Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-15, 15:26   #61
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1421
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Grand Slam på Axevallas 227 meter långa upplopp. I lopp har Balfour blivit struken och Lucifer Lane favorit på just nu 56%.Vill fälla favoriten med Lover face, I Love Paris och MR Lindy. Alla 3 med bättre kuskar än Johan A Nilsson.
Lopp 2 spårtrappa. Tror en del på Harry Dynamit om den inte galopperar. Måste också ha med Listas Braveheart och de utländska hästarna Zizous Star Treb och Ian B. R.
LOPP 3 4-åringslopp där det står det mellan fyra hästar, Rapido S. W, Le Mare, Ecke Steel och Plan B.
Lopp 4 är min förstahäst Milos Ganador. Men vill ha med Attila Zack, Beethoven och Jetstream Rapida. Kan också vara värt att heltäcka för den som har råd.
Lopp 5 enda loppet med voltstart. Hur många omstarter? Vasco de Gama, Lady L. S, Smekeruds Bazinga och Bastian är givna på kupongen. 2 rysare på just nu 1% är Sir Armani och Prima Kaiser.
Lopp 6 spårtrappa med Vulcano N. P och Choco Garline som favoriter. Kanske lås, eller så tar man med Tricky Face och Ottens Flamma som har spår 6 och 8.Tyske Iwan Boko får inte glömmas bort vid gardering.
Lopp 7 spik på nummer 5 Corleone D. K. Vill du gardera ta med Worth A Lot.

Glöm inte köpa Hubbas andelar till Gs 75 innan de tar slut. Ska bli spännande att se hans rad när den är klar nu på söndag.
Inledde tråden med att tro på Jetstream Rapida. Men med på systemet. Nej då.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-15, 15:27   #62
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

skickat till en här på sharps tidigare idag ... skulle kanske gjort ett andelsspel ändå

Har inte pluggat något eftersom Gotland aldrig öppnade upp något andelsspel till mig.

Låg klass i avd 2 men jag tycker att 2 Harry D ser ut att ha en bra chans.
2,3,7,8,9 ser bra ut i avd 3.

Avd 4. 3 Milos Ganador och 7 Attila Zack .. 12an är en kantboll men kanske behöver lopp i kroppen?

Avd 5. 9 Hills Delight är ju klasshästen i loppet men kanske behöver en genomkörare. Öppet bakom där 7,8,10,11,12,13 borde göra upp om det.

Avd 6. 7 Vulcano NP och 8 Ottens Flamma höjer sig men 4 och 9 är roliga skrällar.

Avd 7. 3 Spetsar väl men kanske behöver loppet när Henna kommer och trycker på och då kanske en skräll vinner som 7 Worth a Lot eller varför inte 6 Symph L?
5 Corleone DK har det ju snackats om på v75 nu några ggr och kanske den bara vinner från dödens men otroligt stor favorit med Henna.

Några som fattas och spikar att välja ut men det hade nog blivit bra hehe

Senast redigerad av HuBBaBuBBa den 2020-03-15 klockan 15:28.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-15, 15:30   #63
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
skickat till en här på sharps tidigare idag ... skulle kanske gjort ett andelsspel ändå

Har inte pluggat något eftersom Gotland aldrig öppnade upp något andelsspel till mig.

Låg klass i avd 2 men jag tycker att 2 Harry D ser ut att ha en bra chans.
2,3,7,8,9 ser bra ut i avd 3.

Avd 4. 3 Milos Ganador och 7 Attila Zack .. 12an är en kantboll men kanske behöver lopp i kroppen?

Avd 5. 9 Hills Delight är ju klasshästen i loppet men kanske behöver en genomkörare. Öppet bakom där 7,8,10,11,12,13 borde göra upp om det.

Avd 6. 7 Vulcano NP och 8 Ottens Flamma höjer sig men 4 och 9 är roliga skrällar.

Avd 7. 3 Spetsar väl men kanske behöver loppet när Henna kommer och trycker på och då kanske en skräll vinner som 7 Worth a Lot eller varför inte 6 Symph L?
5 Corleone DK har det ju snackats om på v75 nu några ggr och kanske den bara vinner från dödens men otroligt stor favorit med Henna.

