|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#61 | |
|
Citat:
V86 Inlämnat: 2019-06-05, 18:56 Åby Onsdag 2019-06-05 Start: 19:20 Kostnad: 126,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 11 Jefferson Dotcom (8, 4) 2: 3, 5, 6, 7 (2, 1) 3: 8 Zelig Bi (6, 11) 4: 5 High Into the Sky (4, 1) 5: 1, 2, 3, 4, 6, 7, 10 (9, 8) 6: 1, 2, 3 (10, 5) 7: 3, 4, 6 (5, 2) 8: 5, 15 (11, 3) 1x4x1x1x7x3x3x2 = 504 rader. 504 x 1 x 0,25 kr = 126,00 kr. Totalt: 126,00 kr. Rättningskod: KQT DHJ SLX Då håller jag hellre tummarna för denna för din lapps skull.DAGENS DUBBEL Inlämnat: 2019-06-05, 21:24 Åby Onsdag 2019-06-05 Start: 21:26 Kostnad: 50,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 2, 3, 4, 6, 9 2: 12 Encore un Sisu 5 x 10,00 kr = 50,00 kr. Totalt: 50,00 kr. Rättningskod: BWZ HHJ XFT Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5) |
||
|
|
|
|
|
#62 |
|
Upptakten till sista loppet talar för skräll iallafall! Brukar kunna bli konstiga lopp med sån här uppladdning.
|
|
|
|
#63 |
|
Jäkla strul med starten av V86:8
Hoppas verkligen Jens har rätt i att nu fördubblas skrällchansen ![]() ( eftersom jag bara har singelprocentare på V5) |
|
|
|
|
|
|
#64 |
|
Nähäppp........
Fick ju spänning under loppets gång i alla fall, trodde 7 skulle kunna hålla undan med halvvarvet kvar. I början på upploppet trodde man 12 skulle ha chans. Nu vart det favoriten och ganska uselt rens på V5 |
|
|
|
|
|
|
#65 |
|
De skulle ju inte släppt den starten heller egentligen, 13 satt i rygg på 1 när bilen släppte.
|
|
|
|
#66 |
|
Såg dessutom ut att vara nära galopp för 15 i sista sväng?
|
|
|
|
|
|
|
#67 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#68 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#69 |
|
Man får ju tycka vad man vill om expresstrav, men nog blir det alldeles för segt att köra bara 8 lopp på nästan 3 timmar. Det blir väl typ 20 minuter trav och 2,5 timme att fylla ut sändningarna med annat. Det är väl när det är derbykval eller annan högklassig sport som det är kul med allt som händer mellan loppen men med halvklen sport som på onsdagar måste många tycka det blir alldeles för länge för att det ska bli underhållande.
Framöver ska det ju mest tävlas på orten på onsdagarna och vad jag kan se av startlistorna till Vaggeryd nästa onsdag blir det också då för många en väldigt lång(tråkig) kväll. |
|
|
|
|
|
|
#70 | |
|
Citat:
Systemvärdesutvecklingen blir man bara lurad och besviken över. Blir bra när de kommer igång med radnedräkning senare i år eller i början av 2020.
|
|
|
|
#71 | |
|
Citat:
Känns ju som lite med 3800kr på 5 rätt när man hade ett värde på 1950 efter 2 avdelningar, men avslutningen var ju otroligt lätt. Bara jag som konstrade till det i sista loppet. När jag väl bestämt mig för att bara spela för 80kr så tänkte jag att om jag lever inför sista och inte har råd med alla 9 jag trodde hade chans så valde jag de 5 av mina som gav bäst utdelning. |
||
|
|
|
|
|
#72 |
|
ingen som såg att 15 stod som diskad när dom gick i mål? diskade 3-5-14-15!
|
|
|
|
|
|
|
#73 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#74 | |
|
Citat:
Om ATG skulle rätta avdelningarna i en annan ordning kan "systemrenset" se bättre eller sämre ut. Det är helt enkelt inget som går att räkna särskilt bra på eftersom du inte har en aning om vilken grad av uppdelning de kvarvarande systemen har. Dvs vilka system som egentligen är delar av samma system ( och spricker i märklig fördelning oavsett vem som vinner "nästa lopp" ) eller om alla system är vanliga raka system. När ATG kommer igång med radnedräkningen kommer det att synas direkt om någon vinnare rensar bra eller dåligt ( bra eller dåligt bland kvarvarande RADER i förhållande till dess spelforms% vill säga ). Som det är nu är det bara inför sista avdelningen,om och när man har ev utd på alla deltagare, som det på ett vettigt sätt går att ha en uppfattning om bra eller dåligt rens. ( Med Ev Utd går det att räkna fram hur många rader som fanns kvar totalt och hur dessa var fördelade. )
|
|
|
|
|