|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#16 |
|
Nu måste man även vara inloggad för att se att det finns Spel på Trav . Annars står det Game is blocked
Är ju inte så bra marknadsföring om det kommer in travspelare på sidan som inte har nåt konto än |
|
|
|
|
|
|
#17 |
|
V86-3 är verkligen ett helgarderingslopp (om nu inte herr Goop tar det också).
|
|
|
|
|
|
|
#18 |
|
De erbjuder nya spelare att spela för 600 kr om man sätter in 200 kr, så jag kikade på det för att se vilka lopp de har valt ut, men eftersom man redan måste ha ett konto så skiter jag i det.
|
|
|
|
|
|
|
#19 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#20 | |
|
Citat:
Vilka hästar vågar man ta bort i dagens sista lopp? Känns riktigt grötigt, och dyrt att helgardera ett lopp med 15 hästar! |
||
|
|
|
|
|
#21 | |
|
Citat:
Attraversiamo dunkas på allt idag, V86 och som boost på precis alla bookie-lir! Det är både spel mot ett mål och walk over här och den kan bara förlora sjuk. Överlägsen kuse som har drömspår, presterar jämnt och dessutom hoppar den ju aldrig. Sällan man ser en häst har en så enkel uppgift för att plocka hem 400 lax! Maxning på Admirer gör förhoppningsvis att några lirar mot. ALLA verkar gå på Vinci IM i avslutningen på all utrustnings-maxning där. Startbrasa eller helt över från start är minst lika troligt som att det skulle bli någon ledning där enligt mig. Går rakt ut på Joyeux som jag trodde skulle bli klar favorit här, men som bara dalar på strecken. Från bricka 8 med 15 hästar bakom bilen har Jorma noll alternativ utan måste ladda framåt. Några äldre och mer rutinerade hästar med, men det är verkligen inga stjärnor med och den här har inte fått sina pengar än. 40% vinstchans minst och nu bara streckad på 19%. Att Hersey Boko från spår 12 är lika hårt spelad är ju bara löjligt. Spikar på allt!
|
|
|
|
#22 |
|
6,10,12
|
|
|
|
#23 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#24 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#25 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#26 |
|
Sista loppet är visserligen en spårtrappa, men jag tycker det är näst öppnaste loppet i omgången och garderar på.
|
|
|
|
|
|
|
#27 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#28 | |
|
Citat:
Mest nöjd ändå över att ha fått 20ggr på Ti Amo Face och 3ggr på Rocky Tilly plats.
|
|
|
|
#29 |
|
Jens Sjödén V86 Solvalla på Service Plays
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bluesmith66 (+10) |
|
|
|