Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-06-01, 12:05   #31
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Jävlar, kollade oddsförändringarna på b365. Tindra Star har droppat från 25,00 till 6,25 senaste timmen! Behöver egentligen inte betyda mycket mer än att ett par spelare lagt halvtungt på den. Men ändå, såna extrema svängningar på oddsare ser man ganska sällan. Är det någon speltjänst eller känd tipster som skrikit ut den?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-01, 12:07   #32
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av orroz Visa inlägg
Någon som fått info om M.T. Joinville? Missade gårdagens v6 på gävle
Det här är enda intervjun jag sett. Låter ganska uppåt, men det gör det å andra sidan nästan alltid på Richter.

- Han blev alldeles för het senast för Magnus och loppet blev för tufft helt enkelt. Det loppet kan vi glömma och han kommer att gå fram mycket med loppet i kroppen. Nu har vi fått ett bra spår och jag är lite sugen på att sätta på ett helstängt huvudlag eller att man drar norsken redan från start. Det beror på vilket humör han är för dagen. Är han het så går det inte att göra. Han är en riktig tank och jag är optimistisk vag gäller hans vinstchans. Förutom den eventuella huvudlagsändringen så går han med svensk jänkarvagn samt skor runt om som tidigare, säger Susanne Richter.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-01, 12:18   #33
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jävlar, kollade oddsförändringarna på b365. Tindra Star har droppat från 25,00 till 6,25 senaste timmen! Behöver egentligen inte betyda mycket mer än att ett par spelare lagt halvtungt på den. Men ändå, såna extrema svängningar på oddsare ser man ganska sällan. Är det någon speltjänst eller känd tipster som skrikit ut den?
Behövs nog inte så många 10:- om dom har rätt inställning.
Låg omsättning och rätt plattform så blir det så.
Pengar tjänar dom på alla objekt oavsett.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-01, 12:20   #34
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jävlar, kollade oddsförändringarna på b365. Tindra Star har droppat från 25,00 till 6,25 senaste timmen! Behöver egentligen inte betyda mycket mer än att ett par spelare lagt halvtungt på den. Men ändå, såna extrema svängningar på oddsare ser man ganska sällan. Är det någon speltjänst eller känd tipster som skrikit ut den?
Goop
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-01, 12:25   #35
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1399
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jävlar, kollade oddsförändringarna på b365. Tindra Star har droppat från 25,00 till 6,25 senaste timmen! Behöver egentligen inte betyda mycket mer än att ett par spelare lagt halvtungt på den. Men ändå, såna extrema svängningar på oddsare ser man ganska sällan. Är det någon speltjänst eller känd tipster som skrikit ut den?
Systemet just nu
1: 3 Thrust Control
2: 1,4,5,6,7,8
3: 4,5
4: 7 Tindra Star
5: 3 M.T Joinville
6: 5,7,8,10
7: Alla 12
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-01, 12:26   #36
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Behövs nog inte så många 10:- om dom har rätt inställning.
Låg omsättning och rätt plattform så blir det så.
Pengar tjänar dom på alla objekt oavsett.

Mvh Uffe
Så tvärt svänger de inte. Jag la några hundralappar på ett antal högoddsare igår och det gjordes inga omedelbara korrigeringar. Idag har nästan alla sänkts en bit i och för sig, men det var väntat för några var ganska extrema. Ingen i närheten av korrigeringen på Tindra.

Brukar bli drag på dubbelrött i listan dock så det kan helt enkelt vara det. MEN inte på The Real Face i V75-2 såg jag nu! Ligger fint på V/P 16,00/4,00 så den får sig ett litet lir nu!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-01, 12:29   #37
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1399
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Jävlar, kollade oddsförändringarna på b365. Tindra Star har droppat från 25,00 till 6,25 senaste timmen! Behöver egentligen inte betyda mycket mer än att ett par spelare lagt halvtungt på den. Men ändå, såna extrema svängningar på oddsare ser man ganska sällan. Är det någon speltjänst eller känd tipster som skrikit ut den?
Såg nyss att Micke Travstugan spikar just Tindra Star.
https://www.youtube.com/watch?v=Fyq_NDeHJbQ
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-01, 12:33   #38
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Trinity Visa inlägg
Har med spikat Thrust Control som känns som den säkraste spiken i omgången.
"Alla" spikar ju den nu och rusar uppåt på strecken. Nä jag går istället rakt ut på Melanders andra häst med Oscarsson Jr bakom tömmarna. Hästen har trots allt gått jämt med favoriten och även varit mer spelad när de mötts.

Spikar troligen även The Real Face som det lyser dubbelrött på i nuläget. De flesta kommer att gardera på där så bra om man hittar en spik i det loppet.

Den tredje spiken är en riktig rensare. Dragster har bra spetschans och duger gott mot dessa, är helt bortglömd på strecken, gick jättebra senast med till synes krafter kvar i mål. Även om missad spets lär det i så fall bli rygg på ledaren som i så fall är nog blir 4. Bra plats och tvillingspel som jag läser loppet.

