Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2019-12-15, 06:10   #1
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

V75 Halmstad 21 Dec


Längtar till startlistorna och det känns som far och son plockar ut ett helt artilleri på lördag.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-16, 04:16   #2
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Oj vilken svår omgång det blev när man såg startlistorna komma igår.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-16, 09:57   #3
 
Reg.datum: okt 2014
Inlägg: 698
Sharp$: 3039
Standard

Jag antar att PUs Mahma Lane blir ganska hårt spelad i andra och vad kan då passa bättre än att spika Aura S.L?

Ska sägas att jag kollat den här avdelningen mindre än 3 minuter, så det kan ju finnas några andra som man missat på så kort tid
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Tirich är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-17, 09:43   #4
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5158
Standard

Stonewashd Diamant; är den stenklar? Borde hinna upp alla. Synpunkter?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-17, 09:55   #5
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5158
Standard

avd 2


Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Jag antar att PUs Mahma Lane blir ganska hårt spelad i andra och vad kan då passa bättre än att spika Aura S.L?

Ska sägas att jag kollat den här avdelningen mindre än 3 minuter, så det kan ju finnas några andra som man missat på så kort tid
Har kollat Berghs Betting Mobster. Kommer jag inte att glömma, ev. lås med PU:s.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-17, 09:56   #6
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5158
Standard

Om jag inte fått Alzheimers - verkar som det blev kuskbyte i sista för PU och Henriette?
Kan ha fel som sagt...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-17, 09:58   #7
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5158
Standard

PS Troligen spikar jag PU i så fall.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-17, 12:34   #8
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 658
Sharp$: 22591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Tirich Visa inlägg
Jag antar att PUs Mahma Lane blir ganska hårt spelad i andra och vad kan då passa bättre än att spika Aura S.L?

Ska sägas att jag kollat den här avdelningen mindre än 3 minuter, så det kan ju finnas några andra som man missat på så kort tid
Aura.S.L skreks ut näst sist på V75, skulle spöa Campo Bahia
Sist var det passivt upplägg med tanke på galopp innan och man ville få en genomkörare till detta lopp. Avsluta mycket snabbt och det såg väldigt bra ut.
Bara hoppas den inte sticker iväg i % närmare lördag. Omgångens spik
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Tirich (+5), Klanke (+2)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-17, 18:25   #9
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Aura.S.L skreks ut näst sist på V75, skulle spöa Campo Bahia
Sist var det passivt upplägg med tanke på galopp innan och man ville få en genomkörare till detta lopp. Avsluta mycket snabbt och det såg väldigt bra ut.
Bara hoppas den inte sticker iväg i % närmare lördag. Omgångens spik
Håller med dig blir farlig.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-17, 19:14   #10
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5158
Standard

Peter U. håller Mahma Lane som sin bästa chans bland alla sina starter. Också före
Stonewashd Diamant. Men jag garderar nog. Spåret - tufft gå runt för en 3-åring.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-20, 10:27   #11
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Aura.S.L skreks ut näst sist på V75, skulle spöa Campo Bahia
Sist var det passivt upplägg med tanke på galopp innan och man ville få en genomkörare till detta lopp. Avsluta mycket snabbt och det såg väldigt bra ut.
Bara hoppas den inte sticker iväg i % närmare lördag. Omgångens spik
Jepp, klassen i gänget, men inte helt stabil...därför tycker jag man kan prova en tjuga på Acredula RL till 20ggr på bet365...- Det här är en bra häst som jag verkligen gillar. Jag har gett henne mycket tid och har inte tränat henne så hårt då jag tror mycket på henne framöver. Därför har hon också gått framåt rejält med loppen. Hon var fin senast och känns riktigt fin i jobben efteråt. Det är V75 nu så vi har ändrat lite för att hon ska vara snäppet vassare till den här starten. Jag tror att hon kan springa under 1.16 över distansen och det skulle vara intressant att se henne i ledningen. Vi kommer att lätta henne lite fram då hon gått väldigt tungt, men hon är fortfarande ung och det är ingen stor lättning. Öppet huvudlag och vanlig vagn, säger Edvin Ceka.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-20, 22:20   #12
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Dålig fart i diskussion trots att Winter Burst-spektaklet inte ens börjat
Visade god form i onsdags med fem rätt på raden som jag bommade att lämna in. Gör inte om det igen. Tankarna hittills:

1: 6 klart första streck och möjligt spikförslag. Berglund m.fl. tror dock att 9 kan vinna från dödens samt varnar för 11.
2: Lurigt lopp med orutinerade och sårbara favoriter. Är inne på att de aldrig hinner på 3 som kan vara en chansspik. Övriga på start intressanta som ostreckade.
3: Var inne på att gardera Jairo som jag har svårt att ta till mig. Men möter ju verkligen ingenting och enda hotet jag kan se är om Olle Rols plötsligt hittat tillbaka till form.
4: Går ju inte att spika en orutinerad treåring mot äldre när den dessutom ska gå med skor och är streckad på över 50 %. Är lite inne på Adamant.
5: Var tidigt inne på att spika 5 men ju mer jag läser desto mer framstår 6 som bästa hästen. Tar även med någon skräll i detta öppna lopp.
6: Jag tror favoriten är stenklar. Vid gardering borde 2,8,11 räcka långt.
7: Bo C är ju en favorit som äntligen fick vinna förra veckan. Klart förstastreck och spikförslag. Men lurigt läge och bra värde på flera andra, t.ex. 3 och 12.

Känner mig nära att vara klar men behöver bestämma min tredje spik i avd 1,2 eller 7. Eller så blir det reducerat.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-20, 22:42   #13
 
Reg.datum: aug 2018
Inlägg: 591
Sharp$: 5514
Standard

Första tanken var spik på Roofparty och Stonewashd Diamant samt ett lås på Jairo och Baron Gift i den fruktansvärt bleka gulddivisionen. Senare i veckan svängde det och jag började tänka att Roofparty kanske inte är så klar och Jairo vinner nog bara det där.

Nu när det närmar sig står känslan gällande Roofparty kvar, han kan dock vara en tänkbar utgångshäst. Likt ovan skrev har jag inte heller tagit till mig Jairo helt och då Baronen ska vara vässad till den här starten känns ett lås aktuellt.

Med det sagt känns Stonewashd Diamant som det bästa singelstrecket. Hon står väldigt bra inne i loppet och har ett tungt slutvarv att tillgå.
Piraten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 08:13   #14
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5158
Standard

AVD 5

I ett ganska ihåligt lopp väljer jag sämsta alternativet på kort; 12 Fireman Am. Spik på lilla systemet men på "stora" tar jag alla. Rakethäst får det bli också. Den hästen räds inte att gå bakifrån...
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 08:21   #15
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Baron Gift vann ett liknande lopp från dödens i Aug men kom då i betydligt bättre form och Jairo är väl bättre än Coktail Fortuna, Ferrari BR etc
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 08:59   #16
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Statistik Jens går lite emot sig själv när han säger att bästa bakspåret är 11 och spikar 11 Bo C som nu har spår 10.. han spikar 5 Walther På G när bästa hästen som jag är helt övertygad om är 11 Global Venture som har just spår 11.. ingen i detta lopp har tiderna i kroppen som Global har och nu med bästa bakspåret enligt Jens.
Nu har Global fått ett lopp i kroppen och bör vinna detta rätt enkelt för vilket trött motstånd han möter och värst emot skulle jag säga är 10 He Is In.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 09:04   #17
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Peter U. håller Mahma Lane som sin bästa chans bland alla sina starter. Också före
Stonewashd Diamant. Men jag garderar nog. Spåret - tufft gå runt för en 3-åring.
Jag såg loppet Mahma Lane gjorde från bricka 12 med Peter Ingves ... oj oj oj.
Kolla det. Mvh

