Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-05-14, 20:43   #61
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Bara för BG att i morgon säga att hästen blev lite sliten av dagens prestation, så är Elitlopps-snacket över. Sen blir det starter framöver i sommarens fina storlopp.
Det är väl tyvärr så. Säger inte att det är så i det här fallet, men överlag har de verkligen väl mycket makt tränarna. Man kan tro att det är de som betalar för hästarna ibland.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-14, 20:50   #62
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Det är väl tyvärr så. Säger inte att det är så i det här fallet, men överlag har de verkligen väl mycket makt tränarna. Man kan tro att det är de som betalar för hästarna ibland.
Så är det, som hästägare är du i underläge. Om tränaren, kanske även understödd av sin köpte veterinär, säger en sak är det ruskigt svårt argumentera emot.
Finns bara en metod, att rösta med fötterna. Men det är ju också en process som kan vara oläglig av diverse orsaker.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-14, 20:57   #63
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Så är det, som hästägare är du i underläge. Om tränaren, kanske även understödd av sin köpte veterinär, säger en sak är det ruskigt svårt argumentera emot.
Finns bara en metod, att rösta med fötterna. Men det är ju också en process som kan vara oläglig av diverse orsaker.
Just i det här läget skulle det vara halvsvårt att köra hårt mot hårt också. De har precis flyttat hästen, att göra det igen skulle kunna riskera hela säsongen. Men högst spekulativt resonemang, vi vet ju inte vad de vill alls.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-14, 20:57   #64
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 12 141
Sharp$: 56943
Standard

Har Malteserna flyttat till Danmark ?

Toppvinster #V64 S:
63763kr,DANMARK
63763kr,DANMARK
63763kr,DANMARK
63763kr,DANMARK
63763kr,DANMARK
57125kr,TYSKLAND
54199kr,DANMARK

Inte mycket till de Svenska spelarna idag heller. Dom bidrar väl mest till ännu en jackpottisdag om en vecka :(
olle är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-14, 21:05   #65
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 520
Sharp$: 7924
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Just i det här läget skulle det vara halvsvårt att köra hårt mot hårt också. De har precis flyttat hästen, att göra det igen skulle kunna riskera hela säsongen. Men högst spekulativt resonemang, vi vet ju inte vad de vill alls.
Ägarinnan badar i pengar, så hon lär inte jaga fram en start av ekonomiska skäl. Dessutom stor djurvän vad jag förstått, talar också för att hon vill skynda långsamt. Klart äran vinna ett Elitlopp hägrar, men hur realistiskt är det med en vinst? Säkrare sikta mot Oslo och hämta en pokal där?
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-15, 07:13   #66
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Ägarinnan badar i pengar, så hon lär inte jaga fram en start av ekonomiska skäl. Dessutom stor djurvän vad jag förstått, talar också för att hon vill skynda långsamt. Klart äran vinna ett Elitlopp hägrar, men hur realistiskt är det med en vinst? Säkrare sikta mot Oslo och hämta en pokal där?
Jo tack det vet jag, men de flesta startar väl inte i Elitloppet för pengarnas skull. För att tjäna mest pengar är det ju bättre att gå andra vägar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-15, 08:30   #67
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

09,1 i årsdebut i maj, samma upplägg ledde till en heroisk o ärefylld insats i e-loppet förra året o då var inte årsdebuten lika imponerande(!). Förutsättningarna för Nadal i år är ju betydligt bättre o vem kan dra nytta av att de två stora duellerar?!? Som ägare så skulle i vart fall jag, kräva att den startar om den blir inbjuden...att Björn vill köra RE är en helt annan femma och det får stå för honom...Är allt bra med hästen efteråt, så hoppas jag att Björn o Timo visar "ryggrad" och B kör sin egen träning, samt att Jorma sätts upp på RE...man kan ju hoppas...

Senast redigerad av mikaels den 2019-05-15 klockan 08:35.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-15, 10:57   #68
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 134
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
09,1 i årsdebut i maj, samma upplägg ledde till en heroisk o ärefylld insats i e-loppet förra året o då var inte årsdebuten lika imponerande(!). Förutsättningarna för Nadal i år är ju betydligt bättre o vem kan dra nytta av att de två stora duellerar?!? Som ägare så skulle i vart fall jag, kräva att den startar om den blir inbjuden...att Björn vill köra RE är en helt annan femma och det får stå för honom...Är allt bra med hästen efteråt, så hoppas jag att Björn o Timo visar "ryggrad" och B kör sin egen träning, samt att Jorma sätts upp på RE...man kan ju hoppas...
Jorma vann ju både Kriteriet och Derbyt med Readly så varför inte ge honom chansen att få vinna ett elitlopp som tack? Känns ju som drömekipage rent känslomässigt att han får starta karriären och avsluta den
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
1William (+25)
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-15, 11:16   #69
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Jorma vann ju både Kriteriet och Derbyt med Readly så varför inte ge honom chansen att få vinna ett elitlopp som tack? Känns ju som drömekipage rent känslomässigt att han får starta karriären och avsluta den
...och just på RE tror jag inte att det spelar så stor roll om BG eller JK kör(han måste ändå "göra sitt lopp"), men det är klart att i en tät slutstrid så tar jag hellre Björn...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-15, 11:19   #70
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 134
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
...och just på RE tror jag inte att det spelar så stor roll om BG eller JK kör(han måste ändå "göra sitt lopp"), men det är klart att i en tät slutstrid så tar jag hellre Björn...
Sitter nästan och hoppas på att de bestämmer sig för Jorma oavsett om Nadal tackar Ja eller nej. Tog inte lång tid innan vi fick en "jävsituation" eller vad man ska kalla det.
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-15, 11:24   #71
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av sigh Visa inlägg
Sitter nästan och hoppas på att de bestämmer sig för Jorma oavsett om Nadal tackar Ja eller nej. Tog inte lång tid innan vi fick en "jävsituation" eller vad man ska kalla det.
Tackar Nadal nej, så blir det ju BG på RE, om N tackar ja så blir det kanske Jorma men inte säkert...och det vete fanken om jag inte styr mot Stockholm(är ju bara 60 mil från Hoting), om det blir Jompe...Har ju träffat honom vid några tillfällen och det är en lite tystlåten men synnerligen sympatisk människa, skulle verkligen unna honom en elitloppsseger som kronan på verket...

Senast redigerad av mikaels den 2019-05-15 klockan 11:30.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-15, 11:26   #72
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 2 092
Sharp$: 134
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Tackar Nadal nej, så blir det ju BG på RE, om N tackar ja så blir det kanske Jorma men inte säkert...
Jo det förstår jag. Men jag hoppas
sigh är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-05-15, 11:31   #73
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 938
Sharp$: 1178
Standard

Det hade varit ett värdigt slut, på en fantastisk karriär.
Med jorma på Redly.

Annars intressant med Carl Johan jepson på Redly
1William är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td