Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-05-28, 20:52   #1
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4694
Standard

kanmycketliteomtravmen.


Hej alla Sharpsare.Jag är en FD spel narkoman som har spelar bort en summa pengar inga miljoner men en hög summa pengar.Numera har jag satt min gräns till 100kr per/vecka och har hållit det nu i 6 månader.Jag vet att jag kan tyckas dryg och otrevlig men det är inte den person jag är bland mina vänner (enligt dom).Tycker Sharps är en fantastik sida att hitta bra tips på.Kommer hädanefter att ligga lågt eftersom man är illa omtyckt.Tyvärr finns det vissa på forumet som anser att dom vet och kan allt åt dom kan man nog inte göra mycket åt,för dom kommer aldrig att erkänna att felet ligger hos dom!Hursomhelst Gillar detta Forum och vissa individer//Sköt om er i dessa tider Ps.Nu finns det väl någon som har åsikter om detta inlägg och min person//men jag passar på det Ds
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
SistaStallskriket (+5), Strappa71 (+55), lenninen (+100), Lazlo (+5), Oblix (+50), Gotland (+5), bjarnea (+20), Nollkollolisten (+10), SO (+5), abstruse (+1), hassem (+10), eveton (+10), viking90 (+5), jomtien (+10), Frasse77 (+10), busloket (+50)
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-28, 22:30   #2
Super Moderator
 
Skaeggets avatar
 
Reg.datum: dec 2014
Ort: Karlstad
Inlägg: 4 218
Sharp$: 8852
Standard

Melander, det är ändå stort av dig att gå ut här och berätta. Det förtjänar cred.
Jag hoppas du kommer fortsätta hänga i och trivas (och bete dig )

//Skägget
__________________
@skgget


To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Skaegget är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-29, 22:22   #3
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Melander, det är ändå stort av dig att gå ut här och berätta. Det förtjänar cred.
Jag hoppas du kommer fortsätta hänga i och trivas (och bete dig )

//Skägget
Tack men ingen annan verkar bry sig:Inte helt oväntat många människor är egoister så även här.Man bryr sig inte!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Strappa71 (+555), AmaerildeRimfrost (+55)
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-29, 22:41   #4
 
evetons avatar
 
Reg.datum: jul 2014
Ort: Borlänge
Inlägg: 1 771
Sharp$: 4270
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Tack men ingen annan verkar bry sig:Inte helt oväntat många människor är egoister så även här.Man bryr sig inte!
Vi har alla olika infallsvinkel, genom de erfarenheter och upplevelser vi bär med oss, i det som diskuteras. Alla kan faktiskt ha rätt, med det betyder inte att ingen har fel eftersom sanning har ingen ensamrätt på.
eveton är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-29, 23:50   #5
 
Stekels avatar
 
Reg.datum: jan 2010
Ort: Karlstad
Inlägg: 12 153
Sharp$: 26721
Standard

Det är alltid bra att komma till insikt, vad det än gäller. Och speciellt att hitta bra sätt att hantera det på. Jag har själv satt spelgränser också, tror de flesta har mer eller mindre trassel med "slaskande" i spelet som kan rätas upp med sådana verktyg. Sen finns det någonstans en gräns när spelandet blir ett problem på psykiskt plan och/eller mer gripbart sätt (privatekonomiskt). Då är det nog vettigt att dra hårdare i reglagen för spelgränser, eller rentav sätta ett spelstopp under en kortare eller längre period. Har du hittat det som funkar för dig är det kanon, och bra att du går ut med det och säger att det funkar. Kan ge vägledning och hopp åt andra som har liknande problem
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melander (+10)
Stekel är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-30, 08:30   #6
 
Grants avatar
 
Reg.datum: okt 2012
Ort: Slättelynga
Inlägg: 2 442
Sharp$: 6099
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Tack men ingen annan verkar bry sig:Inte helt oväntat många människor är egoister så även här.Man bryr sig inte!
Om du skriver att vi gör fel här på Sharps så kan det vara intressant
att veta vad som är rätt.
Att leta fel är lätt och många är väldigt bra på det, att leta och hitta
rätt är alltid betydligt svårare.

Mvh Uffe
__________________
"Why "ATGtillsammans" is a model for future lottery games"
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Strappa71 (+22)
Grant är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-30, 08:38   #7
 
Reg.datum: dec 2019
Inlägg: 142
Sharp$: 366
Standard

Spel är svårt att vara vänner på. Man spelar ju faktiskt mot varandra och alla vill vinna på sina egna idéer, det är ju Narcissism. Vi som tycker att vi är bra på trav är väl sällan de som vinner mega miljonerna för de potterna går till de som spelar utan logik. Starkt att kunna sluta, har själv legat illa till i tex poker -slutat helt eftersom jag försent insåg att det var bara luft. Har fått 0 vänner genom poker tillskillnad från travet. Varför jag fortfarande sysslar med detta är därför jag älskar hästar, gillar karaktärerna och underhållningen. Kan faktiskt se på trav utan att spela. Hoppas att du håller hårt på disciplinen och inte faller ner i träsket igen. Svårast är när man vinner en medelstor summa som t ex 30k och sen tycker att man har råd att spela för mer.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Melander (+10)

Senast redigerad av BACKMAN den 2020-05-30 klockan 08:43.
BACKMAN är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-30, 09:48   #8
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Tack men ingen annan verkar bry sig:Inte helt oväntat många människor är egoister så även här.Man bryr sig inte!