10an tror jag är en bättre häst i nuläget men är väldigt osäker och volt med några omstarter så känns det rätt osäkert.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-12-21 klockan 09:11.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 09:09   #18
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5158
Standard

Kollat


Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag såg loppet Mahma Lane gjorde från bricka 12 med Peter Ingves ... oj oj oj.
Kolla det. Mvh
Har kollat alla hästar i omgången. Tog lite tid men det kan det vara värt. Det var så jag fann min spik Ginny Weasley senast...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 09:12   #19
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5158
Standard

PS Jag fattar nu - du skyr inte heller bakspår Hubba?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 09:20   #20
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

1 Gideon H Renka vill jag varna lite för ... helstängt och öppnade riktigt bra när han fick rygg på vinnaren Marcello Wibb och blev tvåa med en perfekt resa. Han räddades lite av solfjädern då så risk för 3e inner finns ju.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 09:21   #21
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
PS Jag fattar nu - du skyr inte heller bakspår Hubba?
Hur menar du? Inte om jag tycker hästen är i en klass för sig
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 09:25   #22
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5158
Standard

Spelvärde


Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jag såg loppet Mahma Lane gjorde från bricka 12 med Peter Ingves ... oj oj oj.
Kolla det. Mvh

10an tror jag är en bättre häst i nuläget men är väldigt osäker och volt med några omstarter så känns det rätt osäkert.
Jag vurmar lite för Betting Mobster. Diffus form men verkar ha stort kunnande. Kim kan nog få fart i den. Spelvärdet högt i förhållande till kvalité! Men - mycket galopper, kanske därför den bara står i 7%. Med på kupongen. Mahma Lane också förstås.
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 09:25   #23
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Har kollat alla hästar i omgången. Tog lite tid men det kan det vara värt. Det var så jag fann min spik Ginny Weasley senast...
Jo jag kommer ihåg att du nämnde henne rätt tidigt och sa väl att jag kunnat haft alla alla i slutet på min v5a (och så sa du nåt om Ginny W) om jag inte minns fel?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 09:32   #24
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Jag vurmar lite för Betting Mobster. Diffus form men verkar ha stort kunnande. Kim kan nog få fart i den. Spelvärdet högt i förhållande till kvalité! Men - mycket galopper, kanske därför den bara står i 7%. Med på kupongen. Mahma Lane också förstås.
Håller med. Jag hade ju velat spika 10 för jag diggar den skarpt och spurten senast va ju riktigt imponerande. Vågar man så bör man men galopprisken är ju 50-50. Annars tycker jag man ska ta alla här. Treåringsstolopp i väldigt låg klass med voltstart. SKRÄLLVARNING

Vem vinner om båda hoppar bort sig eller får väldigt jobbiga löpningar. Alla kan vinna i detta lopp då.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 09:39   #25
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Tycker att Stonewashed D borde vinna ... vad möter den? Den roliga skrällen är 1 Dancin in the Rain och skulle kunna leda loppet hela vägen och Stefan Persson (har lite svårt för kusken dock) verkar ju ha vaknat till och med en färsk vinst från igår och stort förtroende han hade på flera ekipage. Nu är det hemmabana oxå dessutom.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 09:43   #26
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 022
Sharp$: 14841
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tycker att Stonewashed D borde vinna ... vad möter den? Den roliga skrällen är 1 Dancin in the Rain och skulle kunna leda loppet hela vägen och Stefan Persson (har lite svårt för kusken dock) verkar ju ha vaknat till och med en färsk vinst från igår och stort förtroende han hade på flera ekipage. Nu är det hemmabana oxå dessutom.
Inne på att den blir spik och ! Men som du säger 1 där e lurig känner ägaren till den och 2 i femte bägge dem är luriga och Persson är lite uppåt på bägge.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)

Senast redigerad av zimonzzon85 den 2019-12-21 klockan 09:45.
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 10:39   #27
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Tror att jag ska köra med två spikar idag: Jairo och Stonewashed Diamant. Det är inte mycket emot för någon av dem, sen kan det ju alltid häxa när man ska runda ett stort fält som för den sistnämnda.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 10:54   #28
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

gillar när en häst som Olle är helt bortglömd idag och går ner i distans rejält.. van att luffsa på över 3180-3200m och nu 2140 och med lite körning mellan 6 och 3.. detta kan va skrällen. Gillar inte Jocke Lövgren som favorit/storfavorit i något sammanhang.

Det är idag dom har bestämt att Olle ska köra hårt nu när den gått felfritt ett bra tag och van att gå med skor. Fråga Olle
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 11:10   #29
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Kommer ihåg när Olle slog Disco Volante från dödens och i samma lopp startade Velvet Gio som har slagit väldigt bra guldhästar.. skulle Olle ha hittat tillbaka dit så är det inte en omöjlighet att han kan skrälla även om det är lite långsökt kanske.

Det var i en silverfinal den 26 dec så det kanske är hans årstid nu.

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2019-12-21 klockan 11:17.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 11:11   #30
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5158
Standard

Maggie Cash


Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tycker att Stonewashed D borde vinna ... vad möter den? Den roliga skrällen är 1 Dancin in the Rain och skulle kunna leda loppet hela vägen och Stefan Persson (har lite svårt för kusken dock) verkar ju ha vaknat till och med en färsk vinst från igår och stort förtroende han hade på flera ekipage. Nu är det hemmabana oxå dessutom.
Hubba! Gå in och kolla senaste loppen för Maggie Cash (2:a) och Stonewashd!
(3:a). Vilken har den bästa avslutningen? Formbesked?! OK, kanske skillnad i motstånd?
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 11:16   #31
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Hubba! Gå in och kolla senaste loppen för Maggie Cash (2:a) och Stonewashd!
(3:a). Vilken har den bästa avslutningen? Formbesked?! OK, kanske skillnad i motstånd?
Ska kolla och jag minns att det va en rätt bra avslutning.. 1,14,15 lås kanske?

Jag vill ju fälla alla favoriter jag ser
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 11:26   #32
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 12
Sharp$: 411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Kommer ihåg när Olle slog Disco Volante från dödens och i samma lopp startade Velvet Gio som har slagit väldigt bra guldhästar.. skulle Olle ha hittat tillbaka dit så är det inte en omöjlighet att han kan skrälla även om det är lite långsökt kanske.

Det var i en silverfinal den 26 dec så det kanske är hans årstid nu.
Har inte Olle tappat lite av sin hårdhet senaste året eller är det kanske bara att han trivs bättre under vintern? Olle är ju riktigt bra helt klart men får känslan av att han tröttnat lite på att ge järnet i dödens hela tiden?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Sundling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 11:27   #33
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5158
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Ska kolla och jag minns att det va en rätt bra avslutning.. 1,14,15 lås kanske?

