Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in

Svara

LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-21, 09:59   #16

HuBBaBuBBas avatar

Reg.datum: jul 2012
Sharp$: 1750
Standard

Statistik Jens går lite emot sig själv när han säger att bästa bakspåret är 11 och spikar 11 Bo C som nu har spår 10.. han spikar 5 Walther På G när bästa hästen som jag är helt övertygad om är 11 Global Venture som har just spår 11.. ingen i detta lopp har tiderna i kroppen som Global har och nu med bästa bakspåret enligt Jens.
Nu har Global fått ett lopp i kroppen och bör vinna detta rätt enkelt för vilket trött motstånd han möter och värst emot skulle jag säga är 10 He Is In.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 10:04   #17

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Peter U. håller Mahma Lane som sin bästa chans bland alla sina starter. Också före
Stonewashd Diamant. Men jag garderar nog. Spåret - tufft gå runt för en 3-åring.
Jag såg loppet Mahma Lane gjorde från bricka 12 med Peter Ingves ... oj oj oj.
Kolla det. Mvh

10an tror jag är en bättre häst i nuläget men är väldigt osäker och volt med några omstarter så känns det rätt osäkert.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-12-21 klockan 10:11.
Gammal 2019-12-21, 10:09   #18

Reg.datum: dec 2014
Sharp$: 4209
Standard

Kollat

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Kolla det. Mvh
Har kollat alla hästar i omgången. Tog lite tid men det kan det vara värt. Det var så jag fann min spik Ginny Weasley senast...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 10:12   #19

Standard

PS Jag fattar nu - du skyr inte heller bakspår Hubba?
Gammal 2019-12-21, 10:20   #20

HuBBaBuBBas avatar

Standard

1 Gideon H Renka vill jag varna lite för ... helstängt och öppnade riktigt bra när han fick rygg på vinnaren Marcello Wibb och blev tvåa med en perfekt resa. Han räddades lite av solfjädern då så risk för 3e inner finns ju.
Gammal 2019-12-21, 10:21   #21

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
PS Jag fattar nu - du skyr inte heller bakspår Hubba?
Hur menar du? Inte om jag tycker hästen är i en klass för sig
Gammal 2019-12-21, 10:25   #22

Standard

Spelvärde

Citat:
Kolla det. Mvh

10an tror jag är en bättre häst i nuläget men är väldigt osäker och volt med några omstarter så känns det rätt osäkert.
Jag vurmar lite för Betting Mobster. Diffus form men verkar ha stort kunnande. Kim kan nog få fart i den. Spelvärdet högt i förhållande till kvalité! Men - mycket galopper, kanske därför den bara står i 7%. Med på kupongen. Mahma Lane också förstås.
Gammal 2019-12-21, 10:25   #23

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Har kollat alla hästar i omgången. Tog lite tid men det kan det vara värt. Det var så jag fann min spik Ginny Weasley senast...
Jo jag kommer ihåg att du nämnde henne rätt tidigt och sa väl att jag kunnat haft alla alla i slutet på min v5a (och så sa du nåt om Ginny W) om jag inte minns fel?
Gammal 2019-12-21, 10:32   #24

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Citat:
Jag vurmar lite för Betting Mobster. Diffus form men verkar ha stort kunnande. Kim kan nog få fart i den. Spelvärdet högt i förhållande till kvalité! Men - mycket galopper, kanske därför den bara står i 7%. Med på kupongen. Mahma Lane också förstås.
Håller med. Jag hade ju velat spika 10 för jag diggar den skarpt och spurten senast va ju riktigt imponerande. Vågar man så bör man men galopprisken är ju 50-50. Annars tycker jag man ska ta alla här. Treåringsstolopp i väldigt låg klass med voltstart. SKRÄLLVARNING

Vem vinner om båda hoppar bort sig eller får väldigt jobbiga löpningar. Alla kan vinna i detta lopp då.
Gammal 2019-12-21, 10:39   #25

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Tycker att Stonewashed D borde vinna ... vad möter den? Den roliga skrällen är 1 Dancin in the Rain och skulle kunna leda loppet hela vägen och Stefan Persson (har lite svårt för kusken dock) verkar ju ha vaknat till och med en färsk vinst från igår och stort förtroende han hade på flera ekipage. Nu är det hemmabana oxå dessutom.
Gammal 2019-12-21, 10:43   #26

Reg.datum: jul 2017
Sharp$: 15246
Standard

Citat:
Tycker att Stonewashed D borde vinna ... vad möter den? Den roliga skrällen är 1 Dancin in the Rain och skulle kunna leda loppet hela vägen och Stefan Persson (har lite svårt för kusken dock) verkar ju ha vaknat till och med en färsk vinst från igår och stort förtroende han hade på flera ekipage. Nu är det hemmabana oxå dessutom.
Inne på att den blir spik och ! Men som du säger 1 där e lurig känner ägaren till den och 2 i femte bägge dem är luriga och Persson är lite uppåt på bägge.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)

Senast redigerad av zimonzzon85 den 2019-12-21 klockan 10:45.
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 11:39   #27

Shooters avatar

Reg.datum: okt 2011
Sharp$: 39581
Standard

Tror att jag ska köra med två spikar idag: Jairo och Stonewashed Diamant. Det är inte mycket emot för någon av dem, sen kan det ju alltid häxa när man ska runda ett stort fält som för den sistnämnda.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 11:54   #28

HuBBaBuBBas avatar

Standard

gillar när en häst som Olle är helt bortglömd idag och går ner i distans rejält.. van att luffsa på över 3180-3200m och nu 2140 och med lite körning mellan 6 och 3.. detta kan va skrällen. Gillar inte Jocke Lövgren som favorit/storfavorit i något sammanhang.

Det är idag dom har bestämt att Olle ska köra hårt nu när den gått felfritt ett bra tag och van att gå med skor. Fråga Olle
Gammal 2019-12-21, 12:10   #29

HuBBaBuBBas avatar

Standard

Kommer ihåg när Olle slog Disco Volante från dödens och i samma lopp startade Velvet Gio som har slagit väldigt bra guldhästar.. skulle Olle ha hittat tillbaka dit så är det inte en omöjlighet att han kan skrälla även om det är lite långsökt kanske.

Det var i en silverfinal den 26 dec så det kanske är hans årstid nu.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-12-21 klockan 12:17.
Gammal 2019-12-21, 12:11   #30

Standard

Maggie Cash

Citat:
Hubba! Gå in och kolla senaste loppen för Maggie Cash (2:a) och Stonewashd!
(3:a). Vilken har den bästa avslutningen? Formbesked?! OK, kanske skillnad i motstånd?
Svara

td