Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-23, 08:35   #31
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Sevilla


Höll på att sätta kaffet i vrångstrupen när jag såg att den stod i 2%!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-23, 08:52   #32
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 091
Sharp$: 6121
Standard

Ssch..

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Höll på att sätta kaffet i vrångstrupen när jag såg att den stod i 2%!
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-23, 08:56   #33
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 091
Sharp$: 6121
Standard

Vem vinner Uppfödningslöpningen?
Är favoriten bara bäst? Sos på Båth/Adielsson? Kihlström med ny vagn och nytt upplägg? Kan någon av dem bakom dessa tre vinna?
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-23, 09:32   #34
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Vem vinner Uppfödningslöpningen?
Är favoriten bara bäst? Sos på Båth/Adielsson? Kihlström med ny vagn och nytt upplägg? Kan någon av dem bakom dessa tre vinna?
Per Nordströms två-åring går inte av för hackor men det är ju lite oroväckande med att han ska köra den själv!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
snakke (+500)
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-23, 11:23   #35
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 694
Standard

Global T ser ut att ha toppchans i avd6, spets och game over för resten? tvilling 1-5? Skrällen Shadow Gar om man väljer att strecka på..

Tyckon dimanche har rimlig spetschans trots spåret, jag sätter ett frågetecken för nr 6 då distansen är en nackdel, 500 meter längre, tycker nr 6 oftast är bättre på kortare distanser. Erik släpper? Spikar på en lapp Tyckon eller vad den heter

avd1. Campo Bahia vinner nog detta, Conrad tycker hästen känns väldigt smidig och fin i jobben har vunnit lätt vid tidigare vila, Conrad tror inte volt skall vara något bekymmer han tror ekipaget fixar det. Vinner väl hur loppet än blir kört? kan bli svårt för 1 och 2 att hålla 20 meter mot en sådan kanon! en intressant är som ni skriver nr 6 en love you avkomma med barfota runt om och jänkarbike, Jag kommer kika på provstarter innan jag väljer om jag spikar Campo eller ej.

avd2. Åke lovar att göra allt i sin makt för att behålla spets och därifrån slår de mig inte säger han. Han trodde på en väldigt bra segerchans och jag spikar på en lapp på minandel.se (hemmaplan) spikar även campo där i tidiga tankarna avd1)

avd3. Spelvärd spik tyckon D? 18 proc

avd4. Gordon (gin) är faktiskt inte så tokig ut och man har laddat lite för detta, vet dock ej hur Jocke lägger upp det, men optimalt vore väl att köra i spets? men kommer 1 och 2 tidigt lär han nog släppa, troligen handlar det om hur hästen känns, men lucka till slut är man en godbit till 4 proc. nr 4 kan också öppna, oviss inledning.


avd5. Mitt stora drag i omgången är Demolition man inte så tokig häst och det lär bli kubbning från flera händer det skulle gynna Demolition man oehört, Hade en bättre kusk suttit upp hade den troligen varit streckad på 15 proc nu enbart 2 proc, kommer troligen spika på en lapp, vi kommer aldrig få ett sådant fint värde igen. Man of work hade jag eventuellt kunnat dubbla med om jag visste att hästen fokuserar på sitt arbete men han är inte alltid lätt att räkna på, chapeu är riktigt snabb ut och Åke lär säkert testa rejält, Hiero får säkert också den chansen, om det laddas för tufft spricker det ofta upp ett par luckor för att ta sig ut i ett andra spår och söka position.

avd6. Global T inte mer streckad än 45 proc, jisses, kan ju vara omgångens bank idag? Angel of attack släpper troligen, för tuffa djur här! tvilling till 9 ggr degen? jag gillar också racing mange som är en tuffiing. Tae kwan deo har siktats hit och kan öppna. Shadow gar ryggar 1an i starten, kommer luckan in mot sista sväng kan det bära frukt.

avd7. Espirit Sisu mot spets och rinna undan, TT spikar! kan sitta där efter 700 metrar men det kan kosta att komma dit. nr 3 fick äntligen ett bra läge och passa skrällen nr 1 som börjar komma till allt mer, mycket lovande som unghäst, har sätt formstark ut på slutet och får loppet? 1 proc.. Den skall med sa polisen..