Jag vill ju fälla alla favoriter jag ser
Har kostat mig sköna slantar att göra så, hittar storskrällar men att fälla alla är omöjligt (som jag ibland försöker göra...). Idag blir det lite "snälltippning" på stora men värre i lilla...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 11:32   #34
 
Klankes avatar
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 715
Sharp$: 698
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Aura.S.L skreks ut näst sist på V75, skulle spöa Campo Bahia
Sist var det passivt upplägg med tanke på galopp innan och man ville få en genomkörare till detta lopp. Avsluta mycket snabbt och det såg väldigt bra ut.
Bara hoppas den inte sticker iväg i % närmare lördag. Omgångens spik
Håller med dig Dahle, springband och Adrian kanske till ok med kan bli spets efter en bit?

en annan spik är nr 9 i avd1 såg finfin ut senast och Erik sa att han vann joggandes, Andre E säger att det är en av de bästa hästarna han kört, tar dem även från en lugn dödens... Spikar!

avd3. Tvilling om 2 Justise Ås kommer till spets och släpper till Jairo kan det bli så enkelt? Justise ås trodde man ju skulle bli en elithäst men den har fortfarande inte blommat ut, kör Peter i spets nu tro eller släpper? Jairos årstid nu och möter ju trötta hästar så här års, Baron Gift kanske är något snabbare ut än nr 3 första 50 och det kan må hända att Rickard placerar denna i spets. Passa för Olle Rolls som såg lavad ut senast bakom Jairo, tappade lite fart in i sista sväng när jairo tog tag i luckan som uppenbarade sig, såg trångt ut men han hade troligen luckan. Passa även nr 7 som tränare låter uppåt på, blir bike idag, har varit vanlig vagn på slutet, kan öppna och lägger kanske allt i en korg?


avd4. Admant lägger jag etta i min lista, som hästen sätt ut på slutet, förvisso monte på slutet men gången innan dess stark som 3a har verkligen form och en kusk i storform kan bära frukt idag. Passar på att varna för nr 4 som kan öppna rätt bra och kan ta sig till piken och blir inte enkelt att plocka ner då, Marcus låter också väldigt uppåt. nr 7 blir favorit och den skall gå med skor ff gg i karriären, 3 år förvisso snart 4. Den här favoriten synar jag. Jag gillar även nr 11 som vann på ett övertygat vis senast förvisso med barfota balans men intrycks mässigt så visar han sin höga kapacitet, skor skall inte vara så stor skillnad tror tränaren. Passa även jätteskrällen nr 9 som har höga toppar när han är på humör. Nr 14 är också bra men slår inte 4an på start säger Marcus.


avd5. Andre Eklund tror på god spets och slut chans och visst kommer han till spets utan större strid så är det troligen en vettig chans, scenario två är väl att nr 1 håller upp, skulle det bli körning så passa draget nr 2 som skall testas i en jänkarbike ff gg. Peter har dock en vass häst men som vunnit från spets enbart, blir det fart i loppet kommer han säkert knäppa allt till slut så han åker ändå med i lappen. Deep Sea har hög kapacitet och fick visa det senast kanske har man kommit rätt på det nu, (loppet är som sagt öppet)

avd6. Kör utgång på Diamanten som normalt är huvudet högre, täta starter ? vanlig vagn nu ? bakom kryllar det av roliga drag.

avd7. Kör även utgång på raldemar som flög fram senast, första över kort men kan gynnas av eventuell hård körning, är en nästgångare så kör även utgång. Bakom kryllar det av roliga drag, nr 6 tar troligen spets men det kan kosta att nå dit och trötta ben till slut. Bo C är värst emot Raldemar som det känns, Zio Tom J körs av skicklige Thomas U ff gg. passa även nr 2 som ser fin ut för dagen och nr 1 som skall köras med helstängt huvudlag och missar sällan spets, Adrian kör så länge lampan lyser? Demolition man gillar jag och den har fin fart.

Så här spelar jag:
https://www.jokersystemet.se/t/ohArgJEKuDsF

God tur!
Klanke är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 11:36   #35
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 658
Sharp$: 22591
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Kommer ihåg när Olle slog Disco Volante från dödens och i samma lopp startade Velvet Gio som har slagit väldigt bra guldhästar.. skulle Olle ha hittat tillbaka dit så är det inte en omöjlighet att han kan skrälla även om det är lite långsökt kanske.

Det var i en silverfinal den 26 dec så det kanske är hans årstid nu.
Det var då
Nu är det helt andra tider. En del hästar har utvecklats medan en del andra stagnerat eller tom blivit sämre. Går inte o jämföra tex Velvet Gio nu och då.
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 12:02   #36
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av valo Visa inlägg
Hubba! Gå in och kolla senaste loppen för Maggie Cash (2:a) och Stonewashd!
(3:a). Vilken har den bästa avslutningen? Formbesked?! OK, kanske skillnad i motstånd?
De sprang ju i helt olika lopp.
Visst ser Maggie Cash avslutning väldigt pigg ut, men det var i ett stolopp för ston med max 700K på kontot och efter en fin resa.

Stonewashd Diamants lopp var ett stolopp med hästar upp till 1,5 miljon på kontot. Hästen gick i dödens utvändigt Bergh med 1 Miss Sober som envist skulle kör i spets ”runt om” enligt Bergh som också försökte sig på den planen.
StonewashdDiamant plockade ner Miss Sober enkelt men fick ge sig mot 2 hästar (Wild Love & Vikens Fingerprint) som fått bättre resor.
Stonewashed Diamant höll ändå bra över upploppet med tanke på resan han fick.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 12:06   #37
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Dahle Visa inlägg
Det var då
Nu är det helt andra tider. En del hästar har utvecklats medan en del andra stagnerat eller tom blivit sämre. Går inte o jämföra tex Velvet Gio nu och då.
Nej det är sant... Velvet har ju blivit en helt annan ras
Men trav är trav och allt kan hända
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 12:30   #38
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Sundling Visa inlägg
Har inte Olle tappat lite av sin hårdhet senaste året eller är det kanske bara att han trivs bättre under vintern? Olle är ju riktigt bra helt klart men får känslan av att han tröttnat lite på att ge järnet i dödens hela tiden?
Jo man känner ju det ... men det har ju varit strul en längre tid och nu får han ordning på fötterna och har gjort helt ok prestationer och varit påpassad. Skulle han löpa upp till sitt kunnande och favoriterna har en dålig dag eller nåt liknande så kan han vinna. Speciellt när folk glömmer bort hästen.
Men detta är nog mer ett önsketänk från mig men skulle han vinna nu så lär han aldrig mer stå i 3% ... Jag menar Baron Gift står i 17%
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 12:38   #39
 
Reg.datum: jun 2017
Inlägg: 12
Sharp$: 411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jo man känner ju det ... men det har ju varit strul en längre tid och nu får han ordning på fötterna och har gjort helt ok prestationer och varit påpassad. Skulle han löpa upp till sitt kunnande och favoriterna har en dålig dag eller nåt liknande så kan han vinna. Speciellt när folk glömmer bort hästen.
Men detta är nog mer ett önsketänk från mig men skulle han vinna nu så lär han aldrig mer stå i 3% ... Jag menar Baron Gift står i 17%
Den typen av önsketänk känner man igen...

Senast redigerad av Sundling den 2019-12-21 klockan 13:53.
Sundling är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 13:10   #40
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Olle Rols plats till 4,55 på svs, blir dagens första spel(fick ju iofs in en slant till 20ggr på Acredula RL igår...)...

Senast redigerad av mikaels den 2019-12-21 klockan 13:14.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 13:20   #41
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Det jag hoppas på idag, är att det dras emot storfavoriten VD i fjärde, isåfall kanske man kan få uppemot 3ggr...vi får si...ser lovande ut, svs höjde precis från 2,33 till 2,48(övriga ligger runt 2,00), kommer att ha "is i magen" ett tag till...

Senast redigerad av mikaels den 2019-12-21 klockan 13:24.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 13:37   #42
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5158
Standard

tvilling


Ingen idé kanske att skapa V4 - tråd på Halmstad. Lägger in ett spel med
förhoppning om att få tillbaka lite av dagens utlägg.

