|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#91 |
|
Tysk o sundsvallsbo...vad trevligt det skulle vara med lite svenskar, som det var förr...glömde att Sundsvall ligger i Sverige, tror dessutom att dom har ett IKEA-varuhus
...
Senast redigerad av mikaels den 2019-08-21 klockan 21:06. |
|
|
|
|
|
|
#92 |
|
Cab Lane var urusel. Borde ha hållit till en plats.
|
|
|
|
|
|
|
#93 |
|
Kontio/Nurmos är pensionärer! Adielsson har tappat 50% jämfört med glanstiden och jag är så förbannad!!!!
|
|
|
|
|
|
|
#94 |
|
8 hästar klara till derbyt. Fem från Solvalla och tre från Jägersro. Vilken utveckling stall Lugauer har. Två vinnare nu i uttagningarna och på köpet fick den på förhand värsta utmanaren till världsstjärnan Camp Bahia nu dåligt spår i finalen så ingen tvekan om vem som blir jättefavorit i finalen.
|
|
|
|
|
|
|
#95 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#96 | |
|
Citat:
Ja, hör nu i intervjun att han inte trodde att Erik skulle gå fram i dödens igen, utan sitta kvar i rygg - jag trodde den gode Marc räknat ut detta, därför höjde jag styrningen lite väl högt...
|
|
|
|
|
#98 |
|
Adielsson ger ett lite labilt intryck i intervjuer nuförtiden. Han verkar tycka att ingen förstår någonting utom han själv. "Kom ihåg att den gick i andraspår hela loppet" - men Erik reflekterar inte en sekund över att han väldigt ofta sitter i andraspår över lång distans och därmed är otroligt oprofessionell i jämförelse med Goop och kompani som vet betydelsen av att gå på innerspår. Han har missat att läsa ikapp en del sedan han tog sina långsemestrar, och det märks.
|
|
|
|
|
|
|
#99 |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
Jäkla irriterande att Conrad inte kan vinna andra avdelningen eller att jag spikar en annan häst kring 10-12%
Den här hade man snyggt med genom att ha ratat favoriten Attra... på fyra hästar ![]() Så det är jag ju nöjd med. Lite synd på ett litet system som jagar pengar att vi inte lever där längre. |
|
|
|
|
|
#100 |
|
Erik tog det lugnt på upploppet. Attraversiamo gjorde ett mycket bra lopp i dödens. I finalen blir det andra bullar.
|
|
|
|
|
|
|
#101 |
|
DAGENS DUBBEL
Inlämnat: 2019-08-21, 21:10 Jägersro Onsdag 2019-08-21 Start: 21:23 Kostnad: 700,00 kr Vadet gäller startnummer Avd 1: 7 Inti Boko 2: 11 Staro McMillan 1 x 700,00 kr = 700,00 kr. Totalt: 700,00 kr. Rättningskod: RDH FTG SFZ Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10) |
|
|
|
|
|
|
#102 | |
|
Citat:
På tal om Halmstad så slår de dessutom både din kära hemmabana och Åby på det mesta (antal starter, STL-vinster, tränarsegrar).
|
|
|
|
#103 |
|
Reg.datum: nov 2017
Sharp$: 242AmaerildeRimfrost Expertre Stats: 70 - 95 - 9 ROI: 101.99% Vinstprocent: 42.42% |
|
|
|
|
|
|
#104 |
|
Dagens bästa prestation! Goop kan köra.
|
|
|