Buhuhu! Du skall enkom hålla tyst - så mycket skit som kommit från ditt tangentbord och du har mage att beklaga dig enkom för att du nu funnit ut att du är spelgalen, som många av oss andra... Grow a pair!

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Bullo (+100)
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-30, 10:54   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 394
Sharp$: 4764
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Tack men ingen annan verkar bry sig:Inte helt oväntat många människor är egoister så även här.Man bryr sig inte!
Jösses, blir du alltså kränkt av att du inte fått en massa sharps eller empatiska inlägg? Är det någon tävling i att ha den största och tyngsta offerkoftan här, jag blir genuint orolig för vad folk tar åt sig av och hur man tolkar att man får ett svar eller inte ett svar - hoppas du inte blir mer kränkt nu men - Skärp dig!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+100)
Bullo är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-30, 12:11   #10
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Jag ser ingen anledning till att håna någon som kommer ut som spelmissbrukare, även om man anser att personen betett sig illa. Då är man inte så mycket bättre själv. Istället ska jag ge ett gott råd till dig Melander: Eftersom du har ett missbruk så bör du radera ditt medlemskap på Sharps och liknande ställen där man diskuterar spel. Det finns hjälp att få hos www.stodlinjen.se Lycka till!
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
AmaerildeRimfrost (+50), jomtien (+10), Grant (+5), levin1891 (+50), Strappa71 (+22)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-30, 18:51   #11
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Melander Visa inlägg
Tack men ingen annan verkar bry sig:Inte helt oväntat många människor är egoister så även här.Man bryr sig inte!
Jag är överens med mig själv//Tack skägget.
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-30, 18:55   #12
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av lenninen Visa inlägg
Melander, det är ändå stort av dig att gå ut här och berätta. Det förtjänar cred.
Jag hoppas du kommer fortsätta hänga i och trivas (och bete dig )

//Skägget
Tack skägget jag behövde någon som förstog mig///Jag blir kvar
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Grant (+5)
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-30, 20:28   #13
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Shooter Visa inlägg
Jag ser ingen anledning till att håna någon som kommer ut som spelmissbrukare, även om man anser att personen betett sig illa. Då är man inte så mycket bättre själv. Istället ska jag ge ett gott råd till dig Melander: Eftersom du har ett missbruk så bör du radera ditt medlemskap på Sharps och liknande ställen där man diskuterar spel. Det finns hjälp att få hos www.stodlinjen.se Lycka till!

Hoppas du inte menar mig?! Om så, hur har jag hånat honom? Det var hans tidigare uppförsel och hans nu offerkofta som snabbt åkte på när han nu sett ljuset... Inget hånande i detta - bara sanning. Han har uppfört sig idiotiskt många gånger och det har egentligen inget med spelet att göra, bara hans personlighet...

__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-30, 20:40   #14
 
Melanders avatar
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 1 180
Sharp$: 4694
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Hoppas du inte menar mig?! Om så, hur har jag hånat honom? Det var hans tidigare uppförsel och hans nu offerkofta som snabbt åkte på när han nu sett ljuset... Inget hånande i detta - bara sanning. Han har uppfört sig idiotiskt många gånger och det har egentligen inget med spelet att göra, bara hans personlighet...

Nej Fulsprit inte dig
Melander är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-05-31, 09:07   #15
 
Shooters avatar
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 21 767
Sharp$: 37658
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
Hoppas du inte menar mig?! Om så, hur har jag hånat honom? Det var hans tidigare uppförsel och hans nu offerkofta som snabbt åkte på när han nu sett ljuset... Inget hånande i detta - bara sanning. Han har uppfört sig idiotiskt många gånger och det har egentligen inget med spelet att göra, bara hans personlighet...

Det handlar ju om hur man uttrycker sig och tajming. Jag har inget emot att man går i klinch med någon som vräker ur sig dumheter, men när någon berättar att den mår mentalt dåligt och är spelmissbrukare så kanske man ska stå över det för stunden. Man behöver ju inte kommentera det just då, utan i rätt sammanhang. Sedan återstår min syn på att man som spelmissbrukare bör avregistrera sig från spelsidor och söka hjälp istället. Nog om detta. Jag hoppas att Melander lyssnar och om han ändå väljer att vara kvar här tänker på det han skriver framöver.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
lenninen (+10)
Shooter är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td