TVILLING
Inlämnat: 2019-12-21, 14:30
Halmstad Lopp 1
Lördag 2019-12-21
Start: 14:45
Kostnad: 30,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
6, 11, 12

3 x 10,00 kr = 30,00 kr.
Totalt: 30,00 kr.
Rättningskod: NQL CTD SCT
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 13:56   #43
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Synd att man inte hade koll på montéloppet innan 15 Star Keeper skreks ut och det var verkligen befogat hann få in en slasklapp med den spik men inget större system har 4 X 5 X 3 kvar Det kan betala drycken till julmaten om man har tur
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 14:02   #44
 
Reg.datum: jul 2017
Inlägg: 5 022
Sharp$: 14841
Standard

Frågan e om de inte blir Dubbelt Untersteiners i slutet 15-9 , lutar åt mina spikar.
zimonzzon85 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 14:06   #45
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Hade varit gott att hitta en spik i fjärde eller femte. Men Vitro Diablo möter äldre hästar och har förlorat från spets två ggr, på de premisserna är det svårt att spika.
Och i femte är det väl 5 eller 11 som är spikförslagen. Men mkt snack om 2 och jag hade gärna haft med 12..
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 14:10   #46
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 224
Sharp$: 2915
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
De sprang ju i helt olika lopp.
Visst ser Maggie Cash avslutning väldigt pigg ut, men det var i ett stolopp för ston med max 700K på kontot och efter en fin resa.

Stonewashd Diamants lopp var ett stolopp med hästar upp till 1,5 miljon på kontot. Hästen gick i dödens utvändigt Bergh med 1 Miss Sober som envist skulle kör i spets ”runt om” enligt Bergh som också försökte sig på den planen.
StonewashdDiamant plockade ner Miss Sober enkelt men fick ge sig mot 2 hästar (Wild Love & Vikens Fingerprint) som fått bättre resor.
Stonewashed Diamant höll ändå bra över upploppet med tanke på resan han fick.

SW Diamant gick i botten senast som 3:a, då veckans avslag (min reflektion)
Täta starter nu, dock enklare emot, PU uppåt "gått framåt med
loppet", så märren kommer med som gardering denna gång.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
Jajjan är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 14:12   #47
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3211
Standard

Liven är på hugget. Dom har satt 2 vinnare av 2 nu, typ
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 14:18   #48
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Det blev en tidig:

Avd
1: 6 Roofparty (9, 7)
2: 3 Acredula R.L. (13, 10)
3: 3, 6, 9 (2, 8)
4: 1, 4, 7, 8, 10, 11, 13, 14 (2, 15)
5: 1, 5, 6, 11 (2, 10)
6: 9, 15 (2, 11)
7: 3, 4 (11, 9)

Lycka till!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 14:22   #49
Banned
 
Reg.datum: dec 2014
Inlägg: 3 017
Sharp$: 5158
Standard

Raderna idag

V75
Inlämnat: 2019-12-21, 13:32
Halmstad
Lördag 2019-12-21
Start: 16:20
Kostnad: 175,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 7 Derby Simoni (6, 9)
2: 5, 13 (10, 3)
3: 3 Jairo (6, 2)
4: 7 Vitro Diablo (14, 4)
5: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 (12, 6)
6: 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (14, 15)
7: 6 M.T.Mighty Winner (9, 11)

1x2x1x1x12x14x1 = 336 rader.
336 x 1 x 0,50 kr = 168,00 kr. Avgift 7,00 kr.
Totalt: 175,00 kr.
Rättningskod: RTB HTH RKS

V75
Inlämnat: 2019-12-20, 12:22
Halmstad
Lördag 2019-12-21
Start: 16:20
Kostnad: 32,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6, 7 (9, 5)
2: 5, 13 (10, 3)
3: 3 Jairo (6, 2)
4: 7, 10 (14, 4)
5: 12 Fireman Am (11, 1)
6: 14, 15 (11, 2)
7: 6, 9, 11, 12 (4, 2)

2x2x1x2x1x2x4 = 64 rader.
64 x 1 x 0,50 kr = 32,00 kr.
Totalt: 32,00 kr.
Rättningskod: QTC KTF PHB

Raket, alla komber: Derby Simoni - Betting Mobster - Fireman Am

Lycka till!
valo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 14:25   #50
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Hehe, vi kanske kan få upp Jairo en bra bit över 2ggr...dom börjar hissa Baron Gift rejält, "is i magen"...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 14:28   #51
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Secret Mission får min röst i nästa avdelning.

Kommer att spela emot Löfgren hela dagen idag. Större chans att han kör bort sig än att han lyckas med virrstyrningarna.

3,50?

Senast redigerad av Stankarn den 2019-12-21 klockan 14:31.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 14:29   #52
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Hehe, vi kanske kan få upp Jairo en bra bit över 2ggr...dom börjar hissa Baron Gift rejält, "is i magen"...
Han ska nog över 5 ggr, Jairo, för att vara spelbar. Lär hamna i tredje invändigt.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 14:44   #53
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Verkar som du gillar Lövgren

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Han ska nog över 5 ggr, Jairo, för att vara spelbar. Lär hamna i tredje invändigt.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 14:45   #54
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Han ska nog över 5 ggr, Jairo, för att vara spelbar. Lär hamna i tredje invändigt.
Ok, väntar tills dess, det lär väl inte dröja länge...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 14:58   #55
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Jocke som favorit är inget att hänga i granen
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 14:58   #56
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Secret Mission får min röst i nästa avdelning.

Kommer att spela emot Löfgren hela dagen idag. Större chans att han kör bort sig än att han lyckas med virrstyrningarna.

3,50?

Förmodligen dagens bästa vinnarspel, spets och slut till över 5 ggr degen.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 14:59   #57
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Mina spikar i dag:

15 Stonewashd Diamant

3 Jairo

9 Hobby de L’iton

Rankar spikvalen i den ordningen.

Mitt försök idag:

V75
Inlämnat: 2019-12-21, 15:51
SharpsBasse Jackpots andelsspel
Halmstad
Lördag 2019-12-21
Start: 16:20
Kostnad: 3 267,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 9 Hobby de L'iton (6, 11)
2: 2, 3, 5, 8, 10, 13 (11, 7)
3: 3 Jairo (2, 6)
4: 1, 2, 4, 7, 8, 10, 11, 12, 13, 14, 15 (5, 3)
5: 1, 2, 4, 5, 6, 8, 10, 11, 12 (7, 9)
6: 15 Stonewashd Diamant (11, 2)
7: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 11, 12 (9, 11)

1x6x1x11x9x1x11 = 6534 rader.
6534 x 1 x 0,50 kr = 3 267,00 kr.
Totalt: 3 267,00 kr.
Min kostnad: 3 267,00 kr x 10/44 = 742,50 kr
Rättningskod: RWB LTC XMR

Lycka till
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 15:00   #58
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Verkar som du gillar Lövgren
Övergår mitt förstånd hur lallarna spelade ner honom till 1,66...?!?! Har folk blivit tokiga? Rökt på? Druckit hemkört?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 15:01   #59
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Övergår mitt förstånd hur lallarna spelade ner honom till 1,66...?!?! Har folk blivit tokiga? Rökt på? Druckit hemkört?
så fint att få 5ggr på SM
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 15:02   #60
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Har folk blivit tokiga? Rökt på? Druckit hemkört?
Svar: Ja. Men detta gäller oavsett fråga.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 15:03   #61
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Staro är ingen speedig sort och är nog lite bättre över längre distanser skulle jag tro även om han har vunnit över medel.. lite Sevilla typ
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 15:05   #62
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

