Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-21, 13:11   #31
 
Reg.datum: jun 2014
Inlägg: 6 634
Sharp$: 22753
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av V75fahlle Visa inlägg
Ja, lite märklig omgång med bara hemmasegrar.
Angående 1an i sista så lät det ju väldigt uppåt i intervjun på förhand iaf.
Men de andra måste nog varit rätt dåliga ändå för att 1an ska kunna vinna trots den resan.

Kylin Blom: ”Läget kan ställa till det”
- 1 Solitary Champ (V4-4) var riktigt bra senast när han avgjorde efter ett lopp utvändigt ledaren. Han känns fin efteråt och blir bättre och bättre. Han är ganska snabb från start, men han kan varava upp sig och bli lite pigg och då går det inte att ladda med honom. Löser det sig så måste det vara en bra chans, hästen är riktigt på tårna, säger Oskar Kylin Blom.

Satt frenetiskt instängd, backar sig ut, bättre sagt trycker sig ut, blir inte diskad, så klart, och spurtar ner de lätt, trots att det gått jättesakta och ledaren borde hållt undan. Men det är som du säger, de andra var kassa, tyvärr.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
V75fahlle (+1)
Dahle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-21, 13:51   #32
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Lunch V4 är tillbaka i Sverige igen, Gävletravet gäller idag!'

Kul omgång tycker jag, efter att ha kikat på den lite snabbt här så kommern en del tankar om loppen:

Avd 1:
2 4 6 7

Här är 2an klar favorit, bara för att den var förbättrad i senaste starten. Men man kan inte garantera den presterar lika bra nästa start igen, det brukar jag vilja se 2-3 starter i följd innan jag köper en sån häst som klar favorit.
Jag garderar med 4 (perfekt smygläge som den hästen behöver), 6 (borde vara favorit?) och 7 (1a längst ner i raden, behöver prestera idag, comeback sist, gick ok, säkert mycket bättre nu, kan skrälla till låg procent här , se upp!)


Avd 2:
11 7 1 2

Kallblodslopp (vilket jag ogillar då de kan galoppera när som helst särskilt i låg klass och man alltid kan bränna de här loppen trots 4-6 streck känns det som...)
Här rankar jag nr 11 först som kan komma iväg bra från springspår på tillägg, särskilt då det är 2 strukna innanför, gott om plats att vända upp på, bör sitta bland de 4 första direkt och då har den bra chans!
1an med Uffe är given, 7 var stark senast vid vinsten och har vunnit 2 av 4 på gävletravet. 2an är jämn, galopperar en del men kan sitta vid bra löpning.

Bakom där kan väl även 4,11,12 vinna men tycker det blir för dyrt med dem också, så chansar bort dessa troligen.


Avd 3:
Alla

Kul då de 2 mest streckade blivit strukna ! NU får framförallt 1 men även 11 alla dem strecken.
Jämnt lopp och då är det guldläge att heltäcka här och jobba in skrällen! 11 verkar formlös och 1an är otroligt ojämn och behöver smyglopp som sist för att vinna, så bara gardera på vad som går här, alternativt spika ngn annan än dessa två om ni har ngn bra vinnare.
Ska jag ranka loppet blir det 5 6 2 12 i första hand...


Avd 4:
1 4

Årets säkraste lås? 1 och 4 kan vinna, resten nej. Till och med om de kör mot varandra i 500 m har jag svårt att se ngn annan vinna... ska vara om båda galopperar då, men gör dem det så får jag bränna helt enkelt.'
Låst och klart! Man får vara tacksam de bara har 61% av strecken tillsammans, jag hade inte sagt ngt om de hade haft 90 %....

Läser jag ditt öppningsinlägg rätt så rankade du in alla 4 vinnare som tipsettor!

Snyggt rankat
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
V75fahlle (+1)
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-21, 14:28   #33
 
mr_stylezs avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lund
Inlägg: 2 672
Sharp$: 5198
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Läser jag ditt öppningsinlägg rätt så rankade du in alla 4 vinnare som tipsettor!

Snyggt rankat
Tack, jo det gjorde jag, glömde en flerbong dock, tyvärr =)

Bra form hoppas jag man har dock till ikväll och v86an imorn ! =)
__________________
Kuskar som inte försöker vinna, kanske inte bör vara kuskar.....
mr_stylez är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-21, 17:27   #34
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mr_stylez Visa inlägg
Tack, jo det gjorde jag, glömde en flerbong dock, tyvärr =)

Bra form hoppas jag man har dock till ikväll och v86an imorn ! =)
Lex Sharps: Spela flerbong om du har alla rätt på enkelraden.
Tänk även på att om du inte spelat hade du haft mer i kassan.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-21, 18:17   #35
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 690
Sharp$: 37597
Standard

Alltid trevligt att komma hem och se att det blivit vinst, även om den inte var stor.

V4
Inlämnat: 2020-01-21, 10:02
Gävle
Tisdag 2020-01-21
Start: 12:20
Kostnad: 70,00 kr
Vadet gäller startnummer

Avd
1: 2 Timorol (6, 11)
2: 1, 2, 4, 7, 11 (6, 13)
3: 1, 2, 4, 5, 6, 10, 11 (3, 12)
4: 1 Solitary Champ (4, 8)

1x5x7x1 = 35 rader.
35 x 1 x 2,00 kr = 70,00 kr.
Totalt: 70,00 kr.
Rättningskod: LDK WQK PFX
Shooter är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td