Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-01-28, 19:48   #1
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Travtävling - Sharps Challenge challenge!


Det har varit riktigt bra surr i travsektionen här på Sharps på senare tid vilket vi tycker är riktigt roligt. Det är många som delar med sig av sina tankar och spelidéer i trådarna. Vi har gång på gång visat att den gemensamma kunskapen här på Sharps är långt mycket bättre än alla speltjänster och så kallade spelexperters.

Som bevis på det har vi ju en hel del användare som kör andelsspel vilka titt som tätt blir stora succéer med fin återbetalning till andelsköparna. Vidare har vi även Sharps officiella andelsspel på de största streckspelen, dels det större reducerade laget och även andelarna från många olika duktiga spelläggare via Västertorp som sedan starten för lite mer än 1 år sedan har dragit in över 3 miljoner till andelsköparna.

I regel så hålls det god ton i trådarna trots att man inte alltid håller med varandra om saker och ting och det är viktigt för att forumet ska vara en härlig plats att vistas på för alla.

Vi på Sharps tycker nu det är dags för tävling med fina priser, dels för att inspirera och uppmuntra er som bidrar här på Sharps forum men även för att skapa lite extra spänning för alla Sharps medlemmar.

Tävlingen kommer pågå under februaris samtliga 5 lördagar och baseras på svenska spels Challengekupong som gäller för varje lördags V75 omgång. Det kommer vara delpriser för varje omgång men även totalpriser för dom 3 som lyckas bäst över alla omgångar.




Challenge på trav fungerar som så att man ska tippa 1-X-2 på varje lopp på kupongen. Tecknen 1 och 2 brukar vara dom 2 mest betrodda hästarna och för att få rätt så ska den namngivna hästen vinna loppet om du klickar i det tecknet. X är "Övriga hästar" och ger alltså rätt om någon av resterande hästar vinner loppet.

Vår Challengexpert "Stekel" har ju skördat stora framgångar på lördagarnas Travchallenge där utdelningen och omsättningen brukar vara riktigt bra. Över 10k i snittutdelning på alla rätt på lördagarna och som ni kan förstå är det betydligt lättare att få alla rätt här när man med endast 1 streck kan ta alla hästar i ett lopp utom 2.

I senaste Travsnacket går Gotland och Stekel igenom hur man spelar Challenge och det kan ni se här:



Tävlingstrådar för respektive deltävling kommer upp i travsektionen på forumet inför varje omgång.

ETAPP 1 = https://www.sharps.se/forums/trav-ga...er-1-februari/

ETAPP 2 = https://www.sharps.se/forums/trav-ga...nge-challenge/

ETAPP 3 = https://www.sharps.se/forums/trav-ga...nge-challenge/


Hur deltar man?

Att delta kommer vara mycket enkelt och görs enligt följande steg:
  1. Klicka på Challengebilden som finns i första inlägget i varje etapps tävlingstråd, den tar dig direkt till kupongen så du ser vilka lopp och hästar du ska tippa på.
  2. Skriv ditt tävlingsbidrag som ett inlägg i samma tråd.

Till exempel så här:

1X
X
12
1
2
X2
X2


Det är valfritt om man också lägger spelet hos svenska spel eller bara skriver raden på forumet för att delta i vår tävling men det vore ju trist om man prickar alla rätt och går miste om fin vinst genom att inte lägga spelet hos svenska spel.

Regler:
  • Tippa max 18 rader (1 halv+2 hel alt. 4 halv) på Svenska spels Challenge.
  • Raden ska postas i tävlingstråden för den berörda omgången senast kl 16.00 på tävlingsdagen.
  • Editering är tillåten fram till denna tidpunkt. Ändringar gjorda efter det medför diskvalificering för aktuell etapp.
  • Vinner gör den med flest rätt på omgången. Vid lika antal rätt vinner den med spik till lägst spelprocent. (Även enkeltecken X "Övriga hästar" räknas som spik i denna spelformen)
  • Det är dina 4 bästa omgångar som kommer räknas till totalställningen. Din omgång med minst antal rätt räknas alltså bort så det är viktigt att delta alla gånger och det gör inget om man får en dålig start.

Priser:

Den som vinner varje veckas omgång belönas med 500 kr.

Top 3 med flest rätt över februaris omgångar (de fyra bästa) belönas med följande priser:
  1. 3000 kr
  2. 1500 kr
  3. 500 kr

Samtliga priser betalas ut efter att alla omgångar är klara och priserna kommer i form av onlinepresentkort som valfritt kan nyttjas på över 150 olika butikskedjor. Man kan helt enkelt köpa precis vad man vill för pengarna.

