Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-14, 10:22   #1
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Drag och motdrag Bjerke


Undrar vad det blir för drag till Bjerke, som isåfall måste spelas runt 18.00 ikväll(torsdag), då bolagen lägger ut(iofs kan det redan vara inkalkylerat ibland, men inte alltid)...eller vilka som det blir motdrag på och isåfall ska spelas i samband med defilering och provstart på lördag...
Ideer runt detta?
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-14, 10:28   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Zarenne Fas 69% nu, vore väldigt trevligt om den blev betraktad som alldeles för "överstreckad"...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-14, 10:38   #3
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Red Bar i sista kanske blir ett drag...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-14, 10:44   #4
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Red Bar i sista kanske blir ett drag...
Startsnabb och Jespon... kan vara en chansspik i omgången och ett vinnarspel helt klart. Tvilling definitivt
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-14, 10:45   #5
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Blir min spik helt klart 18% mumma
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-14, 10:49   #6
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Vem tar spets där Zarenne Fas startar? Har du någon koll på hästarna där?

Håller Zabul FI upp någon ledning så kan den va svår att knäcka ... är inte MS Triple J snabb ut?

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-11-14 klockan 10:50.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-14, 10:59   #7
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Vem tar spets där Zarenne Fas startar? Har du någon koll på hästarna där?

Håller Zabul FI upp någon ledning så kan den va svår att knäcka ... är inte MS Triple J snabb ut?
Enligt ronden så är Zabul Fi spetshästen...- Han har inte samma kraft som Zarenne Fas, men presterade väldigt bra i Hamburg och var duktig även i Gävle då han fick fritt sent. Det här är Tom Erik Solbergs hemmabana och han är säkert sugen på att testa i ledningen och jag har inget emot det. Troligen sätter jag på helstängt huvudlag, han öppnar lite snabbare då. Barfota fram och jänkarvagn som senast, säger Jerry Riordan.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)

Senast redigerad av mikaels den 2019-11-14 klockan 11:01.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-14, 11:31   #8
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Enligt ronden så är Zabul Fi spetshästen...- Han har inte samma kraft som Zarenne Fas, men presterade väldigt bra i Hamburg och var duktig även i Gävle då han fick fritt sent. Det här är Tom Erik Solbergs hemmabana och han är säkert sugen på att testa i ledningen och jag har inget emot det. Troligen sätter jag på helstängt huvudlag, han öppnar lite snabbare då. Barfota fram och jänkarvagn som senast, säger Jerry Riordan.
Tänkte att den va intressant oxå... lås på Jerrys hästar då eller chansspika 1an? DD 1-1 bra odds
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-14, 12:37   #9
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9126
Standard

Jag känner att vi kanske behöver definiera tråden lite för att detta inte ska dra iväg helt.

Är detta tänkt att vara V75 tråden för lördagens tävlingar eller mera tänkt att fungera som en resonemangstråd kring spel på överspelade favoriter?
Just nu får jag känslan att den är lite av både ock.

För mig funkar det men då behöver vi döpa om den lite...

Vad säger ni?

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-14, 12:43   #10
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Jag känner att vi kanske behöver definiera tråden lite för att detta inte ska dra iväg helt.

Är detta tänkt att vara V75 tråden för lördagens tävlingar eller mera tänkt att fungera som en resonemangstråd kring spel på överspelade favoriter?

Just nu får jag känslan att den är lite av både ock.

För mig funkar det men då behöver vi döpa om den lite...

Vad säger ni?

Jag hade tänkt den som en resonemangstråd, på över och understreckade, drag och motdrag, spelvärden och icke-spelvärden, till Bjerkes V75:a...Är ju inte riktigt samma sak som den ordinarie V75-tråden, men ett klart släktskap finns ju förståss...

Senast redigerad av mikaels den 2019-11-14 klockan 12:45.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-14, 12:55   #11
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 740
Sharp$: 9126
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Jag hade tänkt den som en resonemangstråd, på över och understreckade, drag och motdrag, spelvärden och icke-spelvärden, till Bjerkes V75:a...Är ju inte riktigt samma sak som den ordinarie V75-tråden, men ett klart släktskap finns ju förståss...
Jag antar att du menar som en parallell till den ordinarie V75 tråden där vi diskuterar omgången i stort (tankar och idéer, spikförslag, överspelade/underspelade, förhandsodds etc).

Jag kan köpa att det kan finnas ett behov av utrymme för att prata just kombinationen spelvärde på drag och motdrag (även om det borde rymmas inom ordinarie tråd) men vi testar väl en gång till och ser om det blir rörigt.

Det förekommer ju ibland live-diskussioner i trådarna för andelsspelen och där funkar det ju bra att ha olika trådar för samma omgång så vi testar och ser vart detta landar...


Kör så det ryker!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-14, 13:06   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Jag antar att du menar som en parallell till den ordinarie V75 tråden där vi diskuterar omgången i stort (tankar och idéer, spikförslag, överspelade/underspelade, förhandsodds etc).

Jag kan köpa att det kan finnas ett behov av utrymme för att prata just kombinationen spelvärde på drag och motdrag (även om det borde rymmas inom ordinarie tråd) men vi testar väl en gång till och ser om det blir rörigt.

Det förekommer ju ibland live-diskussioner i trådarna för andelsspelen och där funkar det ju bra att ha olika trådar för samma omgång så vi testar och ser vart detta landar...


Kör så det ryker!

Nu vart jag lite fundersam jag med, kanske samma att ha det under den ordinarie, eller kanske inte...kan ju även bli rörigt med spelvärdes resonemang på vinnarspel kontra streckspel, samtidigt med "vanliga systemkonstruktions funderingar"...tjaa, vi får väl si hur det utvecklar sig...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-14, 13:32   #13
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Lopp


Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Vem tar spets där Zarenne Fas startar? Har du någon koll på hästarna där?

Håller Zabul FI upp någon ledning så kan den va svår att knäcka ... är inte MS Triple J snabb ut?
Ja, nu gick de här två i samma lopp senast. Zarenne Fas vann och Zabul Fi var trea. Skilde 30 (!) m mellan dem (12,2 resp. 13,6). Är väl lite fingervisning,
även om trav är trav....

Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-14, 13:48   #14
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Unibet har lagt ut Red Bar i 3,40, andrahandaren Lord Flax i 4,15, ingen annan under 8,75...Zarenne Fas 1,90, Patent Leather 5,25 alla andra över 10ggr...få se vad bet365, svs och Unibets övriga lopp står i, när dom kommer någon gång vid 17-18 tiden...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-14, 13:59   #15
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Zabul Fi har 32starter 6-4-11, platsoddset 2,50 på Unibet på en 2%-are känns kanske inte så tilltalande, men kanske inte så tokigt ändå...hoppas övriga är lite generösare...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td