Några som fattas och spikar att välja ut men det hade nog blivit bra hehe

Skickade du och frågade Gotland om han kunde öppna?
Jag råkar veta att Gotland haft extremt mycket att göra senaste tiden, han är ju inom en bransch som påverkas en del av dessa Corona tider...
Snyggt att hitta den skrällen utan att plugga nåt...

Så även om du säkert inte menar nåt så känns det lite drygt att "skylla" på att Gotland inte har öppnat åt dig han har mer att tänka på än att öppna andelar i sitt liv
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Timotimo (+7)

Senast redigerad av viking90 den 2020-03-15 klockan 15:32.
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-15, 15:31   #64
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Inledde tråden med att tro på Jetstream Rapida. Men med på systemet. Nej då.
Du räknade upp minst halva fältet i VARJE lopp.
Var det för att sen kunna säga: denna hade jag nämnt?
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-15, 15:32   #65
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av viking90 Visa inlägg
Skickade du och frågade Gotland om han kunde öppna?
Jag råkar veta att Gotland haft extremt mycket att göra senaste tiden, han är ju inom en bransch som påverkas en del av dessa Corona tider...

Så även om du säkert inte menar nåt så känns det lite drygt att "skylla" på att Gotland inte har öppnat åt dig han har mer att tänka på än att öppna andelar i sitt liv
Skyllde inte på någon .... varför tror du det? detta är ett skickat mail till en tidigare idag.
Men eftersom det inte hade öppnats något så la jag ingen vikt vid att plugga det är det jag menade.
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-15, 15:32   #66
 
Timotimos avatar
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 440
Sharp$: 2779
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
skickat till en här på sharps tidigare idag ... skulle kanske gjort ett andelsspel ändå

Har inte pluggat något eftersom Gotland aldrig öppnade upp något andelsspel till mig.

Låg klass i avd 2 men jag tycker att 2 Harry D ser ut att ha en bra chans.
2,3,7,8,9 ser bra ut i avd 3.

Avd 4. 3 Milos Ganador och 7 Attila Zack .. 12an är en kantboll men kanske behöver lopp i kroppen?

Avd 5. 9 Hills Delight är ju klasshästen i loppet men kanske behöver en genomkörare. Öppet bakom där 7,8,10,11,12,13 borde göra upp om det.

Avd 6. 7 Vulcano NP och 8 Ottens Flamma höjer sig men 4 och 9 är roliga skrällar.

Avd 7. 3 Spetsar väl men kanske behöver loppet när Henna kommer och trycker på och då kanske en skräll vinner som 7 Worth a Lot eller varför inte 6 Symph L?
5 Corleone DK har det ju snackats om på v75 nu några ggr och kanske den bara vinner från dödens men otroligt stor favorit med Henna.

Några som fattas och spikar att välja ut men det hade nog blivit bra hehe
LÄTT att tippa med facit i hand
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
Timotimo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-15, 15:33   #67
 
SistaStallskrikets avatar
 
Reg.datum: apr 2019
Ort: Eskilstuna
Inlägg: 11 438
Sharp$: 4343
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av ScandalPlay Visa inlägg
Skall inte ALL utrustning var genomgången i god tid tid före start Christina Tölp?
Det gäller tydligen inte amatörer... Minns dokumentären (minns inte vad den heter) där Untersteiner lackar på en amatör för att hans utrustning är så gammal att den är farlig. Han hotade med att inte sitta upp om han kom med gamla prylar nästa gång! Sådana ekipage har vi ute på riksspel vecka ut och vecka in! Otroligt! Som att min farsa skulle få gå i samma boll som Tiger Woods på touren! Vissa säger att det är charmen med travet. Jag tycker att vissa krav inte får förbises om lallare ska vara med och leka med våra insatser!

Nu stänger jag ner! Är på tilt denna amatörernas söndag vilket började med svenska ishockeyförbundets enorma kalkonbeslut!!
SistaStallskriket är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-15, 15:34   #68
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 459
Sharp$: 17425
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Skyllde inte på någon .... varför tror du det? detta är ett skickat mail till en tidigare idag.
Men eftersom det inte hade öppnats något så la jag ingen vikt vid att plugga det är det jag menade.
Glöm det, jag tolkade fel.
Jag bidrar inte till nåt vettigt här idag så ciao!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
HuBBaBuBBa (+5)
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-15, 15:35   #69
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

En som undrade om lite tankar och om jag skulle göra ett andelsspel..

