Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-08-16, 13:39   #16
DIF
 
Reg.datum: maj 2012
Ort: Mariehäll - gräddhyllan
Inlägg: 1 847
Sharp$: 1677
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
så skrev jag inför Rob Dyrdeks senaste lopp - Idag är det dags
Bra drag Basse
DIF är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-16, 13:40   #17
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 519
Sharp$: 7922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
KROSS!!!
Grattis! Men hur har du lyckats hamna i den där sörjan?
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-16, 14:21   #18
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
KROSS!!!
Grattis Stekel
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-16, 14:32   #19
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Stenklar 25 oddsare vore väl något? Går Västerbo Eve felfritt så vinner denna lätt - varsegoda!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-16, 14:59   #20
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Grattis! Men hur har du lyckats hamna i den där sörjan?
Tack! Som hästägare hos Svanstedt menar du? Jo vi var uppe hos Goop för ett par år sen i ett annat ärende och så pitchade de sitt andelshäst-koncept. Verkade hygglig på pappret den där pållen och priset var hyfsat rimligt. Sen strulade det både med hästen och Goop och det blev omröstning var vi skulle sätta den istället och då blev det Svanstedt. Är bara med på ett väldigt litet hörn, vill egentligen inte ha mindre än 1/10 men var mellan två jobb vid inköpstillfället och ville inte dra på mig så mycket fasta framtida utgifter då. Så jag äger bara svansen (1/36-del)

Ganska optimalt att ha häst hos en medelstor hungrig tränare. Det är inte alltför dyrt, de jobbar inte på kort sikt med hästarna är måna om sina kunder. Kollade statistiken för Rickard nu förresten, och man ska nog verkligen vakta stallet nu framöver. 36 raka torsk hade de fram tills de rivstartade hösten. 12: 5-3-1 och sämst femteplats nu i augusti. 524k insprunget (44k/start!). Stallet har som referens 1 727k inkört på 117 starter i år totalt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-16, 15:11   #21
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 519
Sharp$: 7922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Tack! Som hästägare hos Svanstedt menar du? Jo vi var uppe hos Goop för ett par år sen i ett annat ärende och så pitchade de sitt andelshäst-koncept. Verkade hygglig på pappret den där pållen och priset var hyfsat rimligt. Sen strulade det både med hästen och Goop och det blev omröstning var vi skulle sätta den istället och då blev det Svanstedt. Är bara med på ett väldigt litet hörn, vill egentligen inte ha mindre än 1/10 men var mellan två jobb vid inköpstillfället och ville inte dra på mig så mycket fasta framtida utgifter då. Så jag äger bara svansen (1/36-del)

Ganska optimalt att ha häst hos en medelstor hungrig tränare. Det är inte alltför dyrt, de jobbar inte på kort sikt med hästarna är måna om sina kunder. Kollade statistiken för Rickard nu förresten, och man ska nog verkligen vakta stallet nu framöver. 36 raka torsk hade de fram tills de rivstartade hösten. 12: 5-3-1 och sämst femteplats nu i augusti. 524k insprunget (44k/start!). Stallet har som referens 1 727k inkört på 117 starter i år totalt.
Nja, Svanstedt är väl ungefär det enda jag inte har någon större synpunkt på
Men först blåsningen från Goop, har läst stämningen. Goops håller man sig borta ifrån, det är alltid grundregeln. De har bara ett fokus, den egna plånboken.
Sen att beblanda sig med trav-Sveriges största narcissist som företrädare. Ringer många varningsklockor där måste jag säga. Men har du bara 1/36 må det vara hänt, lär varken bli fattig eller rik av det.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-16, 15:28   #22
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Nja, Svanstedt är väl ungefär det enda jag inte har någon större synpunkt på
Men först blåsningen från Goop, har läst stämningen. Goops håller man sig borta ifrån, det är alltid grundregeln. De har bara ett fokus, den egna plånboken.
Sen att beblanda sig med trav-Sveriges största narcissist som företrädare. Ringer många varningsklockor där måste jag säga. Men har du bara 1/36 må det vara hänt, lär varken bli fattig eller rik av det.
Nåja det var väl en lätt överdriven nominering tycker jag. Samtidigt är ju kollektivet "trav-sverige" enormt färglöst så visst, kanske. Har bara träffat henne ett par gånger, och visst är hon en karaktär och helt säkert passar inte sättet alla. Men jag ser inget negativt i det, hon är väldigt engagerad både i att det ska gå så bra som möjligt och i att allt ska gå rättvist till och att ägarna får så bra och mycket info som möjligt. Obs inte sponsrat inlägg...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-16, 16:19   #23
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 519
Sharp$: 7922
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nåja det var väl en lätt överdriven nominering tycker jag. Samtidigt är ju kollektivet "trav-sverige" enormt färglöst så visst, kanske. Har bara träffat henne ett par gånger, och visst är hon en karaktär och helt säkert passar inte sättet alla. Men jag ser inget negativt i det, hon är väldigt engagerad både i att det ska gå så bra som möjligt och i att allt ska gå rättvist till och att ägarna får så bra och mycket info som möjligt. Obs inte sponsrat inlägg...
Naiv och narcissist är en dålig kombo. Ägd av Goops från dag 1 men att få frottera sig där var tydligen viktigare. Ser att hon sen köpt ett par kallblod till galna överpriser via J-O Persson. Förmodligen lika grundlurad där, men funkar när andra får betala.
Säkert engagerad, men det föder narcissisten att få vara i centrum. Hoppas du håller dig till din 1/36-del och inte syltar in dig mer
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-16, 16:22   #24
 
Reg.datum: sep 2015
Inlägg: 143
Sharp$: 747
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
KROSS!!!


Nytt loppförslag kommer nog senare ikväll!
orroz är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td