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-23, 11:23   #36
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Vem vinner Uppfödningslöpningen?
Är favoriten bara bäst? Sos på Båth/Adielsson? Kihlström med ny vagn och nytt upplägg? Kan någon av dem bakom dessa tre vinna?
Ser man statistiskt(iofs prestationsmässigt också), så är vinnare på GB (fn 2,71 svs), det klart bästa vinnarspelet i detta lopp...kommer dock ha "is i magen", då snacket kan föra upp den i över 3ggr...vi får si...

Senast redigerad av mikaels den 2019-11-23 klockan 11:27.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-23, 11:25   #37
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Dagens bolagssystem bygger på två favoritspikar, ett par favoritlås och två rejäla garderingar. Ett system, som förhånas av vissa miljonvinstdrömmare. Denna vecka spelar vi "gratis" eftersom sju/sexrättsvinsten förra veckan bestod av insatsen tillbaka. Systemet fokuserar på 7 rätt och inte att göra andelsköparna "rika".

V75
Inlämnat: 2019-11-23, 11:41
Jägersro
Lördag 2019-11-23
Start: 16:20
Kostnad: 1 440,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9 Campo Bahia (2, 1) (stjärna med 95 % form på väg mot Pd'A)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12 (8, 7) (favoriten 1 har startat 16 ggr och vunnit en gång. Schaas. Fick tyvärr inte råd att strecka alla)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (6, 7) (lång distans Klass I känns som att vem som helst kan vinna. Favoritstreckade springspårshästarna 6 och 7 är rätta favoriter. 5 är bäst av Peter Untersteiners)
4: 1, 2, 10 (4, 3) (de här 2-åringsloppen vinns av någon favorit till odds under 10 gånger)
5: 6 Man at Work (2, 1) (storfavoriten 6 har överlägsen kapacitet, vilket konkurrenterna vet. Släpps till ledningen - SoS)
6: 5, 10 (6, 11) (Nurmosdelägde favoriten 6 nerstruken ett spår och bara vinner. Dubblar dock med allt tuffare 10. Kunde dubblat med 6 och 11 men hade då fått halvera en annan avdelning)
7: 3, 5, 7, 8 (11, 6) (bäst kapacitet har snabbstartande 8, men spåret säger gardering. Puros 3?)

1x10x12x3x1x2x4 = 2880 rader.
2880 x 1 x 0,50 kr = 1 440,00 kr.
Totalt: 1 440,00 kr.
Rättningskod: NGQ RTK TQV
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-23, 11:26   #38
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 694
Standard

Global T ser ut att ha toppchans i avd6, spets och game over för resten? tvilling 1-5? Skrällen Shadow Gar om man väljer att strecka på..

Tyckon dimanche har rimlig spetschans trots spåret, jag sätter ett frågetecken för nr 6 då distansen är en nackdel, 500 meter längre, tycker nr 6 oftast är bättre på kortare distanser. Erik släpper? Spikar på en lapp Tyckon eller vad den heter

avd1. Campo Bahia vinner nog detta, Conrad tycker hästen känns väldigt smidig och fin i jobben har vunnit lätt vid tidigare vila, Conrad tror inte volt skall vara något bekymmer han tror ekipaget fixar det. Vinner väl hur loppet än blir kört? kan bli svårt för 1 och 2 att hålla 20 meter mot en sådan kanon! en intressant är som ni skriver nr 6 en love you avkomma med barfota runt om och jänkarbike, Jag kommer kika på provstarter innan jag väljer om jag spikar Campo eller ej.

