Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-15, 19:29   #1
 
Reg.datum: mar 2019
Inlägg: 3
Sharp$: 22
Standard

Överodds


Jag gillar att spela DD men är inte direkt någon stjärna. Men har ett stort intresse. Kan någon berätta för mig om det här med överodds: skall jag leta överodds på de e
nskilda hästarna i de 2 loppen eller skall jag leta efter överodds i DD-odsset?
skruven1 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-15, 21:31   #2
 
Reg.datum: jun 2011
Inlägg: 4 672
Sharp$: 2385
Standard

Om du spelar DD så är det DD-oddset du ska jämföra med din bedömning av sannolikheten att båda dessa hästar ska vinna.

Hur hästarna är spelade på andra spelformer kan dock ge en indikation på om du rätt eller fel ute. Men det är inte lätt att veta för vilken spelform som övriga spelare har bedömt chanserna bäst.
__________________
Spelälskande gringubbe som hellre klagar en gång för mycket än gång för lite!
Strappa71 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-15, 22:56   #3
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 92
Sharp$: 2411
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av skruven1 Visa inlägg
Jag gillar att spela DD men är inte direkt någon stjärna. Men har ett stort intresse. Kan någon berätta för mig om det här med överodds: skall jag leta överodds på de e
nskilda hästarna i de 2 loppen eller skall jag leta efter överodds i DD-odsset?
Eller att oddset på vinnarspelet är DD1 2 ggr DD2 2 ggr och säg att du då får 6ggr på DD¨n då har du ett överodds jämfört ned vinnarspelet.
abatho är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td