Mvh

Det kan lätt bli missförstånd..'

Jag och Gotland har redan kommit överens om att jag kör nästa helg..
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-15, 15:36   #70
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 441
Sharp$: 1256
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
skickat till en här på sharps tidigare idag ... skulle kanske gjort ett andelsspel ändå

Har inte pluggat något eftersom Gotland aldrig öppnade upp något andelsspel till mig.

Låg klass i avd 2 men jag tycker att 2 Harry D ser ut att ha en bra chans.
2,3,7,8,9 ser bra ut i avd 3.

Avd 4. 3 Milos Ganador och 7 Attila Zack .. 12an är en kantboll men kanske behöver lopp i kroppen?

Avd 5. 9 Hills Delight är ju klasshästen i loppet men kanske behöver en genomkörare. Öppet bakom där 7,8,10,11,12,13 borde göra upp om det.

Avd 6. 7 Vulcano NP och 8 Ottens Flamma höjer sig men 4 och 9 är roliga skrällar.

Avd 7. 3 Spetsar väl men kanske behöver loppet när Henna kommer och trycker på och då kanske en skräll vinner som 7 Worth a Lot eller varför inte 6 Symph L?
5 Corleone DK har det ju snackats om på v75 nu några ggr och kanske den bara vinner från dödens men otroligt stor favorit med Henna.

Några som fattas och spikar att välja ut men det hade nog blivit bra hehe
Tror inte du menar ngt negativt, även om när man läser detta inlägg som är riktigt drygt., kan uppfatta det som negativt mot Gotland.

Hoppas att det är bara är skrivit fel, för i dagens tider tror jag folk bryr sig mindre om ett andelspel, när det finns så mkt annat som är viktigare!
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-15, 15:37   #71
 
Reg.datum: dec 2012
Inlägg: 1 304
Sharp$: 4123
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av asgaya3141 Visa inlägg
Hur ser det ut med corona? Vad säger folket? En kompis i Hua Hin säger att det är värre än vad
myndigheterna säger.
Är på Koh Phangan här är det det stilla o fridfullt. Flyget näst vecka är det än så länge inget problem. Men det kan ju ändras snabbt. Bara finnas sig i läget o göra det bästa som går. Som sagt om jag blir kvar här får jag bara ta en dag i taget. Finns dom som har det sämre.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
asgaya3141 (+3)
abborre är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-15, 15:37   #72
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Timotimo Visa inlägg
LÄTT att tippa med facit i hand
Jo det är klart och jag hade nog spruckit nånstans som vanligt men just 12an va någon jag la märke till och som 5% hade det ju varit kul på 3 streck
Mvh
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Timotimo (+1)
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-15, 15:39   #73
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Frasse77 Visa inlägg
Tror inte du menar ngt negativt, även om när man läser detta inlägg som är riktigt drygt., kan uppfatta det som negativt mot Gotland.

Hoppas att det är bara är skrivit fel, för i dagens tider tror jag folk bryr sig mindre om ett andelspel, när det finns så mkt annat som är viktigare!
Drygt på vilket sätt????
Shit va känsliga vissa är här... rena skämtet.
Hur blev du berörd här på ett negativt sätt?
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-15, 15:40   #74
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 441
Sharp$: 1256
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SistaStallskriket Visa inlägg
Det gäller tydligen inte amatörer... Minns dokumentären (minns inte vad den heter) där Untersteiner lackar på en amatör för att hans utrustning är så gammal att den är farlig. Han hotade med att inte sitta upp om han kom med gamla prylar nästa gång! Sådana ekipage har vi ute på riksspel vecka ut och vecka in! Otroligt! Som att min farsa skulle få gå i samma boll som Tiger Woods på touren! Vissa säger att det är charmen med travet. Jag tycker att vissa krav inte får förbises om lallare ska vara med och leka med våra insatser!

Nu stänger jag ner! Är på tilt denna amatörernas söndag vilket började med svenska ishockeyförbundets enorma kalkonbeslut!!
Bra dokumentär tror den heter Tranemo Raketen, hästen hette det i alla fall.
Frasse77 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-15, 15:41   #75
Banned
 
Reg.datum: dec 2018
Inlägg: 1 255
Sharp$: 4828
Standard

De har kurser: "att starta från springspår" på Wången.
Var Olof Thorson sjuk den dagen?
ScandalPlay är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td