|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#196 |
|
Angående Björn Goops svar med Muscle Hustle som kanske ser ganska löjligt ut för ett otränat öga. Det handlar dock bara om nivåtänkande. Björn tänker förmodligen så här. Släpper jag ner Propulsion så släpper Johan ledningen. Då får jag dödens ändå. I andra vågen tänker han. Nu har Propulsion fått svar en gång, och nu bör Johan svara ledningen eftersom Propulsion fått tillräckligt hård öppning, och då byter jag ut dödens mot andra ytter. Faktiskt lite imponerande av hans styrning även om hästen inte dög.
|
|
|
|
|
|
|
#197 |
|
MATTIAS FALCK i VM-final i pingis, helt sjukt för en gammal pingislirare som jag
![]() ![]() ...möter dock Ma Long, så "allt att vinna..."...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5) Senast redigerad av mikaels den 2019-04-27 klockan 19:17. |
|
|
|
|
|
|
#198 | |
|
Citat:
Såg matchen - var svajigt men solklart i sista...
|
|
|
|
#199 |
|
Vad tror ni om Whipped Egg i Harper Hannovers? Bör ju stå längst fram och minst 40 meter på de bästa kusarna... Men då måste ÖK köra!
|
|
|
|
#200 |
|
Ska iväg och käka här i Borgafjäll, 50% på både mat och dryck...men innan dess lite skryt, jag har slagit Jan Lexell(juniorlandslagsman o landslagets läkare), som slagit bl.a Ulf Thorsell, som i sin tur slagit Stellan(VM i Nagoya)...med "omvänd logik", så kan ni räkna ut vem som är bäst i världen
...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
moltas (+10), asgaya3141 (+5), Fulsprit (+2), lenninen (+3) |
|
|
|
|
|
|
#201 |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Sex rätt men sku om nr 2 i sista vunnit. Tar min packning och beger mig ut i det blöta nu för fortsatt vandring!
|
|
|
|
|
|
#202 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#203 | |
|
Citat:
|
|
|
|
#204 |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
40 iaf! Behövde en utmaning och något som kan bli både himmel och helvete!, Slagit läger nu vid Norra Långvattnet. Det var på minuter att det fortfarande var lite ljust och innan regnet vräkte ner ????
Finns det batteri tittar jag kanske in lite mer under resans gång. Lite ensamt här ute och mycket tid! ???? |
|
|
|
|
|
#205 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#206 | |
|
Citat:
Vilka lirade du för själv spelade jag med Huddinge btk? |
||
|
|
|
|
|
#207 | |
|
Citat:
Senast redigerad av mikaels den 2019-04-28 klockan 10:50. |
||
|
|
|
|
|
#208 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#209 |
|
Har du fortsatt med "veteranpingis", ska visst vara "välbesökt" och trevligt både på SM och icke minst VM?...började om lite i Haparanda för några år sedan, men tajmade lite dåligt med träningstiderna så det blev inget av det, tyvärr...
|
|
|
|
|
|
|
|