Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-23, 20:55   #91
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4915
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Trist

Vet ju att du inte drar dig för att göra större V4:or så jag kan tänka mig att det inte var lång ifrån att du streckade fler i första.

Jag gjorde samma fel- tog bort Modern Love för att det blivit helfel varje gång jag spikat/betonat den på system...

Tar man bort så... vinner de såklart
Exakt.
Inför v6:an spånade jag på ett system som blev alldeles för dyrt för att lämna in. 3k+. Då sket jag i det helt och nöjde mig med de v6-andelar jag köpt.
På den dyra v6 lappen hade jag valt ut 9 och 11 också i v6-3 (totalt 4 hästar). Men sen närmade det sig v4 med stormsteg och för att avrunda saldot på kontot lämnade jag in den mappen på det sättet ni sett. Jag fick helt enkelt banta ner lite i v4-1. Och så klart bränner man på det
__________________
MVH V75fahlle

Senast redigerad av V75fahlle den 2020-01-23 klockan 20:56.
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-23, 21:00   #92
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av V75fahlle Visa inlägg
Exakt.
Inför v6:an spånade jag på ett system som blev alldeles för dyrt för att lämna in. 3k+. Då sket jag i det helt och nöjde mig med de v6-andelar jag köpt.
På den dyra v6 lappen hade jag valt ut 9 och 11 också i v6-3 (totalt 4 hästar). Men sen närmade det sig v4 med stormsteg och för att avrunda saldot på kontot lämnade jag in den mappen på det sättet ni sett. Jag fick helt enkelt banta ner lite i v4-1. Och så klart bränner man på det

Fy f*n vad trist

Utdelningen på V4 var ju fantastisk. Nästan identisk med V6 som var jackpotförstärkt dessutom + att man måste sätta två lopp till på V6.

Nu hade ju visserligen V4 gett 140K om du också fått in den , men det är jäkligt fina pengar det med.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-01-23, 21:04   #93
 
V75fahlles avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Ort: Lomma
Inlägg: 2 286
Sharp$: 4915
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Fy f*n vad trist

Utdelningen på V4 var ju fantastisk. Nästan identisk med V6 som var jackpotförstärkt dessutom + att man måste sätta två lopp till på V6.

Nu hade ju visserligen V4 gett 140K om du också fått in den , men det är jäkligt fina pengar det med.
Helt klart. Fantastiskt spel som kan ge så bra på bara 4 lopp.
__________________
MVH V75fahlle
V75fahlle är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td