Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-04-26, 15:27   #46
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4381
Standard

V75
Inlämnat: 2019-04-27, 07:35
Åby
Lördag 2019-04-27
Start: 16:20
Kostnad: 60,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 10, 11, 12, 13 (15, 14)
2: 9 Norton Commander (1, 6)
3: 3, 4, 6, 11 (2, 5)
4: 2 Zizou (5, 8)
5: 3, 4, 5, 10, 12 (2, 6)
6: 7 Harran Boko (5, 10)
7: 7 Propulsion (5, 10)

6x1x4x1x5x1x1 = 120 rader.
120 x 1 x 0,50 kr = 60,00 kr.
Totalt: 60,00 kr.
Rättningskod: BND FQS KVR

Senast redigerad av kire1111 den 2019-04-27 klockan 06:35.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-26, 19:11   #47
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jAnman Visa inlägg
Antonio gick backjobb och sedan efter lite vila 2000 meter i tisdags, igår gick han och Viking Brodde 2000 m långt ut i banan ett lättare jobb båda med bra driv i steget. Timo nöjd över Antonio. Global inte hört något om, ser väl bra ut för de andra två utan att jag har lagt så mycket jobb på analyser. Ska bara titta på lördag ej spela!
Det går ju inte att alltid spela på egna hästar - även om dom har vettig vinstchans. Men när jag en gång frågade Kalle-På-Trappa om min hästs vinstchans sa han: "En sa nog inte behöve te å gardere". Då lirade jag rejält. Kalle köpte en korv i sista kurvan och vann lätt. Jag fick 4,10 i odds.

När Nurmos säger så på finska är det läge att lira. Tror dock du har bra chans imorgon att få besöka vinnarcirkeln. Tyvärr kan jag inte se dig där eftersom jag just då är på väg in i planet till Italien. Håller tummarna
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
jAnman (+15)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-26, 20:21   #48
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 165
Sharp$: 57052
Standard

olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-26, 20:27   #49
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Spekulationerna kan lika gärna vara "Den kungliga svenska avundsjukan", så jag fortsätter att se hans hästar som rena, tills motsatsen är bevisad.
Läste nånstans att Italienaren har KOPIERAT Åke Svanstedts träningsmetoder. Tydligen var SAND huvudspåret...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
plumpi (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-26, 21:05   #50
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Man skulle ju gärna ha Kihlströms taktik med Propulsion på papper inför starten imorrn, tror han kan bli sårbar om han börjar med att backa.

Cyber Lane har jag ofta med rätta dissat, men nu är han ju för en gångs skull lågt streckad och spelbar. Många pratar skit om hans insats senast, men det var ju precis som Proppens lopp i vintras på Valla ett som han inte hade en "hästlig" möjlighet att vinna. Långsam öppning, långsam varvning, fartökning hela vägen i mål. Propulsion hade kanske klarat det, men man ska ha klart för sig att det är jävligt svårt att klå en bra häst som får perfekt rygg ledaren och slut med det löpningsförloppet.

Det är alldeles för oklart vilken chans Cyber har till en bra löpning här dock, annars hade jag kunnat tänka mig att spika. Mycket talar för att han hittar till ledning efter en bit dock. Problem för Propulsion på det så borde det vara hygglig chans.

Summa summarum så landar jag på "fegisspiken" på personliga favoriten Propulsion som också har bästa vinstchansen. Spelvärdet är inget att hurra för, men det har jag redan byggt in i systemet med råge med min "tokspik" Cobbys Olifant som jag känner riktigt starkt för på förhand!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
pojmonen (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-26, 21:24   #51
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4927
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Läste nånstans att Italienaren har KOPIERAT Åke Svanstedts träningsmetoder. Tydligen var SAND huvudspåret...
Och om man får vara konspiratorisk: ett nätverk som tipsar i god tid när det är inspektioner på gång?

Angående italienardiskussionen så tog jag själv några års paus från allt vad trav heter för runt ett decennium sedan. Detta efter att från insidan ha upplevt hur sporten bedrivs i Italien, där milkshakes var ett lika naturligt inslag i loppförberedelserna som selning och värmning. Det blev en hel del etiska funderingar och till slut avvecklade jag mitt engagemang i sporten, all uppfödning och travhästägande och jag tänkte inte ens på sporten efter detta.

Jag tycker inte det blivit bättre sedan dess med ännu mer medikamenter, doping, gråzonsaktiviteter och andra "moderna träningsmetoder". Därtill alla rykten (som Svanstedt med Sverigeflykten, Västkustmaffian, Stig H - Reijo-sprickan osv.). Men jag har valt att nuförtiden enbart se det cyniskt som spelare, och inte ha dubier över sportens utveckling och etik längre. Om italienaren kommer till Sverige med ett lass hästar så vet jag hur måttstocken ser ut där nere och spelar därefter. Mina egna hästar skulle jag aldrig ha utsatt för något liknande det jag sett, och därför insåg jag också att mina hästar inte längre kunde konkurrera på lika villkor som alla andra. Så det var enkelt att ur den aspekten välja bort den delen, så penga- och titelkåt är jag inte.

