Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-02-16, 08:56   #196
Administrator
 
Reg.datum: feb 2017
Inlägg: 7 765
Sharp$: 9030
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Jag har tröttnat på deras "succè" spel veckan in och ut så skrev ett ganska långt inlägg i deras chatt som troligtvis kommer plockas bort ganska snabbt....
#bittergubbe


"Widen sätter troligen V7:an fler gånger än jag någonsin kommer att drömma om att själv få göra men han spelar ju med lite annan budget...Det måste ju finnas plats för kritik utan att bli kallad dålig förlorare men man hajar ju till som köpare när man läser en artikel efter förra helgen om "succén" spelade in mest i Sverige över 7,5 miljoner. Med en fin motivering till skrällen i sista som han hade med på 6 hästar på det vinnande systemet, " Jag fastnade tidigt för Remarkable Feet som spurtat bra i flera av de senaste starterna." Men trots det fick inte kusen plats på 9 streck på hans egna "Widens 300". Hade man dessutom köpt en andel i varje av hans system hade det kostat en bit över 8700kr då hade det inte hjälpt med "succén" på Widens lilla för man hade totalt fått tillbaka 7234 kr....Man hade alltså gått back trots succèn....Jaja hade fint alla här på brasco! "
Fullkomligt lysande Viking!!!
Äntligen någon som står på sig!!!

Tyvärr kan inte jag heller kommentera där då jag aldrig köpt en andel.
Men någon borde påminna personen som tidigare kommenterade att "han aldrig sett Widén spika olika hästar i samma lopp" att det hände så sent som förra helgen... I avd 2.

__________________
Mer kass än vass - men glad ändå!


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Gotland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-16, 09:01   #197
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ab5 Visa inlägg
Jaha... självklart kan man inte kommentera på Café Brasco om man inte köpt andel.

Hur många olika spikar varvade stjärnan denna gång? 8? 9?
Märkte det jag med, så offrade 10 kr tills på onsdag på "10-kronan" som faktiskt Widen lägger!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
ab5 (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-02-16, 09:31   #198
 
Reg.datum: aug 2019
Inlägg: 43
Sharp$: 264
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Grant Visa inlägg
Nu är jag inte så hemma i det här med Tillsammans men att
inte hinna köpa när han själv är spelläggare...

Låter lite konstigt i mina ögon. Mr Bean Goes V75.

Mvh Uffe
Den är bra, han lägger spelet men andelarna går åt så snabbt att han inte hinner flytta på musen
Henkes är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td