Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-08-20, 19:34   #46
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 676
Sharp$: 2407
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sputnik2012 Visa inlägg
Funkar dom på t.ex. V75 V86 V5 V4 V3 DD vidare Greyhound ...

MVH

Nej.

Men för vinnarspelet på ATGs trav är avdraget många ggr för högt för att dutching ska vara aktuellt ändå.

För DD/Tvilling/Trio finns det ett svenskt verktyg som fungerar direkt och dessutom skapar spelfil för inlämning. Halvgardering/break-even-beräkningar saknar tillämpning för ATG-spelen.

Om det bara är för att sitta och räkna och göra räkne-exempel finns ju alltid en mängd online-dutching-verktyg att lattja med. Eller varför inte bara excel rakt av?

Som sagt. Själva verktygen och matematiken bakom dutching är ju "mogen teknik" vid det har laget och ingen direkt nyhet och högst omärkvärdig. Finns ingen anledning att hålla på och hem-pula med sånt här om det inte handlar om ett komplett verktyg för spelläggande inkl allt....och de finns ju redan de med.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-09-05, 14:45   #47
 
Sputnik2012s avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 712
Sharp$: 2710


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Nu är spelmodellen nästan helt färdig.

Har löst live trading, vilken man kan göra innan lopp.
Lägga både LAY och samtidigt baka vinnare till halv förlust.
Uppskattar 15 30 45 60 vinster i rad varav 60 är ren vinst och mindre än 40 jämnt ut och mindre än 10% förluster.

Men det är min uppskattning och nu ska det testas i verkligheten.
Kommer lägga 250 per spel och den totala insatsen runt 5000 kr och eventuell förlust 2500 kr.

Sökt programvara och hitta ett som passar urval och analys - statistisk profilering - men tycker nuvarande programvara är för dyr 360 kr per månad, skulle kunna tänka mig 100 eller mindre.

Ska klura och reflektera över detta och leta alternativ, har några att se över och skaffa mig en uppfattning samt måste skicka kompletterande e-post för att säkerställa att jag kan få den data och statistik jag eftersöker.

Återkommer med denna tråd när jag bestämt vilken programvara jag ska använda och ska börja lägga spel.

Notera, någon kanske tycker 360 i månads avgift konstra 5000 per spel med 250 vinst är en strunt summa.
Men detta ska göras med andra verktyg, såsom Greyhound programvara bland andra sporter med samma spelmodell.
Då blir plötsligt tre program 1000 kr per månad och man tittat lite närmare kunna få samma material och information för 250 per månad, med tre program så är det taget alla dagar i veckan.
Per år är det 12.000 kontra 3000 ...

MVH

Senast redigerad av Sputnik2012 den 2019-09-05 klockan 14:53.
Sputnik2012 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-08, 15:37   #48
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 676
Sharp$: 2407
Standard

Hur gick det?
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td