Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2020-06-29, 05:51   #1
 
Reg.datum: mar 2014
Inlägg: 8 363
Sharp$: 1145


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Gimpanzee


WOW - kolla denna slutspurt och upplopp - 1.08.6. Kan vi hoppas på denna i Elitloppet 2021, månne?! Vore en publikdragare av sällan skådat mått, ungefär som Mack Lobell (nåja). Inte för att det behövs för att dra folk till denna helg, men ändå... Svenskägd, så varför inte?!

Inte ofta du ser någon vinna från så lååångt bak i fältet och dessutom tredjespår i lite mer än halva, sista kurvan - bland det värsta jag sett, måste jag erkänna!!!

http://www.thebigm.com/video.aspx?id=252


__________________
YNWA
---------------------------------------------------
Sverige är förlorat - välkommen kaos!
Fulsprit är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 07:41   #2
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 1 518
Sharp$: 7917
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
WOW - kolla denna slutspurt och upplopp - 1.08.6. Kan vi hoppas på denna i Elitloppet 2021, månne?! Vore en publikdragare av sällan skådat mått, ungefär som Mack Lobell (nåja). Inte för att det behövs för att dra folk till denna helg, men ändå... Svenskägd, så varför inte?!

Inte ofta du ser någon vinna från så lååångt bak i fältet och dessutom tredjespår i lite mer än halva, sista kurvan - bland det värsta jag sett, måste jag erkänna!!!

http://www.thebigm.com/video.aspx?id=252


Han var aktuell redan till årets Elitlopp, men det föll på att ”allt” trav ställdes in i USA pga covid-19 så gick inte matcha honom enligt plan.

Men om det blir något Elitlopp med hästar från USA nästa år och om det ens blir Elitlopp med publik... Nja, inget att satsa pengar på.
Altoc är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2020-06-29, 08:13   #3
 
Frasse77s avatar
 
Reg.datum: jul 2015
Ort: Skövde
Inlägg: 436
Sharp$: 1242
Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Fulsprit Visa inlägg
WOW - kolla denna slutspurt och upplopp - 1.08.6. Kan vi hoppas på denna i Elitloppet 2021, månne?! Vore en publikdragare av sällan skådat mått, ungefär som Mack Lobell (nåja). Inte för att det behövs för att dra folk till denna helg, men ändå... Svenskägd, så varför inte?!

Inte ofta du ser någon vinna från så lååångt bak i fältet och dessutom tredjespår i lite mer än halva, sista kurvan - bland det värsta jag sett, måste jag erkänna!!!

http://www.thebigm.com/video.aspx?id=252


Han kommer garanterat bara detta med COVID-19 är över så det går att resa och tävla. Sedan har dom som krav att det blir direktflyg och inte som vanligt när man tar in Amerikanare, då man ofta flyger till Holland och sedan lastbil till Sverige.
Följande användare gav Sharp$ för den här posten:
Fulsprit (+5)
Frasse77 är uppkopplad nu   Ge poäng Svara med citat
Svara



td