteborg/Åby jag tror inte på regn i några större mängder ..
schadow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 09:33   #71
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av olle Visa inlägg
När du rullar Ginas lopp bör du tänka på att hästen inte gått barfota runt om i år. Bara barfota bak en gång. Idag aviseras barfota runt vilket varit ett jätteplus tidigare . Men ännu mer intressant är att tränaren i intervjun med spelvärde pratar om jänkarvagn för första gången någonsin . Du bör alltså tänka på att det idag kan bli helt annan utrustning än vad du baserar dina slutsatser på och således en helt annan prestation . Har du inte den infon är det lätt att du blir lurad av senaste loppen. Men var inte helt bestämt med första jänkarvagn så du bör hålla koll på den infon under dagen. Sen är vädret fortfarande ett frågetecken också. Har regnat mycket i Malmö i natt och på förmiddagen men ännu inte nått Göteborg tydligen.
Jag tittade ju bakåt på flera lopp såklart, även de där hon gått skolöst. Att de inte lyckades slå sig förbi Ferrari River i somras tycker jag tyder på en lite för dålig vinnarskalle när det blir riktigt tufft motstånd. Sist hon var här var det visserligen med skor. Men motståndet var ju inte alls detsamma heller. Att hon med ett nödrop höll undan för Darling Harbour trots bättre löpning gillar jag inte helt enkelt.

Jänkarvagn vet man aldrig hur bra effekten blir av. Kanske är överlägsen helt plötsligt. Men jag tycker som regel den effekten blir som allra bäst när hästarna har framspår och får löpa fritt, helst av allt i ledningen på sprint. Nu medel och bakspår, njaaa...

Vädret verkar tuffa på som planerat med regn från första start och hela vägen i mål. Lite mindre nederbörd än det såg ut som häromdagen dock. Banskötarna är ju förberedda på det iallafall, så det borde ju vara ett plus. Frågan är hur bra det är för barfotaspringarna dock, läste någon tränare som sa att de brukade gödsla med grovt material vid sånt här väder på Åby och att det kunde ställa till det lite för hästarna som går nakna.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 09:34   #72
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Ruggigt intressant att Örjan kör 3 Wipped Eggs. Man ska inte stirra sig blind på tider men 14,5 över 3140am är väl rätt ok och skulle kunna bli svårtuggad där framme. Örjan ramar in V75 idag
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 09:38   #73
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4381
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ceezy Visa inlägg
Eller Så tittar man på lopp arkivet...

Senast 3 loppen, innan han vann Mot skit i spårtrappa.

http://webtv.awsteleippica.com/index...-napoli-240219 (kom först i mål och även om det var nära, ingen dålig häst som kom 2a och den är betydligt bättre än många hästar i Sverige)

http://webtv.awsteleippica.com/index...-napoli-240219

http://webtv.awsteleippica.com/index...-milano-180119

Allt kan hända inom trav, men att gå ut med att folk bara ser 1or, som om att hans vinster varit enkla är att ta i lite
Dock överspelad och står för att många bara spikar för alla 1:tor..
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 09:40   #74
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5206
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
Får man bra plats odds på Handsome Brad tycker jag man kan lira, allt över 3 är värt.
3,50 på SvSpel.

Annat intressant (enligt mig):

Queen of Sand, 6,50 på plats. Victory Lee, Pastor Power och JH Mannerheim, 12,50 på plats. Martin de bos och Cokstile, 7,50 på plats.

Vlad de Ronco, 6,50 vinnare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 09:40   #75
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
Dock överspelad och står för att många bara spikar för alla 1:tor..
Nåja, han hade många ettor senast också men blev inte ens favorit. Men jag håller med om att han är för uppskruten nu med tanke på vilken enorm skillnad på motstånd idag.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td