avd2. Åke lovar att göra allt i sin makt för att behålla spets och därifrån slår de mig inte säger han. Han trodde på en väldigt bra segerchans och jag spikar på en lapp på minandel.se (hemmaplan) spikar även campo där i tidiga tankarna avd1)

avd3. Spelvärd spik tyckon D? 18 proc

avd4. Gordon (gin) är faktiskt inte så tokig ut och man har laddat lite för detta, vet dock ej hur Jocke lägger upp det, men optimalt vore väl att köra i spets? men kommer 1 och 2 tidigt lär han nog släppa, troligen handlar det om hur hästen känns, men lucka till slut är man en godbit till 4 proc. nr 4 kan också öppna, oviss inledning.


avd5. Mitt stora drag i omgången är Demolition man inte så tokig häst och det lär bli kubbning från flera händer det skulle gynna Demolition man oehört, Hade en bättre kusk suttit upp hade den troligen varit streckad på 15 proc nu enbart 2 proc, kommer troligen spika på en lapp, vi kommer aldrig få ett sådant fint värde igen. Man of work hade jag eventuellt kunnat dubbla med om jag visste att hästen fokuserar på sitt arbete men han är inte alltid lätt att räkna på, chapeu är riktigt snabb ut och Åke lär säkert testa rejält, Hiero får säkert också den chansen, om det laddas för tufft spricker det ofta upp ett par luckor för att ta sig ut i ett andra spår och söka position.

avd6. Global T inte mer streckad än 45 proc, jisses, kan ju vara omgångens bank idag? Angel of attack släpper troligen, för tuffa djur här! tvilling till 9 ggr degen? jag gillar också racing mange som är en tuffiing. Tae kwan deo har siktats hit och kan öppna. Shadow gar ryggar 1an i starten, kommer luckan in mot sista sväng kan det bära frukt.

avd7. Espirit Sisu mot spets och rinna undan, TT spikar! kan sitta där efter 700 metrar men det kan kosta att komma dit. nr 3 fick äntligen ett bra läge och passa skrällen nr 1 som börjar komma till allt mer, mycket lovande som unghäst, har sätt formstark ut på slutet och får loppet? 1 proc.. Den skall med sa polisen..

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-23, 11:42   #39
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Dagens bolagssystem bygger på två favoritspikar, ett par favoritlås och två rejäla garderingar. Ett system, som förhånas av vissa miljonvinstdrömmare. Denna vecka spelar vi "gratis" eftersom sju/sexrättsvinsten förra veckan bestod av insatsen tillbaka. Systemet fokuserar på 7 rätt och inte att göra andelsköparna "rika".

V75
Inlämnat: 2019-11-23, 11:41
Jägersro
Lördag 2019-11-23
Start: 16:20
Kostnad: 1 440,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9 Campo Bahia (2, 1) (stjärna med 95 % form på väg mot Pd'A)
2: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 9, 10, 11, 12 (8, 7) (favoriten 1 har startat 16 ggr och vunnit en gång. Schaas. Fick tyvärr inte råd att strecka alla)
3: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (6, 7) (lång distans Klass I känns som att vem som helst kan vinna. Favoritstreckade springspårshästarna 6 och 7 är rätta favoriter. 5 är bäst av Peter Untersteiners)
4: 1, 2, 10 (4, 3) (de här 2-åringsloppen vinns av någon favorit till odds under 10 gånger)
5: 6 Man at Work (2, 1) (storfavoriten 6 har överlägsen kapacitet, vilket konkurrenterna vet. Släpps till ledningen - SoS)
6: 5, 10 (6, 11) (Nurmosdelägde favoriten 6 nerstruken ett spår och bara vinner. Dubblar dock med allt tuffare 10. Kunde dubblat med 6 och 11 men hade då fått halvera en annan avdelning)
7: 3, 5, 7, 8 (11, 6) (bäst kapacitet har snabbstartande 8, men spåret säger gardering. Puros 3?)

