Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-04-16, 14:33   #1
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Andelsspel V3


Det skulle vara kul om även det fanns med i spelutbudet men tyvärr verkar inte ATG tycka det?! Jag har fått in några fina V3 och om man skulle göra andelsspel då det är spelläge så skulle man ha mer muskler och större vinstchans.
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-16, 14:49   #2
 
Reg.datum: mar 2012
Ort: stockholm
Inlägg: 15 403
Sharp$: 30288
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av joppe59 Visa inlägg
Det skulle vara kul om även det fanns med i spelutbudet men tyvärr verkar inte ATG tycka det?! Jag har fått in några fina V3 och om man skulle göra andelsspel då det är spelläge så skulle man ha mer muskler och större vinstchans.
Håller med fullständigt- V3 är ett bra spel och passar utmärkt som andelsspel.

Har du ett drag i t.ex första som inte är favorit och den vinner så har man stor chans till hög utdelning om det skräller i ena ( helst bägge) av de övriga utdelningarna. 1x12x6 typ för 720kr eller 1x8x8 för 640kr.

De kupongerna har chans att bli ensamma på V3

Om det börjar med halvskräll behövs det inte mycket för att utdelningen ska bli 5K och uppåt.

En utmärkt spelform att sälja andelar till. Fattar inte varför ATG inte tillåter andelsspel till V3. Eller Jo...

Från början Intuducerades V3 som en spelform som skulle vara för de som gick till banorna för att se tävlingarna. Ett sätt att hålla kvar folk några lopp till då de
flesta gick hem efter kvällens huvudspelform V5/V64 var avslutad.

Men nu får ju ingen publik släppas in på banorna och även utan pandemi kommer de flesta spelen in via atg.se så det känns som att det är dags att släppa spelformen ”fri” - dvs att vi som spelar via atg konto ska ha möjlighet att sälja andelar till V3.

Lite sjukt att det går att sälja andelar till Vinnare,Plats,tvilling,komb men inte till ett poolspel som V3.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
joppe59 (+3)

Senast redigerad av Basse den 2020-04-16 klockan 14:51.
Basse är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-04-16, 15:49   #3
 
Reg.datum: aug 2010
Inlägg: 3 859
Sharp$: 3910
Standard

Jag har fått svar ställt frågan på Twitter

V3 är för komplicerat de måste göra om plattformen men däremot så kommer andelspel reducerade att kunna komma igång under 2020 det var mycket positiva nyheter så slipper jag slita ut mig med alla länkar hit och dit
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Basse (+5)
joppe59 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td