Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-03, 20:02   #16
 
Staketkuskens avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 1 329
Sharp$: 2935
Standard

I morgon startar 85 hästar på V75. Hur många tror ni kommer se fina ut och ska ”passas” enligt tv-folket utan kritisk blick? Ö/U 84,5?
Staketkusken är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-03, 20:18   #17
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 2 100
Sharp$: 6152
Standard

Lurig men rolig omgång spelmässigt tycker jag, kommer att gå för stora pengar då jag tycker det är många lopp där det är konstigt spelat. Tankar i nuläget:

1: Kan vara rätt att helgardera men för mindre spelplånböcker som min så hoppas jag komma långt med Emmylou från spets och Örjan bakom skrälldraget Donatella Center.

2: Volare Gar märkligt stor favorit. Slog iofs bra hästar senast men fick det verkligen kört i halsen. Hector Boko kan vara hur bra som helst och Vagabond Bi är helt ostreckad. Vill även ha med spetshästen som jag tror är It´s Time eller möjligen Betting Rebel.

3: Begriper inte alls hur Disco Volante kan skrikas ut som klar på flera ställen, inkl. spik av Stekel som jag har all respekt för. Jag begriper bara inte hur Disco ska vinna för jag tror inte den vinner från dödens på den av EdV eller SaJ som sitter där. För mig är Jairo förstastreck den här gången då det luktar tempo. Tycker också gamlingen Shogun är lite intressant från bästa spåret och med Örjan.

4: Här vinner ju Aura S.L med hela upploppet om den är felfri. Men rensar så fint bakom att jag nog nöjer mig med ensam A-häst. Springspåren intressantast bakom liksom Ivana Boko som var mkt bra senast.

5: Här förvånar det mig att Önas Nougat inte är större favorit efter intrycket senast. Tror den bombar till spets och blir svårslagen sen. Mest intressant bakom är ständiga nästagångaren Velasques Gar där Kevin aviserar ev. offensivt upplägg. Demolition Man är ju alltid spelvärd till så låg procent och Eldorado Mearas skriks det om på flera ställen, t.ex. i Vass eller Kass och som spik i Aftonbladet.

6: Ännu ett öppet lopp där de flesta kan vinna. Gillar ej PU från bakspår och tror eg. mer på hans nr 11 med Henriette. Men i nuläget är jag inne på att spika Sweetman som äntligen fått ett vettigt spår.

7: Tycker fyra hästar höjer sig här och i första hand borde det stå mellan Harran och Martin. Litar dock inte på Harran/Conrad och den kan få svar från början. Det gynnar Martin men också Wild Love som är bortglömd efter svagare insats senast. Och Staro Leonardo har ju kanonform och alltid med där framme.
tvablaa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-03, 20:19   #18
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 847
Sharp$: 13255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
Galopp i sista sväng även senast i mellandagarna också. Något fel med Harran Boko just nu?
Nja hästen är ju alltid ganska nervig och jag tror motståndarna är medvetna om detta och försöker nog stressa bort Harran. Men kommer han lätt till spets är det en trolig vinnare.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Staketkusken (+1)
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-03, 20:22   #19
 
Reg.datum: apr 2011
Inlägg: 3 318
Sharp$: 6225
Standard

Inte v75 , men varför i sista v64an galopperar 2an först utv. Så galopperar han på upploppet och styr ut och stör utv. Samt släpper fram rygg ledaren.

, 100k i böter .

Kostade mig v6an x 5 endast v6.



Ska man inte bara galoppera rakt fram. Gav gode jävla fördel åt rygg ledaren..........

Senast redigerad av Gotland den 2020-01-03 klockan 22:11. Anledning: Onödigt språkbruk!!
shjuve9le är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-03, 20:30   #20
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 847
Sharp$: 13255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Stekel Visa inlägg
Nja han har ju varit sådär hela livet ungefär, hoppar emellanåt och gärna i slutet av loppen.
Så är det. Jag tror på Martin som kan få loppet kört i halsen

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-01-03 klockan 20:47.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-03, 20:33   #21
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 847
Sharp$: 13255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av shjuve9le Visa inlägg
Inte v75 , men varför i sista v64an galopperar 2an först utv. Så galopperar han på upploppet och styr ut och stör utv. Samt släpper fram rygg ledaren.

, 100k i böter .

Kostade mig v6an x 5 endast v6.



Ska man inte bara galoppera rakt fram. Gav gode jävla fördel åt rygg ledaren..........
Såpass !
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-03, 20:40   #22
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 847
Sharp$: 13255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Staketkusken Visa inlägg
I morgon startar 85 hästar på V75. Hur många tror ni kommer se fina ut och ska ”passas” enligt tv-folket utan kritisk blick? Ö/U 84,5?
Tja ”tv folket ” måste ju få ha sin åsikt, styrd eller inte. Men kritiska blicken är väl upp till dig att värdera.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-03, 21:23   #23
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 847
Sharp$: 13255
Standard

Vad tror ni om denna raden till V75 Jägers imorgon.