Youngblood Pellini har jag en liten del i. Jensa varnar tyvärr för hästen så nu slutar den nog på 2 istället för 1% Tror i ärlighetens namn det blir svårt men loppscenariot kan gynna hästen. Vann på Jägersro men en smygare på innerspår och lucka på upploppet. Chans på rygg ledaren (1) och om galopp på Björns så varför inte om luckan återigen uppenbarar sig på upploppet?

Catch My Love med Jepson är också understreckad som jag ser det. Har gått kanonbra mot tufft motstånd och bör finnas med på en garderad kupong. Bf rom nu vilket är hennes optimala balans.
__________________
Trav är trav!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Trinity (+1)

Senast redigerad av legolasse den 2019-06-01 klockan 12:36.
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-01, 12:40   #39
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
5 Dragster - spets och slut!

Oerhört värde på den! Härdad i Frankrike och grym i comeback! Kort hade varit optimalt men tror den det smäller till och sedan får man fuska bort 500 meter.

5 Short In Cash är en av dagens största. Spår fem i volten mot ganska tuffa konkurrenter. Befogat? Nej. Jag helgarderar och hoppas Goop är borta på "kör"!

Mina huvudteser! Sista två avd går jag kort i och finner bra värde i både 5 Racing Mange och 3 Secret Mission för att få rens!
Håller med dig om Dragster, mycket bra spel i nuläget!
__________________
Trav är trav!
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-01, 12:46   #40
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 449
Sharp$: 4362
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
Håller med dig om Dragster, mycket bra spel i nuläget!
Hoppas franska loppen har härdat så den håller hela vägen bara.

Obegripligt skrik på Tindra Star pga bfro!? En outsider visst men spikas? Lär bli omgångens streckraket och värdet är nog grusat i god tid innan spelstopp.
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-01, 12:47   #41
 
Nicklass avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Ort: Linköping
Inlägg: 654
Sharp$: 1497
Standard

Om örjan kan springa 14.0 blankt med sin digital track så borde den bli svårslagen.

Senast redigerad av Nicklas den 2019-06-01 klockan 13:11.
Nicklas är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-01, 12:47   #42
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 124

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Väderrapporten från Zagreb är sol med små låtta moln. Funderar på att göra ett system jag också när jag ändå ska lämna in tipset. Satt och studerade loppen igår och har väl hittat lite kul streck. Kanske blir ett komplett andelsspel. Får se ???? något ska man ju göra!
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-01, 12:49   #43
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Förlustbongen


V75
Inlämnat: 2019-06-01, 12:52
Mantorp
Lördag 2019-06-01
Start: 16:20
Kostnad: 187,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3, 9, 10 (1, 6)
2: 5 Global Warrior (8, 6)
3: 3, 4, 5, 6, 10 (1, 11)
4: 11, 12, 15 (1, 6)
5: 2, 3, 5, 7 (8, 1)
6: 7, 10 (5, 8)
7: 1 Vincent Chase (2, 6)

Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-01, 12:55   #44
 
Trinitys avatar
 
Reg.datum: jun 2012
Ort: Malmö
Inlägg: 2 525
Sharp$: 1399
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av legolasse Visa inlägg
"Alla" spikar ju den nu och rusar uppåt på strecken. Nä jag går istället rakt ut på Melanders andra häst med Oscarsson Jr bakom tömmarna. Hästen har trots allt gått jämt med favoriten och även varit mer spelad när de mötts.

Spikar troligen även The Real Face som det lyser dubbelrött på i nuläget. De flesta kommer att gardera på där så bra om man hittar en spik i det loppet.

Den tredje spiken är en riktig rensare. Dragster har bra spetschans och duger gott mot dessa, är helt bortglömd på strecken, gick jättebra senast med till synes krafter kvar i mål. Även om missad spets lär det i så fall bli rygg på ledaren som i så fall är nog blir 4. Bra plats och tvillingspel som jag läser loppet.

Youngblood Pellini har jag en liten del i. Jensa varnar tyvärr för hästen så nu slutar den nog på 2 istället för 1% Tror i ärlighetens namn det blir svårt men loppscenariot kan gynna hästen. Vann på Jägersro men en smygare på innerspår och lucka på upploppet. Chans på rygg ledaren (1) och om galopp på Björns så varför inte om luckan återigen uppenbarar sig på upploppet?

Catch My Love med Jepson är också understreckad som jag ser det. Har gått kanonbra mot tufft motstånd och bör finnas med på en garderad kupong. Bf rom nu vilket är hennes optimala balans.
Skulle inte alls förvåna mig om Dragster vinner, Är väldigt startsnabb
och har skrällt till förr.

Sedan är ditt spik i The Real Face riktigt rolig.
Vågade ej själv från det spåret men vi får se om kastreringen gjort honom bättre..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
legolasse (+2)
Trinity är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-01, 13:02   #45
 
Reg.datum: sep 2012
Inlägg: 688
Sharp$: 3010
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Nicklas Visa inlägg
Om örjan kan springa 14.00 blankt med sin digital track så borde den bli svårslagen.
Gissar på att den är spelvärdes spik? Nedspelad hos nätbolagen och såg att SV spikar där. Visst låter det bra men den lär bli favorit till slut och trots allt ska hästen bevisa att han kan gå den tiden först? Jag ser bättre spelvärde i nuläget att gå emot.
__________________
Trav är trav!
legolasse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td