Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-04, 17:57   #16
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Vinner Neelix blir det 19 vinnare som får 18.719 kr. Vinner Giant Shadow får 8 vinnare 44.457 kr. Övriga hästar ger 15.463 kr och har 23 vinnare.
Jäkligt bra betalt på den raden.

Jag rankade 4 av vinnarna först - hade man lyckat spika 3 av dessa så är det svårt att missa den här challengeraden.

Men så känns det ju alltid ?

Kommer nog fortsätta spela challenge, känns ”lättare” att få in 10-20K på challenge för 2-300kr satsat än det är att vinna samma summa på V75 för 300kr insats
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-04, 18:31   #17
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1567
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Basse Visa inlägg
Jäkligt bra betalt på den raden.

Jag rankade 4 av vinnarna först - hade man lyckat spika 3 av dessa så är det svårt att missa den här challengeraden.

Men så känns det ju alltid ?

Kommer nog fortsätta spela challenge, känns ”lättare” att få in 10-20K på challenge för 2-300kr satsat än det är att vinna samma summa på V75 för 300kr insats
Ja det var bra betalt. Bra rankat av dig. Vi möts i duellen nästa vecka igen. Missade mina 3 säkra, och fick fyra rätt.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td