V75
Inlämnat: 2019-12-21, 14:18
Halmstad
Lördag 2019-12-21
Start: 16:20
Kostnad: 360,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 5, 6, 7, 9, 11 (4, 1)
2: 3, 5, 10, 13 (11, 8)
3: 3 Jairo (6, 8)
4: 4, 7, 8, 11, 13, 14 (5, 2)
5: 1, 5 (11, 6)
6: 15 Stonewashd Diamant (2, 1)
7: 4, 9, 11 (6, 3)

5x4x1x6x2x1x3 = 720 rader.
720 x 1 x 0,50 kr = 360,00 kr.
Totalt: 360,00 kr.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 15:10   #63
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V75
Inlämnat: 2019-12-21, 16:10
Halmstad
Lördag 2019-12-21
Start: 16:20
Kostnad: 48,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 3, 4, 5, 6, 7, 9, 11 (2, 10)
2: 10 Aura S.L. (13, 3)
3: 3, 6, 8, 9 (2, 7)
4: 14 Setauket (7, 4)
5: 11 Global Venture (1, 5)
6: 15 Stonewashd Diamant (2, 11)
7: 1, 9, 11 (6, 4)

8x1x4x1x1x1x3 = 96 rader.
96 x 1 x 0,50 kr = 48,00 kr.
Totalt: 48,00 kr.
Rättningskod: RSB JTM SMZ
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 15:19   #64
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Hade tänkt spela reducerat men Speltjänst strular så fick bli matematiskt:
6,9
10
3,6
1,2,3,4,5,7,15
2,5,11,12
15
3,11
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 15:21   #65
 
Reg.datum: jul 2013
Inlägg: 5 646
Sharp$: 3211
Standard

V75
Inlämnat: 2019-12-21, 16:28
V7 - Endast utdelning på 7 rätt
Halmstad
Lördag 2019-12-21
Start: 16:20
Kostnad: 540,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 1, 4, 6, 9, 11 (7, 5)
2: 10 Aura S.L. (13, 3)
3: 2, 3, 6 (9, 8)
4: 1, 4, 7, 8, 11, 14 (13, 10)
5: 1, 2, 4, 5 (11, 6)
6: 15 Stonewashd Diamant (2, 11)
7: 6, 9, 11 (4, 2)

5x1x3x6x4x1x3 = 1080 rader.
1080 x 1 x 0,50 kr = 540,00 kr.
Totalt: 540,00 kr.
Rättningskod: WSB GTD WMV
__________________
Det man lär sina barn lär man sina barnbarn
asgaya3141 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 15:25   #66
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 783
Sharp$: 8907
Standard

Speltjanst hängde sig rejält sista halvtimmen idag och gjorde att vi inte fick in vårt stora reducerade...

Vi krigade verkligen för att föra över allt till jokern men det strulade där oxå tyvärr...

Tråkigt men vi tar nya tag!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 15:28   #67
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Det blev lite överdrivet garderat. Skulle stå mellan 6 och 9 och så blev det.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 15:35   #68
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17436
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Speltjanst hängde sig rejält sista halvtimmen idag och gjorde att vi inte fick in vårt stora reducerade...

Vi krigade verkligen för att föra över allt till jokern men det strulade där oxå tyvärr...

Tråkigt men vi tar nya tag!

Fick bli en egen V5 så det blir lite spänning att följa loppen trots allt
På V5 är de två stora favoriterna inte riktigt lika hårt streckad som på V7 så spikar dom rakt av och hoppas på nån liten skräll i övriga avdelningar.


V5
Inlämnat: 2019-12-21, 16:32
Halmstad
Lördag 2019-12-21
Start: 17:05
Kostnad: 128,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 3 Jairo (6, 9)
2: 4, 7, 8, 9, 10, 11, 14, 15 (13, 1)
3: 1, 2, 5, 11 (6, 10)
4: 15 Stonewashd Diamant (14, 2)
5: 3, 4, 9, 11 (6, 2)

1x8x4x1x4 = 128 rader.
128 x 1 x 1,00 kr = 128,00 kr.
Totalt: 128,00 kr.
Rättningskod: WNM LTL NMQ
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 15:47   #69
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Ytterligare ett tvåhästarslopp som slutar enligt tipsen. Trist. Det ser inte ut att bli några större julpengar idag.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 15:49   #70
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Ytterligare ett tvåhästarslopp som slutar enligt tipsen. Trist. Det ser inte ut att bli några större julpengar idag.
Säg inte det, enorm skrällpotential i avd 4,5,6.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 15:50   #71
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 783
Sharp$: 8907
Standard

Ja TT sitter väldigt bra på det efter att ha börjat helt enligt deras tankar.

De behöver väl iofs ännu en av favoriterna i DD-loppen men i övrigt har de med de flesta nu!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 15:50   #72
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Stiger in på dubbeln Jairo o VD, till 5,76 på svs...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 15:52   #73
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Den var ingen bluff, Aura S.L, för en gångs skull en sistaminutenändring som funkade. Nu vore det ju trevligt om Baron Gift kan sänka Jairo. Blir förvånad om någon annan än dessa två vinner.

Provade lite kringspel också.
Vinnare. Fireman Am, 27 ggr
Platsstrippel/dubblar: Justina, Fireman Am, Önas Nougat

Och blir nog en rak DD 15-11 med men får se vart oddset, känns tveksamt under 10 ggr.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:08   #74
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

JAAAAA!!!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:08   #75
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Jairo var helt under isen.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:08   #76
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Härligt!
Trodde Olle Rols skulle ta det 500 kvar.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:09   #77
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Olle till 4,55 på plats...tack för snacket!...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+8)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:09   #78
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

så fel ute va jag ändå inte gällande Olle även om han inte vann slog han Jairo enkelt
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:10   #79
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Jocke som favorit är inget att hänga i granen
Lallarna spelade ner piassavan till 1,90...!?!?

Hur i all världen såg det loppscenariot ut? ”Spets och slut”?

Folk måste ju vara tokiga!

Tack för kaffet!

Senast redigerad av Stankarn den 2019-12-21 klockan 16:13.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:10   #80
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

V5
Inlämnat: 2019-12-21, 17:05
Halmstad
Lördag 2019-12-21
Start: 17:05
Kostnad: 8,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Baron Gift (3, 9)
2: 14 Setauket (7, 8)
3: 11 Global Venture (5, 1)
4: 15 Stonewashd Diamant (14, 2)
5: 1, 2, 3, 4, 6, 9, 11, 12 (5, 7)

1x1x1x1x8 = 8 rader.
8 x 1 x 1,00 kr = 8,00 kr.
Totalt: 8,00 kr.
Rättningskod: WPL JTD XGZ

Mitt lilla bidrag till potten
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:12   #81
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Stiger in rejält på VD till 2,61 på svs, högre får jag garanterat inte....
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:13   #82
 
Reg.datum: feb 2019
Inlägg: 836
Sharp$: 1028
Standard

Måste bara säga - snyggt transerror, vilken start

V75
Inlämnat: 2019-12-21, 16:11
Siamand Ghaderiazars andelsspel
Halmstad
Lördag 2019-12-21
Start: 16:20
Kostnad: 630,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Roofparty (9, 7)
2: 10 Aura S.L. (13, 5)
3: 6 Baron Gift (3, 9)
4: 4, 7, 8, 11, 13, 14 (3, 1)
5: 1, 2, 4, 5, 11 (8, 12)
6: 2, 3, 5, 8, 11, 14, 15 (1, 4)
7: 1, 3, 4, 6, 9, 11 (2, 12)