Dock återvände jag till spelet efter ett tag. Och lika enkelt är det där nu som spelare att schablonmässigt lägga på något tiotal procentenheter i chansvärderingarna på t ex italienarens hästar. Det är så jag gör nu. Att jag sedan kan sitta och filosofera över exempelvis Norges antidopingarbete och varför vissa inte startar där i större utsträckning, ja det är en annan fråga...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+5)
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-26, 23:22   #52
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 885
Sharp$: 4927
Standard

Men jösses vilken silverdivision. Och vilken bronsdivision. Underbar omgång att sitta och klura på.
Dokonjo 1%? Always on Time 3%? Island Life 3%? Och listan kan göras längre...
Och när Proppen sladdar runt 80% får jag Nunciovibbar (om än inte i lika hög utsträckning). Då ser jag att Coach Franbleu står i 2%. Här ska det definitivt inte vara en faktor 40 i skillnad.
Shizznit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 00:17   #53
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Att Harran Boko vann på en låg 12-tid över 2140 medel volt är ju ruggigt imponerande. Kanske till och med tar spets. Cobys O va ju inte i närheten av Harran sist. 11% bara i nuläget. Nu har ju Cobys O framspår men jag kommer inte ihåg startsnabbheten hos honom.. någon som vet om han är snabb ut?

Även Vlad kan göra sig gällande här om dem kör mot varandra vilket så ser ut att bli när Lugauer är med från dåligt utgångsläge. Måste ju köra framåt
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 00:29   #54
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Heart of Steel måste nästan va en bättre spik än Proppen?
Inge Perfekt Spirit här inte och hade spår 7 sist. Vilket lopp den gjorde då. 2lopp i kroppen perfekt spår, snabbast tid, bike, barfota.. Måste ju bara vinna tycker man. Dokonjo spetsar väl?

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-04-27 klockan 00:33.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 05:55   #55
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag är inte så säker på att det blir tung bana i morgon. Banorna klarar av rätt mycket väta numera. Kanske blir den hård, kanske kladdig, vi får se.
Du kan har rätt där.Åby är ju nu landets bästa bana när det gäller hotell och evenemang runt omkring banan ser fantastiskt ut vill jag säga vilket jobb dom har gjort.Anders Lindqvist var lyrisk när han var är i torsdags och öste beröm.Men ösa beröm tror jag inte vi gör idag lördag över banan med massa regn där finns det en del att jobba med.



Därför bjuder jag på på Bullyoung som vinnare som är en grym dyngtrampare idag.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 05:57   #56
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Ännu ej inlämnat men det blir så här, dock utan någon större hänsyn till väder och vind - lite snabbt hopsnickrat pga av "fint väder" där jag befinner mig...
1: 7, 10 (se upp för Day Sun Dream som har en jäkla spurt om det vill sig....)
2: 10, 12. Bakspår för två bra hästar och lite tungt kanske?
3: 3. Känns som en riktigt kul utmaning att ge Fredde chansen här...
4: 4, 6, 7. Livi Nam Nam satte jag senast (faktiskt efter tips från Falsig) och den gick ifrån bra på upploppet. Verkar stark och kanske passar om det blir ngt tungt? Westholms ett lyxstreck.
5: 4, 5. Lås får man väl kalla det här.
6: 2, 5, 9. Är Gina Schermer lika bra som "förut"? Har ingen aning men jag kryssar.
7: 1, 2, 7, 8. Här försöker jag enbart få upp utdelningen ytterligare...

Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 06:32   #57
 
Reg.datum: maj 2017
Inlägg: 869
Sharp$: 4381
Standard

HARRAN BOKO 11 % bara tacka för det när andra snöat in på Italien, ston, elefanter och så galoppkungen Erik A Kan 7-7 dd till o med bli spelbar.
kire1111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 06:54   #58
 
Reg.datum: maj 2014
Inlägg: 99
Sharp$: 1496
Standard

07.56 och inte en droppe..Ser inte ut att komma något på några timmar till..
schadow är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 07:37   #59
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Kanske nå'n annan metod också....?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-04-27, 07:50   #60
 
Reg.datum: jul 2010
Inlägg: 330
Sharp$: 23
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av kire1111 Visa inlägg
HARRAN BOKO 11 % bara tacka för det när andra snöat in på Italien, ston, elefanter och så galoppkungen Erik A Kan 7-7 dd till o med bli spelbar.
Marcus Waldmuller vinner väldigt ofta på V7.
Björnland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td