|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 | |
|
Citat:
Han ska givetvis satsa mot spets och hans egna plan är att köra i ledningen men la även till att det kan ändra sig när bilen släpper beroende på hur hästen känns. Sett tränaren Wikberg nämnde att rygg på favoriten vore det bästa loppet...eller nåt liknande. |
||
|
|
|
|
|
#92 |
|
Velar mellan att ha Zack's Zoomer eller Lucifer Lane som tredje häst i loppet ifall det blir kraftigt överpace...
Vad säger expertpanelen? |
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Strykningen i första gör ju ganska mycket för Adrians vinstchanser. Westholm ganska tuff när han kommit till ledningen nuförtiden, men när en Kolgjini kommer utanför fegar nog även han ur.
|
|
|
|
#94 |
|
Det räcker väl med att titta på kuskarna för att luska ut det kan jag tycka. Byt häst så är det fortfarande den som Ohlsson kör som har bästa chansen.
|
|
|
|
#95 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#96 |
|
Zack borde haft krafter kvar senast, så livsfarlig vid minsta lilla överpace. Lucifer hemmahästar som borde vara vässad till denna start. Jag har båda men tar Zack om bara en. Notera dock att jag inte anser mig tillhöra någon expertpanel men tycker till ändå
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fagerdahlen (+5) |
|
|
|
|
|
|
#97 | |
|
Citat:
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fagerdahlen (+15) |
||
|
|
|
|
|
#98 |
|
Vad är det för lallare till spelare som lirat "Lalle" till 5% i ett jämnt bronsförsök? Måste ju vara kraftigt i överkant.
|
|
|
|
#99 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#100 |
|
Amatörer...har ju gått snart 20 starter i lopp med 100k eller mer och inte lyckats få dit en fullträff än. Det ska ju stämma nåt överjävligt för att en halvamatör ska smygköra sig till vinst i ett jämnt V75-lopp som det här.
"...med en åassande smygresa är jag inte helt främmande för en plats bland dom tre." 1 på 100 kanske att han ror det där i land hela vägen till seger.
|
|
|
|
#101 |
|
Tae Kwon Deo eller Wir Ideal?
Behöver er input en sista gång innan inlämning Jag har 1,2,5,7 --- vilken blir den sista? Kan inte bestämma mig Senast redigerad av Fagerdahlen den 2019-05-04 klockan 15:57. |
|
|
|
|
|
|
#102 |
|
Dagens försök
10,7 5 4 4-11,5,6,12,2 11,4-10,12,5,9 4,7-3,6 2,3-7,8,6,12 Minst två A |
|
|
|
|
|
|
#103 |
|
Hur fan kan Piraten vara favorit? De ska köra till slut och redan utan det ser det ju mörkt ut att plocka tilläggen. Kommer vela in i det sista mellan Adielsson och Ingves...
Får lämna Gigant Invalley som spik, Austevoll låter inte confident nog inför loppet att det ska bli spets. Då sjunker ju chansen en hel del, samtidigt som strecken ökat. Får bli favoriten, som nu sjunkit under 60%!
|
|
|
|
#104 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#105 |
|
Har inte Taiga Woodland blivit lite väl stor favorit?
Plus på insatsen senast och på att den är bevisat startsnabb. Men finns ju också frågetecken man ska syna på en jättefavorit. 1. Christian Fiore vinner väl inte på V75 varje vecka direkt. 2. Kommer från topptränare Conrad Lugauer via två korta besök hos b tränare på Jägers och nu andra starten hos en betydligt mindre tränare än Lugauer. 3. Vann inga V75 lopp direkt hos Lugauer utan ettorna i ganska klena vardagslopp bl a i Karlshamn. Absolut inget avslag men är gigantisk favorit enbart på senaste loppet och det är ju lite klent CV. Den var ju inte Heller speciellt betrodd då till skillnad mot nu. Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ace (+3) |
|
|
|
|
|
| Ämnesverktyg | |
|
|