V75 1) 3-5-6-7-8-9
V75 2) 2
V75 3) 4-5-7-8-10
V75 4) 11
V75 5) 2-3-6-7-11-12
V75 6) 8-9
V75 7) 1-2-3-10

Kanske lite feg och favorit betonad ?

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-01-03 klockan 21:30.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-03, 21:28   #24
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

Jag har i tre år redovisat mitt bolagssystem här med bakgrund och skäl till spikar och streck. För några veckor sedan tröttnade jag på att en Super Moderator nedlåtande ständigt mobbade mina system för att de var favoritbetonade. På senare tid har "hen" inte (för)stört detta forum, varför jag återkommer efter min timeout.

Inför morgondagens V75 har jag gått igenom några betaltjänster, studerat lopparkivet och gått igenom varje avdelning med den travkommentator jag anser vara kunnigast och bäst.

V75-1
Förstår inte varför 9 Seven Karats streckas till 15 %. Detta lilla oansenliga sto har inte visat något i sina starter i Norge. Träningsrapporterna hos Untersteiner är inte uppåt. 3 tar ledningen. Min vinnare är favoriten 5. Kommer att strecka 3,5,7 och 8.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Torstens (+5), HP (+5), SakanAA (+5), asgaya3141 (+5), jomtien (+10), Ponken (+5), Bluesmith66 (+5)
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-03, 21:39   #25
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-2

Detta är en svårlöst avdelning. Självklart streckas favoriten 2 först. Men sprinterloppet öppnas av en mängd snabbstartare från startfållan. Det öppnar för en vinnare från bakspår. Jag kommer att strecka 1,2,8,9 och 10.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-03, 21:45   #26
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-3

Här finns en rad snabbstartare. 5 tar nog ledningen och släpper till 7. Detta är hans favoritdistans och han skall slås från ledningen. 8 är loppets favorit. 10 har bäst kapacitet och vinner om han är på rätt humör. övriga behöver inte streckas enligt min mening.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-03, 21:49   #27
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 847
Sharp$: 13255
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tvablaa Visa inlägg
Lurig men rolig omgång spelmässigt tycker jag, kommer att gå för stora pengar då jag tycker det är många lopp där det är konstigt spelat. Tankar i nuläget:

1: Kan vara rätt att helgardera men för mindre spelplånböcker som min så hoppas jag komma långt med Emmylou från spets och Örjan bakom skrälldraget Donatella Center.

2: Volare Gar märkligt stor favorit. Slog iofs bra hästar senast men fick det verkligen kört i halsen. Hector Boko kan vara hur bra som helst och Vagabond Bi är helt ostreckad. Vill även ha med spetshästen som jag tror är It´s Time eller möjligen Betting Rebel.

3: Begriper inte alls hur Disco Volante kan skrikas ut som klar på flera ställen, inkl. spik av Stekel som jag har all respekt för. Jag begriper bara inte hur Disco ska vinna för jag tror inte den vinner från dödens på den av EdV eller SaJ som sitter där. För mig är Jairo förstastreck den här gången då det luktar tempo. Tycker också gamlingen Shogun är lite intressant från bästa spåret och med Örjan.

4: Här vinner ju Aura S.L med hela upploppet om den är felfri. Men rensar så fint bakom att jag nog nöjer mig med ensam A-häst. Springspåren intressantast bakom liksom Ivana Boko som var mkt bra senast.

5: Här förvånar det mig att Önas Nougat inte är större favorit efter intrycket senast. Tror den bombar till spets och blir svårslagen sen. Mest intressant bakom är ständiga nästagångaren Velasques Gar där Kevin aviserar ev. offensivt upplägg. Demolition Man är ju alltid spelvärd till så låg procent och Eldorado Mearas skriks det om på flera ställen, t.ex. i Vass eller Kass och som spik i Aftonbladet.

6: Ännu ett öppet lopp där de flesta kan vinna. Gillar ej PU från bakspår och tror eg. mer på hans nr 11 med Henriette. Men i nuläget är jag inne på att spika Sweetman som äntligen fått ett vettigt spår.

7: Tycker fyra hästar höjer sig här och i första hand borde det stå mellan Harran och Martin. Litar dock inte på Harran/Conrad och den kan få svar från början. Det gynnar Martin men också Wild Love som är bortglömd efter svagare insats senast. Och Staro Leonardo har ju kanonform och alltid med där framme.
Hm Önas Nougat är inte tidig på min kupong. Typisk spetshäst och får nog en tuff resa i spåren.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-03, 21:51   #28
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-4

Om 11 går felfritt vinner hon plättlätt. Därför spikas hon på mitt system.
För dom som garderar streckas 12,14,9,7 och 6.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-03, 22:03   #29
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-5

Det här blir ett roligt lopp. Jag tror inte, att någon av favoriterna 7 eller 11 vinner. Mina förstahästar är 10 och 12. Strecken blir på 2,3,7,10,11 och 12.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-03, 22:09   #30
 
Reg.datum: sep 2013
Inlägg: 9 089
Sharp$: 21445
Standard

V75-6

Här får ni en rejäl skräll. 12 First One In vinner med Sören Boel just nu streckad till under 5 %. Favoriten 9 strecvkas också på mitt system.
mackpeter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td