Finns det några frågor så är det bara ni ställer det här i tråden så reder vi ut det.
Vi hoppas att så många som möjligt deltar och att såna här tävlingar uppskattas så kan vi köra mer tävlingar framöver!

Vi avslutar som vanligt med ett kort och gott, Lycka till!


__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Dahle (+10), Viroid (+10), Lazlo (+10), tototorsten (+1), SistaStallskriket (+5), mr_stylez (+10), Basse (+10), KalleKlut (+5), jAnman (+10), Fulsprit (+15), jomtien (+10), TheZ (+10)

Senast redigerad av Gotland den 2020-02-06 klockan 20:00. Anledning: Etapp 2 inlagd
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-21, 20:30   #2
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

När kommer nya tråden för etapp 4?
__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-21, 21:15   #3
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
När kommer nya tråden för etapp 4?
Strax! Ligger efter med rättningen och spelar in Travsnack nu. Kommer upp senare ikväll!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-05, 22:13   #4
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 174
Sharp$: 2844
Standard

Finns det slutresultat att se ?
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-05, 22:27   #5
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av tototorsten Visa inlägg
Finns det slutresultat att se ?
Jobbar påt!

räknar med att vara klar till helgen!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tototorsten (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-18, 20:01   #6
 
Reg.datum: jun 2013
Ort: Växjö
Inlägg: 81
Sharp$: 2176
Standard

Har vi en vinnare ännu?
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tototorsten (+1), jomtien (+1)
Apotekarn är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-21, 18:38   #7
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 214
Sharp$: 1031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Jobbar påt!

räknar med att vara klar till helgen!

Påskhelgen?
__________________
Bollen är rund och även jag
riga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-21, 19:00   #8
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Sant, det hela har fastnat totalt hos mig.

Först pga massa vanligt jobb. Sedan kom det en helt annan kris och vi har jobbat dygnet runt.

Men jag ska sätta mig nu och grotta i det och har förhoppningsvis allting klart under morgondagen. Det är en herrans massa siffror att få koll på!

Men vi kämpar!

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-22, 13:40   #9
 
Reg.datum: apr 2013
Inlägg: 214
Sharp$: 1031
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Sant, det hela har fastnat totalt hos mig.

Först pga massa vanligt jobb. Sedan kom det en helt annan kris och vi har jobbat dygnet runt.

Men jag ska sätta mig nu och grotta i det och har förhoppningsvis allting klart under morgondagen. Det är en herrans massa siffror att få koll på!

Men vi kämpar!

Det var ett skämt och det hoppas jag att du fattade. Ta den tid du behöver
__________________
Bollen är rund och även jag
riga är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-14, 08:57   #10
 
Reg.datum: maj 2011
Inlägg: 33
Sharp$: 3658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Gotland Visa inlägg
Sant, det hela har fastnat totalt hos mig.

Först pga massa vanligt jobb. Sedan kom det en helt annan kris och vi har jobbat dygnet runt.

Men jag ska sätta mig nu och grotta i det och har förhoppningsvis allting klart under morgondagen. Det är en herrans massa siffror att få koll på!

Men vi kämpar!

Hur går det?
xavante68 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-14, 20:54   #11
 
Reg.datum: dec 2010
Inlägg: 881
Sharp$: 3248
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av xavante68 Visa inlägg
Hur går det?

+1
TheZ är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-14, 20:59   #12
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 729
Sharp$: 9271
Standard

Kommer! Sorry boys and girls!

Jag ska fixa ihop resultatet. Har inte tokmycket kvar men det har jag sagt ett tag nu...
Så jag ska ta och rycka upp mig och få ihop det där!
__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
tototorsten (+1), jomtien (+10), TheZ (+5)
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-01, 11:06   #13
 
Reg.datum: dec 2011
Inlägg: 25
Sharp$: 359
Standard

Är det nära nu???????????????????????????????????????????????
jomtien är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-10, 08:27   #14
 
Timotimos avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 440
Sharp$: 2778
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av jomtien Visa inlägg
Är det nära nu???????????????????????????????????????????????
Batteriet slut på miniräknaren
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-11, 22:38   #15
 
Reg.datum: okt 2012
Inlägg: 174
Sharp$: 2844
Standard

Ja hur gick det egentligen ? Jag vet att jag inte vann i alla fall !
tototorsten är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td