Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2010-09-03, 12:48   #1
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

V75 Jägersro 4/9


Vad tror ni om omgången? Mina spikar som jag redan spikat (hmm?) är Flip A Coin och Raja Mirchi. Det känns som att guld är en av nyckelloppen den här gången, och jag skulle gärna se lite funderingar där. Kortloppen i klass 1 och brons tror jag det är ganska stor skrällchans i. Stoloppet känns ovanligt öppet, lill-Svanstedt borde ha en ganska bra chans som hästen sett ut, men den här gången möter han ju de rutinerade grabbarna...
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 13:52   #2
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Jag tänker spika raja också iom att det är jägersro och han felade förra gången.
Annars velar jag mellan Flip a coin, whiskey hornline
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 14:20   #3
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av KP Visa inlägg
Jag tänker spika raja också iom att det är jägersro och han felade förra gången.
Annars velar jag mellan Flip a coin, whiskey hornline
Vad har du på Whiskey (förutom det uppenbara att han gått jäkligt bra för Svensson då)? Ser ingen referens för att bedöma startsnabbheten heller, och den är ju den klart viktigaste faktorn med givna distans/läge. Visste jag att han var snabb ut skulle jag hålla med, men utan svar på det känns det spontant som en ganska dålig spik. Många distansgynnade och det känns som att det kan bli körning hela vägen och sluta lite hur som helst. Mest bortglömd blir nog Alwood, om inte Whiskey då som är väldigt lite streckad just nu.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 14:55   #4
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1643
Standard

Whiskey är inte snabb ut.
Tror detta loppet står mellan Limousinen och PJS.
Känns som dom är klassen bättre.
O Santana kommer nog att köras tufft utanpå Sjöhammar som tar spets båda lagom möra när upploppet kommer.
Den som får bäst lopp utav limousinen och PJS vinner (tror jag)
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 14:57   #5
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Vad har du på Whiskey (förutom det uppenbara att han gått jäkligt bra för Svensson då)? Ser ingen referens för att bedöma startsnabbheten heller, och den är ju den klart viktigaste faktorn med givna distans/läge. Visste jag att han var snabb ut skulle jag hålla med, men utan svar på det känns det spontant som en ganska dålig spik. Många distansgynnade och det känns som att det kan bli körning hela vägen och sluta lite hur som helst. Mest bortglömd blir nog Alwood, om inte Whiskey då som är väldigt lite streckad just nu.
Mest en känsla jag har för hästen faktiskt där jag hoppas på lite stolpe in.

Senaste v75starten hade han spår 12 och la dessutom på sig en liten galopp, trots det slutade han på fjärdeplats där bart sjöhammar vann.
Angående startsnabbheten så är han inte så snabb ut utan han kommer söka ett rygglopp. Classe säger själv att hästen har "jättabra form för dagen" och att hästen är bland de vassaste avslutarna han haft.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-03, 16:21   #6
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1643
Standard

Veckans spik för mig blir Ibiza Broline spets och slut.
Troligtvis blir det spik på Raja också hemmabana nu = felfritt.
Två hästarslås i första 3-10
Sen får det gärna skrälla i resten.
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-04, 12:07   #7
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Ingen som har kommentarer till guld? Björn aviserar rejäl laddning med Global, men den ska gå ut i Åbys stora om två veckor och då borde han väl inte vara modig/dumdristig nog köra livet ur hästen för att få spets väl?

Som vanligt en väldigt svårbedömd Svanstedthäst i silver i Having Said That, men jag undrar om det inte är en riktigt bra chans. Lopp i kroppen nu efter vila. Senast gick han i tredjespår sista 700 och var faktiskt riktigt bra trots sjätteplatsen. Nu är det laddning och får han spets kan det nog vara slut där. Yason Boko gick duktigt piggt över mål i jubileumspokalen senast mot eliten MEN han verkar väl seg ut och ska väl inte kunna vinna om han måste runda här. Ibiza Broline tror jag inte ett spår på, var trea senast i silver men det var ju ett pinsamt lågklassigt lopp. Duger mot stona men inte här!
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-04, 12:37   #8
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 453
Sharp$: 1643
Standard

Glöm inte att Ibiza hade spår 12 sist, sitter i ledningen idag= bra chans.
I guld hoppas jag själv på lite körning mellan Björn och Lutfi så att Örjan kan ta dom till slut.

Senast redigerad av MatsE den 2010-09-04 klockan 12:45.
MatsE är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-04, 13:23   #9
KP
Sharpest
 
KPs avatar
 
Reg.datum: dec 2009
Ort: Kebnekaise
Inlägg: 5 830
Sharp$: 45582
Standard

För upptagen tyvärr men här är min rad

3
1,2,3,7,10,11
1,3,5,11
2,3,4,5,6,7,9
1,6,11,12,13
3
3,4,5,6,7,11

ej ensam på den.

kansäga att jag inte alls är nöjd med raden och tror jag får 5 rätt bara.
KP är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-04, 13:28   #10
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Klantade till det och tryckte i fel utgångshäst, skulle ha Having Said That i sista egentligen. Vi får hoppas att det blir ett lyckosamt missöde!

Alla
10
5
2,3,4,5,6,7,8,9,12
Alla
3
3,4,5,6,7,8,10,11,12

Utgångar: Rio De La Plata/Yason Boko
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2010-09-04, 16:31   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 148
Sharp$: 833
Standard

Tur man hoppade över spel denna veckan, JACKPOOT och nästa vecka tar vi V7:an!
Ryssfemman är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td