Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-03-26, 07:56   #1
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

GS75 söndag 29/3 Östersund


Måste spela SO Norrland på söndag. I avd 6 startar ju "min" LETS GO EARNIE. Är BARA fjärdehandare nu. Spiiiiik för mig. Satt ju fast senast vilket jag trior gladde Niklas, för då slapp han bråka med farsan Robert som ju vann loppet. Nöjde sig med att glida in på en andra plats. Familjelyckan i hamn. Det finns flera intressanta spikar så det gäller bara att hitta loppet det smäller i.
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-28, 09:53   #2
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1615
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av SO Visa inlägg
Måste spela SO Norrland på söndag. I avd 6 startar ju "min" LETS GO EARNIE. Är BARA fjärdehandare nu. Spiiiiik för mig. Satt ju fast senast vilket jag trior gladde Niklas, för då slapp han bråka med farsan Robert som ju vann loppet. Nöjde sig med att glida in på en andra plats. Familjelyckan i hamn. Det finns flera intressanta spikar så det gäller bara att hitta loppet det smäller i.
Låter spännande med Lets Go Ernie. Har köpt en andel innan de tar slut. Lycka till!
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-29, 08:52   #3
 
Reg.datum: jul 2018
Ort: Halland
Inlägg: 6 456
Sharp$: 17398
Standard

Pleasure for Cash lämnat Robert Dunder och ny hos Oscar Berglund, det är ju riktigt spännande...Eller hur mikaels?
viking90 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-29, 11:04   #4
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 688
Sharp$: 37594
Standard

Nu strök de Pleasure for Cash. Då är det ju bara att spika favoriten. Jag gör en flerkupong V4:a idag. Det får räcka.
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-29, 11:11   #5
SO
 
SOs avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 1 808
Sharp$: 3718
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Låter spännande med Lets Go Ernie. Har köpt en andel innan de tar slut. Lycka till!
Nu är hästen mest streckad, men inga topprocent. Hade ju enorma framgångar när det var GSM 75 i Umeå, spik, vp, och dd så det blev rejält plus den dagen. Hade vafit närmare farsan i V75 på bergsåker om han fått fritt i sista kurvan
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Santorini (+5)
SO är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-29, 12:17   #6
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1615
Standard

Stefan Hultman spikar Shocking Superman. De siktar på elitloppet med hästen. Går den att fälla? From The mine, eller Eder Bob och Weekend Fun, hur ska de lyckas?
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-29, 12:23   #7
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Stefan Hultman spikar Shocking Superman. De siktar på elitloppet med hästen. Går den att fälla? From The mine, eller Eder Bob och Weekend Fun, hur ska de lyckas?
Säger dom att dom siktar på Elitloppet så borde den vinna enkelt annars så har den ju nada att göra i elitloppet.

HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-29, 12:38   #8
 
Reg.datum: dec 2010
Ort: hälsingland
Inlägg: 489
Sharp$: 6
Standard

Positiva tongångar från stallet om Haga bruden! Sto mot H/V påpekade jag... Hon är bra nu hon har bra chans fick jag till svar!
hammering är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-29, 12:39   #9
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1615
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Säger dom att dom siktar på Elitloppet så borde den vinna enkelt annars så har den ju nada att göra i elitloppet.

Kommer du spika den på ditt Andelssystem? Vad tror du om Anders And I första en 2%:are.Anders And är Kalle Anka på danska.
Kommer du gardera alla stora favoriter?
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-29, 12:44   #10
 
Reg.datum: jun 2018
Inlägg: 353
Sharp$: 1028
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Stefan Hultman spikar Shocking Superman. De siktar på elitloppet med hästen. Går den att fälla? From The mine, eller Eder Bob och Weekend Fun, hur ska de lyckas?
Minns bättre prestationer från from the mine än shocking superman förra året.
From the mine ska iaf inte underskattas...sedan om shocking har höjt sig rejält får vi se
Ceezy är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-29, 12:49   #11
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Kommer du spika den på ditt Andelssystem? Vad tror du om Anders And I första en 2%:are.Anders And är Kalle Anka på danska.
Kommer du gardera alla stora favoriter?
Ja om dom säger elitloppet så måste jag ju spika ... jag spikar Uffe i första spets och slut till hyggliga 30% där många garderar på ... ser ingen i det loppet som kan göra något och det blir en promenad i parken för Uffe. Sen funderar jag på att spika 11 Vessle Moen till 7 %.

Mvh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-29, 12:50   #12
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 517
Sharp$: 8013
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av HuBBaBuBBa Visa inlägg
Säger dom att dom siktar på Elitloppet så borde den vinna enkelt annars så har den ju nada att göra i elitloppet.

Elitloppet går (kanske) om 2 månader. Även om man siktar dit innebär det inte en Elitloppsprestation idag. Men visst ska han vara klar favorit.
Altoc är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-29, 12:54   #13
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

G.G Ojjdå 4,70 på svs, är väl bara en felfri Buska Blyg emot, kanske...Rutbo Roffe 4,85(svs), funkar han bara och inte blir alltför hetsig, så springer han väl mellan 23 o 24 därframme och övriga får mycket svårt att hinna med...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-29, 13:02   #14
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1615
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Ceezy Visa inlägg
Minns bättre prestationer från from the mine än shocking superman förra året.
From the mine ska iaf inte underskattas...sedan om shocking har höjt sig rejält får vi se
Kanske lås på From The mine och Shocking Superman!
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-03-29, 13:02   #15
 
HuBBaBuBBas avatar
 
Reg.datum: jul 2012
Inlägg: 10 444
Sharp$: 1750
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Altoc Visa inlägg
Elitloppet går (kanske) om 2 månader. Även om man siktar dit innebär det inte en Elitloppsprestation idag. Men visst ska han vara klar favorit.
Det jag menar är att det är rätt skämmigt att säga att man siktar på Elitloppet och sen inte kunna vinna mot detta motstånd. Men jag håller From The Mine som klar andrahäst och funderar på att dubbla.

Mvh
HuBBaBuBBa är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara

Ämnesverktyg


td