Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-06-25, 20:14   #31
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Vi får se om nr 10 är före nr 4 i mål nu då till 1.50 i odds!

Trots ett lågt odds känns det verkligen som värde! Nu är de väl dock igång och ev även i mål
Kan äventillägga att vinnaroddsen skrevs till 2.83 för nr 10 medan nr 4 fick ett så högt som 17.68.

Bra värde helt enkelt! Hoppas någon favoritspelare ryggade ????
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-06-25, 20:37   #32
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Kan äventillägga att vinnaroddsen skrevs till 2.83 för nr 10 medan nr 4 fick ett så högt som 17.68.

Bra värde helt enkelt! Hoppas någon favoritspelare ryggade ????
Ger mig själv cred på axeln då det är omöjligt att skicka $harp$ till sig sjäkv!

Borde nästan sluta med streckspel och bara köra singlar. Blur snart ruinerad trots jag tror jag har övertag på streckspelen!

Kan någon ge en.klapp på axeln för jag tar psykisk skada av att en massa pengar förloras trots att V4 satt för en cecka sen och det varit nåra storvinster!

Nu blir det förberedelse inför 36 grader imorgon. Så har jag andelsspel inför Åmål så kan det vara solsting!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+3), Basil (+5)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td