1x1x1x6x5x7x6 = 1260 rader.
1260 x 1 x 0,50 kr = 630,00 kr.
Totalt: 630,00 kr.
Min kostnad: 630,00 kr x 1/6 = 105,00 kr
Rättningskod: RSF CTJ XMX
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Gotland (+7)
Ochs5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:14   #83
 
Reg.datum: feb 2019
Inlägg: 836
Sharp$: 1028
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ochs5 Visa inlägg
Måste bara säga - snyggt transerror, vilken start

V75
Inlämnat: 2019-12-21, 16:11
Siamand Ghaderiazars andelsspel
Halmstad
Lördag 2019-12-21
Start: 16:20
Kostnad: 630,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Roofparty (9, 7)
2: 10 Aura S.L. (13, 5)
3: 6 Baron Gift (3, 9)
4: 4, 7, 8, 11, 13, 14 (3, 1)
5: 1, 2, 4, 5, 11 (8, 12)
6: 2, 3, 5, 8, 11, 14, 15 (1, 4)
7: 1, 3, 4, 6, 9, 11 (2, 12)

1x1x1x6x5x7x6 = 1260 rader.
1260 x 1 x 0,50 kr = 630,00 kr.
Totalt: 630,00 kr.
Min kostnad: 630,00 kr x 1/6 = 105,00 kr
Rättningskod: RSF CTJ XMX
Ack nej såg ju fel trodde de va 9an i första haha, kan man inte ta bort här?
Ochs5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:15   #84
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ochs5 Visa inlägg
Måste bara säga - snyggt transerror, vilken start

V75
Inlämnat: 2019-12-21, 16:11
Siamand Ghaderiazars andelsspel
Halmstad
Lördag 2019-12-21
Start: 16:20
Kostnad: 630,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Roofparty (9, 7)
2: 10 Aura S.L. (13, 5)
3: 6 Baron Gift (3, 9)
4: 4, 7, 8, 11, 13, 14 (3, 1)
5: 1, 2, 4, 5, 11 (8, 12)
6: 2, 3, 5, 8, 11, 14, 15 (1, 4)
7: 1, 3, 4, 6, 9, 11 (2, 12)

1x1x1x6x5x7x6 = 1260 rader.
1260 x 1 x 0,50 kr = 630,00 kr.
Totalt: 630,00 kr.
Min kostnad: 630,00 kr x 1/6 = 105,00 kr
Rättningskod: RSF CTJ XMX
Två rätt efter tre avdelningar?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:15   #85
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Den som ligger fint på det är Trance_error

6,9,11
10
6
kommer inte ihåg resten men det ser ju lovande ut med lite kantbollar sen.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:16   #86
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Två rätt efter tre avdelningar?
Va? måste ha ändrat systemet
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:16   #87
 
Reg.datum: feb 2019
Inlägg: 836
Sharp$: 1028
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stankarn Visa inlägg
Två rätt efter tre avdelningar?
Haha ja sorry många kuponger att hålla reda på trodde han spikat 9an med i 1a
Ochs5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:17   #88
 
Reg.datum: feb 2019
Inlägg: 836
Sharp$: 1028
Standard

Men måste fråga, kan man ta bort ett inlägg eller citat eller det ligger fast?
Ochs5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:19   #89
 
Reg.datum: jan 2019
Inlägg: 240
Sharp$: 1244
Standard

spike aldrig clown Joakim Lövgren.
travbonus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:19   #90
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Justina 9,90 på plats på svs, tror inte det finns kvar länge...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:19   #91
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Det är ju den här typen av uttalanden som får en att placera Jens i pellejönslådan:

3 Jairo tävlar mot sig själv. En normalprestation räcker till överlägsen seger i detta sällskap.”

Saknar ord, faktiskt....
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:20   #92
 
trance_errors avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Ort: Stockholm
Inlägg: 6 298
Sharp$: 1111
Standard

kunde inte sälja alla andelar så tog bort 9 i första.
synd då vi hade suttit fint på det nu.

V75
Inlämnat: 2019-12-21, 16:11
Halmstad
Lördag 2019-12-21
Start: 16:20
Kostnad: 630,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 6 Roofparty (9, 7)
2: 10 Aura S.L. (13, 5)
3: 6 Baron Gift (3, 9)
4: 4, 7, 8, 11, 13, 14 (3, 1)
5: 1, 2, 4, 5, 11 (8, 12)
6: 2, 3, 5, 8, 11, 14, 15 (1, 4)
7: 1, 3, 4, 6, 9, 11 (2, 12)

1x1x1x6x5x7x6 = 1260 rader.
1260 x 1 x 0,50 kr = 630,00 kr.
Totalt: 630,00 kr.
Min kostnad: 630,00 kr x 1/6 = 105,00 kr
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Ochs5 (+5)

Senast redigerad av trance_error den 2019-12-21 klockan 16:24.
trance_error är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:21   #93
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av trance_error Visa inlägg
kunde inte sälja alla andelar så tog bort 9 i första.
synd då vi hade suttit fint på det nu.
Fan vad surt ... kollade på ditt system och ville köpa men har lite dåligt med deg du vet innan pengarna kommer..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
trance_error (+5)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:22   #94
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Uppåt i intervjun nyss, maxodds atg 4,41 och runt 5ggr hos övriga...gäller alltså Justina 9,90 plats svs...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:22   #95
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Skulle inte förvåna mig om Peter vinner med sin treåring i nästa och så blir det lite mer slantar till superjackpoten.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:25   #96
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ochs5 Visa inlägg
Men måste fråga, kan man ta bort ett inlägg eller citat eller det ligger fast?
Du kan ju redigera bort kommentaren själv
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:25   #97
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Hyfsat drag på den i sista stund, jag fick 8,80 på plats för en liten stund sedan.

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Uppåt i intervjun nyss, maxodds atg 4,41 och runt 5ggr hos övriga...gäller alltså Justina 9,90 plats svs...
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:26   #98
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 783
Sharp$: 8907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Uppåt i intervjun nyss, maxodds atg 4,41 och runt 5ggr hos övriga...gäller alltså Justina 9,90 plats svs...
5,90 nu
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:27   #99
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Man får hoppas på en liten stänkare nu då, V5 värd en hundring efter att spiken i första satt:

2,4,7,8,10,11,13,14,15 - tack!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:29   #100
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Nr 7 lär inte missa ledningen...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:30   #101
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
5,90 nu
Är väl där den kanske ska ligga...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:34   #102
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Det slår aldrig fel när man garderar på.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:34   #103
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

o fy f... vilken sur tråkig omgång
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:35   #104
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Sådärja...en gammal hederlig lördag...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Frasse77 (+10)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:37   #105
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Nudå, Ulf Ohlsson!
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:37   #106
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

att v75 är det klart sämsta streckspelet idag står jag fast vid.. såg fram emot v75 men nu håller jag v86 som ett mycket roligare streckspel
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:37   #107
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Trist vinnare men var väl samtidigt skönt när inget av garderingsstrecken var i närheten av seger.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:39   #108
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Vet att jag är lite dum(?) mot er andra, men det här funkar helt enkelt...skulle dock ha garderat om jag gjort v75, men spelformerna är ju helt olika...och ingen kan komma och säga att det är en efterhandare...

