Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
promo
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-05, 17:33   #106
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 4 660
Sharp$: 12772
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av mikaels Visa inlägg
Ojojoj vilken tuff vecka 7 mille-jackpot måndag, tisdag än så länge lugn och rekommenderas som vilodag, V86 19 mille-jackpot på onsdag, V75 torsdag, fredag, lördag och söndag(70 millars jackpot) och som avslutning GS75 på måndag....
Ha,ha. Jag lägger nog krutet på Axevalla omgången. Hatar dessa multi jackpotter där det stulits ihop pengar varje jackpottomgång. Mycket tveksamt upplägg i min värld. Vi spelare lockas och luras mer än vanligt i dessa påsktider.
Men som tur är helt frivilligt.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SO (+10)

Senast redigerad av Efterhandaren den 2020-04-05 klockan 17:35.
Efterhandaren är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-05, 18:25   #107
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 5 896
Sharp$: 11970
Standard

Vi går alltså in i "Stilla veckan" nu, från palmsöndagen till påskafton...mmm...
mikaels är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-05, 19:08   #108
 
Reg.datum: jul 2014
Inlägg: 725
Sharp$: 1518
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Efterhandaren Visa inlägg
Ha,ha. Jag lägger nog krutet på Axevalla omgången. Hatar dessa multi jackpotter där det stulits ihop pengar varje jackpottomgång. Mycket tveksamt upplägg i min värld. Vi spelare lockas och luras mer än vanligt i dessa påsktider.
Men som tur är helt frivilligt.
Det är väl på multijackpotten man vill vara med, Betalar så mycket bättre om man sätter sjuan.
Santorini är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-05, 23:35   #109
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4688
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Santorini Visa inlägg
Det är väl på multijackpotten man vill vara med, Betalar så mycket bättre om man sätter sjuan.
Men att sätta den sjuan kommer varken du eller jag eller de flesta inte sätta . Fortsätt drömma atg cashar in dina pengar.

Senast redigerad av Melander den 2020-04-05 klockan 23:37.
Melander är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td