Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-08-19, 19:26   #16
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Där sprack man men tur att man lirade vinnare på 6an och gick plus för ikväll iallafall
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-19, 19:29   #17
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ceezy Visa inlägg
Skämt var bara förnamnet, halva fältet galloperar dessutom och ändå har den ingen chans

V4an tackar för det men hade den som spik på en mindre V6
Han hade ju nästan säkert vunnit om han inte taktat ur i sista sväng, men det var ju skönt att det blev så. Alltid risky med kort-voltlopp, och att han hade just spår 7 med orutinerad häst och vass kusk innanför var verkligen vingel-förutsättningar.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5), Ceezy (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-19, 19:36   #18
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Han hade ju nästan säkert vunnit om han inte taktat ur i sista sväng, men det var ju skönt att det blev så. Alltid risky med kort-voltlopp, och att han hade just spår 7 med orutinerad häst och vass kusk innanför var verkligen vingel-förutsättningar.

Helt klart, men till det oddset så förstår jag inte vad spelarna tänkte på - fick ju bra resa även om dödens sista 700 metrarana. Var de fyra kvar till slut, eller?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-19, 19:41   #19
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Oj vad jag förbannade mig själv större delen av loppet som streckade Svedberg istället för Jansson, men det löste sig ju ändå. Flög tyvärr på lilla lappen där jag hade Linders häst med. 2,4,7,9 mot 2 kvar nu för sexan!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-19, 19:41   #20
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Hur skall Sign Me Up Too kunna förlora nästa? Helt överlägsna fartresurser och en kusk i form...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
hoola (+3), Dahle (+7)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-19, 19:43   #21
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Stooor outsider varning dock, om Leos skulle göra bort sig eller komma bort, på Ebony Boko! Tvilling?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-19, 19:43   #22
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Två AM hästar
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-19, 19:55   #23
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50149
Standard

En iakttagelse.
Det går oerhört dåligt för Walmann.Klart är naturligtvis att hans hästmaterial ej kan mätas med Tarzans eller Redéns som Kihlström hellre kör åt men med tanke på hur mycket Kihlström tjänat förr om åren tack vare Walmann tycke jag att han borde anstränga sig liiiiite mer även när det handlar om vardagstrav.
Walmanns segerprocent just nu är 6.När nästan 2/3-delar av året har gått har stallet kört in mindre än en tredjedel av förra årets siffror.
Tror inte att ÖK överraskar nu med Talassio...
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-19, 20:00   #24
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Har Jorma nåt att vinna efter v64?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-19, 20:02   #25
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
En iakttagelse.
Det går oerhört dåligt för Walmann.Klart är naturligtvis att hans hästmaterial ej kan mätas med Tarzans eller Redéns som Kihlström hellre kör åt men med tanke på hur mycket Kihlström tjänat förr om åren tack vare Walmann tycke jag att han borde anstränga sig liiiiite mer även när det handlar om vardagstrav.
Walmanns segerprocent just nu är 6.När nästan 2/3-delar av året har gått har stallet kört in mindre än en tredjedel av förra årets siffror.
Tror inte att ÖK överraskar nu med Talassio...
Sant! Men sen är spår 8 inte kul heller. Men bästa hästen vann
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-19, 20:02   #26
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Förstår inte i mitt dunkla sinne varför inte Au Gratin är favorit... Går verkligen ner i klass!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-19, 20:04   #27
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 647
Sharp$: 22779
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Hur skall Sign Me Up Too kunna förlora nästa? Helt överlägsna fartresurser och en kusk i form...
Försökte fälla den på V4, men på DD spika jag.
Kvar i sista med spik på Au Gratin, DD med 3 o 6.
Får väl hoppas nån sitter
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+10)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-19, 20:05   #28
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av hoola Visa inlägg
En iakttagelse.
Det går oerhört dåligt för Walmann.Klart är naturligtvis att hans hästmaterial ej kan mätas med Tarzans eller Redéns som Kihlström hellre kör åt men med tanke på hur mycket Kihlström tjänat förr om åren tack vare Walmann tycke jag att han borde anstränga sig liiiiite mer även när det handlar om vardagstrav.
Walmanns segerprocent just nu är 6.När nästan 2/3-delar av året har gått har stallet kört in mindre än en tredjedel av förra årets siffror.
Tror inte att ÖK överraskar nu med Talassio...
Njaa, jag undrar ändå om inte materialet Wahlmann har är bättre än Tarzans ändå faktiskt. Två tredjedelar av stallet ägs av Ågren och den gubben köper inte in några hästar med dussin-stam. De måste vara bra polare, om jag vore Ågren skulle jag flyttat resten av kusarna vid det här laget och pensionerat Roger.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-19, 20:06   #29
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50149
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Sant! Men sen är spår 8 inte kul heller. Men bästa hästen vann
Det där med Talassio var mera ett skämt.Italiano Boko i avd.3 var naturligtvis en långt bättre chans.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-08-19, 20:08   #30
 
Reg.datum: nov 2014
Inlägg: 5 677
Sharp$: 50149
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Njaa, jag undrar ändå om inte materialet Wahlmann har är bättre än Tarzans ändå faktiskt. Två tredjedelar av stallet ägs av Ågren och den gubben köper inte in några hästar med dussin-stam. De måste vara bra polare, om jag vore Ågren skulle jag flyttat resten av kusarna vid det här laget och pensionerat Roger.
Tror inte att Walmann har blivit väldigt mycket sämre som tränare på sistone men det är klart - resultaten talar ändå sitt tydliga språk.
hoola är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td