Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-11-27, 21:13   #121
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Har fyllt på, på ZB...kan tänka mig att jag och Amarilde lär återkomma i denna fråga...ser att ab också ifrågasatt...blir lite fundersam(den killen verkar ju ha lite förstånd?!?), nåväl...vi får si(som vanligt)...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ab5 (+5)

Senast redigerad av mikaels den 2019-11-27 klockan 21:16.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 21:15   #122
 
AmaerildeRimfrosts avatar
 
Reg.datum: nov 2017
Inlägg: 7 366
Sharp$: 122

AmaerildeRimfrost Expertre
Stats: 70 - 95 - 9
ROI: 101.99%
Vinstprocent: 42.42%

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Har fyllt på, på ZB...kan tänka mig att jag och Amarilde lär återkomma i denna fråga...
Skyll inte på mig sen att du hade kunnat spara hälften av de där slantarna! Milligan's School kommer leda hela vägen och ingen kommer sätta upp något tempo!
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
AmaerildeRimfrost är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 21:22   #123
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av AmaerildeRimfrost Visa inlägg
Skyll inte på mig sen att du hade kunnat spara hälften av de där slantarna! Milligan's School kommer leda hela vägen och ingen kommer sätta upp något tempo!
Förklara för mig, pojkar...Varför ger han sig aldrig...(vill samtidigt inte vara dum, för han verkar ju vara en bra pöjk).........
Fritt inträde, mat en hel vecka och den inkvartering som finns att erbjuda...det är vad jag kan lova dig i Hoting...sen att du inte får bestämma något enda av systemen, är en annan sak(nåväl, kan du argumentera, så kan du få sätta dit ett streck...)...få se om du nappar på den kroken?..

Senast redigerad av mikaels den 2019-11-27 klockan 21:35.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 21:26   #124
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Väljer ändå att ta den här förlustdagen som ett ganska bra fall framåt. Börjar med att konstatera att V86 blir för svårt från första början. Och satsar på V4 på den banan det kändes som man hade mest kläm på.

Det sista jag gjorde i systemet var att försöka hitta ett sätt att få med Betting Rebel men fick inte till det riktigt på kassan jag hade tänkt. Så lämnade jag systemet som det var istället, eftersom jag var oklar på var jag skulle lägga de sista 50-100 raderna. Om man bara tänkt klart där om att alla kunde vinna tredje så hade man ju fått dit den där fyran för 52 lax. Nästa gång ska jag inte göra det där fegandet med dubbla dubblingar utan ta ställning i en. Eller för den delen köra reducerat med skrällkrav som jag brukar.

Avd
1: 5, 6 (10, 8)
2: 2, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 10, 11 (12, 1)
3: 1, 2, 5, 6, 7, 8, 11, 12 (10, 3)
4: 4, 6 (11, 5)

2x9x8x2 = 288 rader.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 21:52   #125
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Förklara för mig, pojkar...Varför ger han sig aldrig...(vill samtidigt inte vara dum, för han verkar ju vara en bra pöjk).........
Fritt inträde, mat en hel vecka och den inkvartering som finns att erbjuda...det är vad jag kan lova dig i Hoting...sen att du inte får bestämma något enda av systemen, är en annan sak(nåväl, kan du argumentera, så kan du få sätta dit ett streck...)...få se om du nappar på den kroken?..
Ta chansen, Amaride...jag är ingen som surrar(även om det verkar så...), du kommer aldrig att ångra en trav-vecka i Hoting, jag lovar...men valet är ditt...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 21:54   #126
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 092
Sharp$: 6127
Standard

Fan! Fem rätt kändes som en klen tröst idag. Men bara att konstatera att V86 är sjukt svårt och det finns ju inte att hitta båda skrällarna med annat än helgardering. Sex rätt hade dock suttit gott.
Får trösta mig med att fin spik på Velvet Gio i lördags följdes av dito på Night Brodde idag.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-27, 23:35   #127
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Undrar om jag sett detta 50 gånger...och kan se det om och om igen...https://www.youtube.com/watch?v=Lq-AzmbdgTk...sov gott, pojkar...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-11-28, 09:31   #128
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 43
Sharp$: 264
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
.. det finns ju inte att hitta båda skrällarna med annat än helgardering.
Jag hade nio styck i vardera av de båda loppen, så jag gläder mig lite att jag åtminstone var lite rätt på det, men det hade ändå inte räckt, jag missade spikarna också
Henkes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td