Senast redigerad av mikaels den 2019-12-21 klockan 16:42.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:43   #109
 
Reg.datum: feb 2019
Inlägg: 836
Sharp$: 1028
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Du kan ju redigera bort kommentaren själv
Ahhh ok tackar
Ochs5 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:44   #110
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Deep Sea, vinner nu! Toppform, bra läge, grym kuskförstärkning - SPEL!!!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+10)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:49   #111
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Deep Sea, vinner nu! Toppform, bra läge, grym kuskförstärkning - SPEL!!!
Har sneglat på den, så tar 4,75 plats på svs...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:54   #112
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Deep Sea, vinner nu! Toppform, bra läge, grym kuskförstärkning - SPEL!!!
Tack för den platsen!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:57   #113
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Tack för den platsen!

Var riktigt bra - vinnaren fick bestämma och min kuse travade dåligt runt hela sista kurvan. Jaja, nästagångare om denne ser bra ut i värmning och provstart. Varsegod, mikaels!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 16:57   #114
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

André Eklundh? Vad har hänt med honom? Han som aldrig fått fart på en enda häst från start - han som sågs som Lövgrens arvtagare bara för några månader sedan...?

Otroligt.

Bara att gratulera, så länge det varar. Snart är han tillbaka på nivå Claes Sjöström och de andra.
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:01   #115
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Har sneglat på den, så tar 4,75 plats på svs...
Hehe, nu har jag inte tillräckligt med Sharps...var visst någon annan som hade samma problem, trots inloggad...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:03   #116
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Skönt att värdet ökar med 48 kr om Diamanten vinner nästa...
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:05   #117
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Efter Secret Mission och Baron Gift så är det full pott på 3 eller 4 i sista avdelningen. Hoppas mest på Bengt A Nilsson men som kusk har han egentligen ingenting på streckspelen att göra. Så troligast är Uhrberg, drygt 8 ggr degen.

Tvilling?

3 mot 4,5,6,12 - 250kr komben. Står över bakspårsfavoriterna...
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:06   #118
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Ipomea ger 6ggr på plats på bet365...det tycker jag man kan prova...https://www.atg.se/V75/tips/191221-fem-tippar-v75...;)...

Senast redigerad av mikaels den 2019-12-21 klockan 17:08.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:06   #119
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Kör en rak DD modell större, 15-11
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:09   #120
Banned
 
Reg.datum: apr 2015
Inlägg: 7 176
Sharp$: 5213
Standard

Ambon Degato, med blynäven i sulkyn?

Det får bli dagens stänkare ”de lux”!

En tvilllng mot 2,14,15 samt dickpickaren, kan det vara nåt?
Stankarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:09   #121
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Evoque ett rysarbud - bra platsspel, får smyga med Uffe, bra form och smygläge. Gynnad om tempo!
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:11   #122
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Kör en rak DD 15-9.
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:17   #123
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Går totalt mot mina principer och spelar Bo C till 3,75 på Unibet...inget jätteöverodds, men det kan vara så att den bara är bäst...vi får si...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:19   #124
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Spelare har kort minne - Demolition Man F. stod i 1.55 ggr sist men galopperade. Nu i 10 ggr fläsket - taget, alla dagar i veckan...
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:21   #125
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Spelare har kort minne - Demolition Man F. stod i 1.55 ggr sist men galopperade. Nu i 10 ggr fläsket - taget, alla dagar i veckan...
Nu har du och Stänkarn nallat på samma t-röd tror jag, allt under 20ggr på Bengan på V7 är för lågt.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:24   #126
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17436
Standard

Det var ingen stallkörning från Sjunnesson där, han var inte noga med att släppa ner Peter U i dödens trots att han körde Peters häst i loppet...

Nu såg dock Stonewashed Diamant riktigt seg ut tidigt.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:25   #127
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Det var ingen stallkörning från Sjunnesson där, han var inte noga med att släppa ner Peter U i dödens trots att han körde Peters häst i loppet...

Nu såg dock Stonewashed Diamant riktigt seg ut tidigt.
Nej man undrar lite om Sjunne får några mer styrningar från stallet efter det där...
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:25   #128
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Ipomea ger 6ggr på plats på bet365...det tycker jag man kan prova...https://www.atg.se/V75/tips/191221-fem-tippar-v75...;)...
Såg ju stenklar ut, men känns skönt med att det bara blev plats......
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:26   #129
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Tycker att Stonewashed D borde vinna ... vad möter den? Den roliga skrällen är 1 Dancin in the Rain och skulle kunna leda loppet hela vägen och Stefan Persson (har lite svårt för kusken dock) verkar ju ha vaknat till och med en färsk vinst från igår och stort förtroende han hade på flera ekipage. Nu är det hemmabana oxå dessutom.
Ett litet vinnarspel blev det
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:26   #130
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Tvivlar på att Sjunnesson kör åt PU det närmaste igen..
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:28   #131
 
Reg.datum: jan 2016
Inlägg: 475
Sharp$: 3461
Standard

Sjunnesson lär inte få köra fler av peters hästar
virre82 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:30   #132
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Tvivlar på att Sjunnesson kör åt PU det närmaste igen..
Peter va nog väl medveten angående detta... Jörgen skulle aldrig köra så utan att Peter vet detta... mygelsport
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:32   #133
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 907
Sharp$: 38044
Standard

Jag tror inte alls att Peter är missnöjd med Jörgens styrning, snarare med att hans egen uppsittning inte var riktigt kurant för dagen. Det är inget mygel, utan de kör åt olika hästägare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:35   #134
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Ja det stämmer nog... olika hästägare låter förnuftigt.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:36   #135
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

lite så här v75 kan se ut.. 1-2a handare hela vägen till DD sen händer det grejer. Går all in nu på Gideon H R
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:44   #136
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Bosse galopperar, men det får man ta...ännu en fantastisk lördag med mitt aningen "udda sätt" att spela...blev 15k plus och det är ju mycket bra...grejen är att sen jag börjat rakt av med denna filosofi, så har det varit mera regel än undantag med dessa vinster...och lejonparten är "spel mot kollektivet", dvs överodds på "överstreckade"...

Senast redigerad av mikaels den 2019-12-21 klockan 17:49.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:45   #137
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

TVILLING
Inlämnat: 2019-12-21, 18:42
Halmstad Lopp 11
Lördag 2019-12-21
Start: 18:42
Kostnad: 20,00 kr
Vadet gäller startnummer

Hästar
1, 2, 6, 11
Utgångshästar
5 Önas Nougat

4 x 5,00 kr = 20,00 kr.
Totalt: 20,00 kr.
Rättningskod: XNB JTG PJQ

450 kr tillbaka
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:46   #138
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Peter va nog väl medveten angående detta... Jörgen skulle aldrig köra så utan att Peter vet detta... mygelsport
Den gången de INTE kör stall väljer du att kalla det mygelsport?
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:49   #139
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Den gången de INTE kör stall väljer du att kalla det mygelsport?
menade att dom va medvetna om detta båda i omklädningsrummet typ...
stekel hur går det med liret för övrigt då
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:52   #140
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Fantastiskt trist avslutning på V75 med galopp för Bo C och Stonewashd under isen. Blev en liten slant in på vinnaren i sista men ändå trist när dagen summeras. Och visst blev det oväntat bra betalt på V75?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 17:54   #141
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Fantastiskt trist avslutning på V75 med galopp för Bo C och Stonewashd under isen. Blev en liten slant in på vinnaren i sista men ändå trist när dagen summeras. Och visst blev det oväntat bra betalt på V75?
Bra pengar och man skulle gått kort i början och målat på i dd

lätt i efterhand såklart..
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 18:06   #142
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Skulle bränt V75 i sista, gjorde en skiss med 2*1*2*U(PU)Alla*5* U(PU)alla*6...sket i det och lirade vinnarspel hos bolagen(som vanligt)...hade bränt ÖN på sex i sista(andrareserv)...hade iofs inte varit något gräm, gör utkast till system "då och då", men nästan alla hamnar i papperskorgen...Juldagen är jag ledig på Umåker(första gången sen Adam var länsman) och då tror jag inte att systemet hamnar i den vanliga korgen, ni vet varför...annars lär ni få reda på det när surret börjar inför Winterburst...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 18:07   #143
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Ja så är det, hade ju första fem loppen rankade på 8 rader. Men samtidigt var Stonewash spik hela tiden och såväl Hobby som Baron G åkte med i sista momangen.

