|
|
|
LinkBack | Ämnesverktyg |
|
|
#31 | |
|
Citat:
6 My Sweden: ”Det här loppet ligger rätt i tiden inför V75-finalen tio dagar senare och det kommer bli lite av ett preparélopp. Visst, han är tillräckligt bra för att dyka upp i segerstriden om det stämmer med loppet men han ska helst inte tömmas helt den här gången utan köras lite snällt” Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
mikaels (+5) |
||
|
|
|
|
|
#32 | |
|
Citat:
Full distans med 6 hästar och 6 priser utan fet check i förstapris, varav 4 av dem gör comeback efter långt uppehåll. Det är en jäkla grogrund för blufflopp. Den som leder behöver normalt sett inte springa fort i mer än max 500 meter. Och det borde bli jänkaren som är allra mest explosiv från start (om nu inte kusken schabblar till det med några andra taktiska funderingar).
|
|
|
|
#33 |
|
Vanlig vagn och barfota bak bara nu på 9 Terminator Face... Inte lika het längre och det ser upplagt ut för spets och slut för Peter.
|
|
|
|
|
|
|
#34 |
|
Jag hade tänkt att spika Mr Sweden (Och egentligen så ska man ju gå på sina egna idéer), men med tanke på vad de säger så har jag nu garderat upp loppet istället och bytt ut den som U-häst. Mika har ju inte haft så stora framgångar senaste tiden och kör de preparé som de säger så har jag ingen lust att åka där.
|
|
|
|
|
|
|
#35 |
|
Reagerade lite på intervjuerna i Guiden kontra Ronden ang avd2. I Guiden låter det som samtliga hästar av de betrodda (utom 1 Give Me Ten som inte fanns med) vill ha rygglopp, men läser det inte i Ronden. Hur ska man tolka det, mån tro?
Senast redigerad av NicklasA den 2020-03-18 klockan 17:16. |
|
|
|
|
|
|
#36 |
|
Administrator
|
Inte för att jag tänker käka upp några kalsonger men det skulle inte förvåna mig om Looser on Looser landar på över 20% ikväll (11 nu).
Frågan är väl bara, vinner inte Vichy Grif det där?
|
|
|
#37 |
|
1 Ragazzo Da Sopra har ju slagit 9 Perfect Spirit genom en metod som kommer likna dagens.. spets och släpp lucka PANG... om Björn vill så spetsar den SÅ lätt. Kolla Färjestadloppet.
Garderar jag så åker 1an med före 9an |
|
|
|
|
|
|
#38 |
|
I alla intervjuer jag sett ska det köras barfota runt om på Get Ready on Tour i avd 1 nu har PU istället ändrat till barfota bak bara...Vilket blir ett frågetecken då hästen bara gått med skor runt om eller barfota runt om tidigare och varit extremt gynnad av barfota runt om...
Är det dåliga hovar eller har han nåt annat i kikaren PU? |
|
|
|
|
|
|
#39 | |
|
Citat:
Tack för väldigt bra och informativa genomgångar - kudos! Uppskattat! Edit: Går dock helt emot dig i första där jag tar bort storfavoriten pga. avsaknaden av lopp i kroppen. 7, 9 och 10 kommer med redovisad form och jag kör på dessa tre...
Piraten (+5) Senast redigerad av Fulsprit den 2020-03-18 klockan 17:51. |
||
|
|
|
|
|
#40 | |
|
Citat:
Frågan är vad oddset är för lucka i det där 7-hästarsfältet OCH att han slår både en ledande Makethemark som fått bestämma OCH en Perfect Spirit som kommer flygande. Lite för många "om" som ska slå in för 7% i min bok.
|
|
|
|
#41 |
|
Skulle det inte vara rätt skämmigt för kretsen kring Makethemark om den inte vann nu mot detta tunna motstånd när den har vunnit alla sina årsdebuter? Tycker Björns är den mest härdade Guldhästen i detta gäng och Linus Boy är fortfarande en silverhäst i mina ögon.
|
|
|
|
|
|
|
#42 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#43 | |
|
Citat:
|
||
|
|
|
|
|
#44 |
|
Riktigt fin bilprovstart av Gulfstream Am!!
|
|
|
|
|
|
|
#45 | |
|
Citat:
|
||