1x10x12x3x1x2x4 = 2880 rader.
2880 x 1 x 0,50 kr = 1 440,00 kr.
Totalt: 1 440,00 kr.
Rättningskod: NGQ RTK TQV
Du skriver schas, men den är ändå med på systemet och tanken är ju då att du tog väl alla - men du har lämnat andra utanför enbart för att få strecka en 30%-are som du säger schas om? Hur tänker du där?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-23, 11:46   #40
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5157
Standard

Raden


Spiklöst

1: 1, 9
2: 1, 10
3: 1, 6
4: 2, 5
5: 1, 4, 6
6: 5, 6, 7
7: 7, 9

Någon raket ska det bli - senare.

Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-23, 11:53   #41
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Du skriver schas, men den är ändå med på systemet och tanken är ju då att du tog väl alla - men du har lämnat andra utanför enbart för att få strecka en 30%-are som du säger schas om? Hur tänker du där?
Att - som jag skriver - systemet fokuserar på 7 rätt - och jag vill inte missa på avdelningens storfavorit. Han har bästa spåret och Åke skyller förra gångens debacle på den stenhårda banan och lovar att köra i spets ända till mål. Ett alternativ för min del vore ett trehästarslås 1,6 och 10. Men i Klass II skräller det ofta. Därför Schas på favoriten, som bara vunnit en gång på 16 starter.

Hur gör du i avdelning II? God Tur!
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-23, 11:54   #42
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Frida ger 13ggr att vinna världscupen(jo, jag vet att det finns en i Norge), hon kan mycket väl vara den som är "hack i häl" i distansloppen och tar hon mer sprintpoäng än monstret, så skulle det kanske kunna gå vägen...svs har 13ggr på henne...stängt nu, men dom öppnar nog snart, skulle tro att vi får en sänkning där, hur mycket?...Frida vann med 40 sek, hon utklassar Kalla och Sundling, som bägge två såg ut att åka riktigt bra...Inte omöjligt att hon krympt gapet till Johaug och kommer att bli dennes utmanare i år...öppet ett kort tag och sedan sänkt till 7,50...tjaa, går ju kolla andra bolag...

Senast redigerad av mikaels den 2019-11-23 klockan 12:11.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-23, 11:59   #43
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Ursäkta AmaerildeRimfrost - ser nu att du föreslagit 6 eller 7 i avd II. 6 tippas av SS och har bra vinstchans till 8 %.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-23, 12:07   #44
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mackpeter Visa inlägg
Att - som jag skriver - systemet fokuserar på 7 rätt - och jag vill inte missa på avdelningens storfavorit. Han har bästa spåret och Åke skyller förra gångens debacle på den stenhårda banan och lovar att köra i spets ända till mål. Ett alternativ för min del vore ett trehästarslås 1,6 och 10. Men i Klass II skräller det ofta. Därför Schas på favoriten, som bara vunnit en gång på 16 starter.

Hur gör du i avdelning II? God Tur!
Tror jag kör fyra hästar där, 1 4 6 7 som det ser ut just nu. Har dock velat om nr 1 hela tiden men den får komma med som max en av två!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-23, 12:11   #45
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Frida ger 13ggr att vinna världscupen(jo, jag vet att det finns en i Norge), hon kan mycket väl vara den som är "hack i häl" i distansloppen och tar hon mer sprintpoäng än monstret, så skulle det kanske kunna gå vägen...svs har 13ggr på henne...stängt nu, men dom öppnar nog snart, skulle tro att vi får en sänkning där, hur mycket?...Frida vann med 40 sek, hon utklassar Kalla och Sundling, som bägge två såg ut att åka riktigt bra...Inte omöjligt att hon krympt gapet till Johaug och kommer att bli dennes utmanare i år...
Inte lätt att hålla ordning på vinnarspel, drag, överspelade och system inom travet utan att förväxla det med längdåkning...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td