|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#1 |
Censur på Sharps
TillsammansmedVästertorpssystembolagsraseri och Casumo?
Känsliga ämnen det förstår jag men att bara mörka, jag är tveksam, som vanligt. Mvh Uffe
|
|
|
|
#2 |
|
Egentligen borde jag inte svara för oavsett vad jag svarar så anser väl du : "oj, träffade jag en öm tå där kanske".
Jag har full respekt för att du inte handlar andelar med avgift eller så. Dock förstår jag inte vad du menar med att mörka? De står klart och tydligt att det är en avgift på 6%, folk ser om det finns en preliminär rad eller inte deras val att köpa "grisen i säcken" eller inte Ha en trevlig första Maj Uffe! Mvh Victor
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+5) |
|
|
|
|
|
|
#3 |
|
Super Moderator
|
Ha en trevlig första Maj Grant!
Mvh Magnus
|
|
|
|
#4 |
|
Administrator
|
Tradition är viktigt! Glad första maj på er allihopa! Även Uffe.
|
|
|
#5 |
|
Jag menade inte gammalt utan nytt på det gamla.
Raseritråden uppdateras inte med nya inlägg utan glider snyggt ner. Casumodiskussionen hittar jag inte trots nydammade glasögon. Oavsett åtgärd så tycker jag iallafall att man kan skriva om åtgärden och stå för den. Men som vanligt ingen ilska från mej utan jag vill alla väl trots att jag är en elak jävel. Mvh Uffe
|
|
|
|
#6 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#7 |
|
Casumotråden har jag aldrig sett, den är väl i en del av forumet jag inte hänger på.
Men "raseritråden" har jag sett. Skriv du ett nytt inlägg i den så kommer den överst på sidan igen ![]() Vad och vem förväntar du ska posta i den på dagligbasis så att den alltid är överst? Ingen ilska här heller ![]() @shizznit ja de gjordes i början av februari, inget vi mörkade då heller. Vi gick ut med nyheten vid jul att första månades var 2% att den skulle höjas men aldrig till10%. Senast redigerad av viking90 den 2019-05-01 klockan 12:19. |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#9 | |
|
Administrator
|
Citat:
Jag förstår sällan vad du är ute efter och det gäller även idag.
|
|
|
|
#10 | |
|
Administrator
Reg.datum: jan 2010
Sharp$: 25126NFL 2017-2018 Stats: 51 - 50 - 0 ROI: 111.25% Vinstprocent: 50.50% |
Citat:
Han drar sedan slutsatsen att vi raderat det han söker efter eller knuffar undan hans trådar för att mörka och anklagar oss för att ta till fula åtgärder. Men i vanlig ordning ligger problemet hos honom själv och hans bristande kunskap, vi har inte gjort något fel alls. Blir extremt svårt att föra rimliga diskussioner med såna här personer. Jag förstår inte hur någon av er orkar...
Gå med i Sharps lag på To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. och To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts. för att köpa våra experters andelar! |
|
|
|
|
|
|
#11 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#12 | |
|
Citat:
Hoppas ingen ger upp pga. motgångarna i livet. Mvh Uffe
|
|
|
|
|
#13 |
|
Och jag som rasade över girigheten vid 2%, haha. Lite sen på bollen, men jag hänger inte med i infon vad gäller tillsammans med (ocker-)avgifter. Ni som är med får väl se det positiva istället - med en sån flerdubbling måste ju pengarna ha börjat träffa spelläggarna till slut, så att inte allt blir kommersiell freeriding på volontärjobb.
|
|
|
|
|
|
|
#14 | |
|
Citat:
När det gäller "raseritråden" observerade jag samma sak som Grant. Trots att nya inlägg skrevs ( av bl a mig själv ) återspeglades detta inte i form av att tråden hamnade överst i listan. Nu är allt i ordning igen. Det behöver inte alls ha varit något avsiktligt. Själv gissade jag att det skulle gå till sig till slut. Jag kan förstå att det blir lite "vargen kommer" över det hela. Men ibland har observatören verkligen observerat det han trodde han såg.
|
|
|
|
|
|