Blir kanske en liten lapp kvällen innan julafton för att ha något att göra. Men sen får det bli paus fram till nyårsafton.

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Bra pengar och man skulle gått kort i början och målat på i dd

lätt i efterhand såklart..
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+2)
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 18:41   #144
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Nick Borgen är från Jämtland(där jag nu bor, fast egentligen är jag ju stolt Tornedaling)…https://www.youtube.com/watch?v=iqO8WD5KPEM...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 18:46   #145
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17436
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Nick Borgen är från Jämtland(där jag nu bor, fast egentligen är jag ju stolt Tornedaling)…https://www.youtube.com/watch?v=iqO8WD5KPEM...
Va vad säger du? Alltid trott han är norsk från grunden?

Såg han faktiskt live för ca 10 år sedan i min lilla by på 700 invånare när han spelade i bygdegården
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+99)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 18:52   #146
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

https://sv.wikipedia.org/wiki/Nick_Borgen ber om ursäkt, för min egen del så har jag fått den helt felaktiga informationen...givetvis är han norrman....Tur att du har koll, Viking!...
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
viking90 (+10)

Senast redigerad av mikaels den 2019-12-21 klockan 18:55.
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 18:53   #147
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 783
Sharp$: 8907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Skulle bränt V75 i sista, gjorde en skiss med 2*1*2*U(PU)Alla*5* U(PU)alla*6...sket i det och lirade vinnarspel hos bolagen(som vanligt)...hade bränt ÖN på sex i sista(andrareserv)...hade iofs inte varit något gräm, gör utkast till system "då och då", men nästan alla hamnar i papperskorgen...Juldagen är jag ledig på Umåker(första gången sen Adam var länsman) och då tror jag inte att systemet hamnar i den vanliga korgen, ni vet varför...annars lär ni få reda på det när surret börjar inför Winterburst...
Är du LEDIG när det tävlas på Umåker?!?

Wow, då nästan MÅSTE du lägga ett lir.

SO har ju tagit ledigt från norrlandstravet då han rest till fjollträsk så du får gärna ta taktpinnen den dagen!

Vad säger du? Sugen??

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 18:56   #148
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17436
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
https://sv.wikipedia.org/wiki/Nick_Borgen ber om ursäkt, för min egen del så har jag fått den helt felaktiga informationen...givetvis är han norrman....Tur att du har koll, Viking!...
Inget att be om ursäkt för, även solen har sina fläckar
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 19:03   #149
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 104
Sharp$: 6263
Standard

Haha, insåg ju precis att jag fick två femmor på systemet.. Inte mkt att skryta över men roligt hur besvikelsen över missarna på slutet tog över helt
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 19:40   #150
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Är du LEDIG när det tävlas på Umåker?!?

Wow, då nästan MÅSTE du lägga ett lir.

SO har ju tagit ledigt från norrlandstravet då han rest till fjollträsk så du får gärna ta taktpinnen den dagen!

Vad säger du? Sugen??

Får fundera på det...spiken isåfall lär bli en lågprocentare som kanske inte lämpar sig på ett sånt här forum...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-21, 19:41   #151
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
...ändå trist när dagen summeras. Och visst blev det oväntat bra betalt på V75?
Det kunde blivit än mer. Det teoretiska värdet var nästa exakt 48000:-

F.ö. så drog Lotta på Tillsammans med Sharps på Västertorp in 6 rätt.
Och Gubbarna slagna med många längder, kul.
Extra roligt skulle det var om fler Damer tar plats i uppställningen.
Det borde vara vägen till succé, dom är egentligen bäst på allt.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+6), Gotland (+6), lenninen (+7), HuBBaBuBBa (+6), abstruse (+1)
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-22, 05:41   #152
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Travfolket har inte lärt sig raketspel fast det var ögat som gällde igår Thomas.Ö

DD1:1.Dancing In The Rain
DD2:2,3,4,5,6,9,11

100kr x7 komber= 700KR

DD1:1.2.7.8.11.14.15
DD2:5.Önas Nougat

100kr x7 komber=700KR

Ögat är orsaken till det dåliga oddset då man såg singelspel på Twitter igår på 1-5 av många travtokar.


Men som sagt var är raket spelarna? rakets spel
1-5 261,03 Raket 486 gånger 23.46x20.72=486.09
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-22, 05:43   #153
 
Reg.datum: jul 2011
Inlägg: 2 549
Sharp$: 5341
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Spiken64 Visa inlägg
Travfolket har inte lärt sig raketspel fast det var ögat som gällde igår Thomas.Ö

DD1:1.Dancing In The Rain
DD2:2,3,4,5,6,9,11

100kr x7 komber= 700KR

DD1:1.2.7.8.11.14.15
DD2:5.Önas Nougat

100kr x7 komber=700KR

Ögat är orsaken till det dåliga oddset då man såg singelspel på Twitter igår på 1-5 av många travtokar.


Men som sagt var är raket spelarna? rakets spel
1-5 261,03 Raket 486 gånger 23.46x20.72=486.09
Såg många stora vinster på DD igår på Twitter rak dd å många lirare kan tacka ögat för bra tips.
__________________
Som ofta bäst när det gäller.
Spiken64 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-22, 12:09   #154
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 783
Sharp$: 8907
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
F.ö. så drog Lotta på Tillsammans med Sharps på Västertorp in 6 rätt.
Och Gubbarna slagna med många längder, kul.
Ja jag fick inte ett rätt igår. Å andra sidan spelade jag ju inte...

Men hatten av för Lotta som ofta är där och hugger.
Hon är en duktig och påläst tipster och snart sitter sjuan som en käftsmäll!

Men kom ihåg att trav är trav och trav är svårt!

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Extra roligt skulle det var om fler Damer tar plats i uppställningen.
Det borde vara vägen till succé, dom är egentligen bäst på allt.

Mvh Uffe
Här håller jag med dig fullt ut för en gångs skull! Hatten av för dig!

God Jul Grant! Du kanske ska ge folket här på Sharps en julklapp i form av att gästtippa någon gång under 2020? Kanske rent av under avslutningen av 2019?

Vad säger du spelare? Sugen?

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-22, 17:50   #155
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
God Jul Grant! Du kanske ska ge folket här på Sharps en julklapp i form av att gästtippa någon gång under 2020? Kanske rent av under avslutningen av 2019?
Vad säger du spelare? Sugen?
Jag gör gärna en Västertorpare, 100 andelar x 10:- & 0% i avgift.
Systemet är klart 14:00 på lördag.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-22, 18:13   #156
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Jag gör gärna en Västertorpare, 100 andelar x 10:- & 0% i avgift.
Systemet är klart 14:00 på lördag.

Mvh Uffe
Vad kul, den där raden ska bli intressant att se! Det är tak på 50st andelar per system på tillsammans-sidan dock så du får ta och köra 50*20kr i såna fall.
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2019-12-22, 18:31   #157
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

50 x 20:- blir bra. Men systemet blir inte speciellt spännande.

5x5x5x4x4x1x1=2000 och relativt förväntat.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td